Separate names with a comma.
Bland de senaste Gamepass-titlarna finns ett litet guldkorn ingen får missa: Köp Escape Academy | Xbox. Går också att strömma via...
Någon som kommer förbeställa? Vilken färg? Tycker blå är rätt tjusig själv.
Ska vi ordna ett forum för Zenfone 9 separat? Oj, ja, det var ju väldigt generöst ändå: Asus Chromebook CM3000DVA-HT0030 (Laptops (Bärbara...
Finns på ASUS egna hemsida här: https://estore.asus.com/se/asus-zenfone-9.html
Ligger den uppe nu igen, eller var är det?
Sedan skulle jag tippa att detta också är något som kommer tillämpas främst för att komma åt de värsta syndarna. Om man korsar en helt tom...
Fixat: Köptråden Google Pixel 6a - importera till Sverige
Mycket trevligt att MailBox DE återigen verkar fungera prima med Google Store DE. Tack för rapporterna :)
Hur är tempen på telefonen med snabbladdningen? Håller den sig någorlunda sval?
Rimligt, blir mycket stök (även om det nästan enbart beror på hyrsparkarna). Jag tycker dock lite synd om cyklisterna som nu måste samsas med...
Starlink jobbar på en dongle för laptop/telefoner, som tydligen skall jobba över 2GHz-bandet: SpaceX Starlink service could come to iPhone and...
https://www.xda-developers.com/lenovo-smart-display-bootloader-unlock-android-apps/ Det här var ju väldigt festligt. Synd att Google inte kan...
Jag tror att väldigt många placerar TV:n för högt, i alla fall de större apparaterna. För att det skall vara bekvämt och för att bilden skall bli...
Ja, det blir ju mycket udda om de fortsätter trots att de är medvetna om att hörlurarna tagit slut.
Måste man inte vara medlem i både Unionen+Unionens a-kassa för att få ta del av a-kassan, eller?
Trevligt att se att F-serien också verkar hålla måttet. Efter fiaskot med ES-serien verkar det som Ninebot tagit sig i kragen. Jag har kört G30...
Nu är det här något av en överdramatisering, men med de flesta telefoner får man ju idag något som mer liknar bilden till höger allt som oftast (i...
Att man kan använda fodralet som en BT-sändare är rätt briljant som du säger. Att ingen kommit på det tidigare? Borde nästan vara självklart....
Undrar vad de menar med Dolby Atmos-stödet. Måste inte telefonen ha något särskilt stöd för att skicka Atmos/surround-ljud över BT? Eller menar de...
Lite OFT, men får man med en Japp om man beställer via Cyberphoto? Eller är den med som storleksreferens? :) Vilken region kommer Pixeln ifrån...
Vafalls, det var ju väldans tråkigt. Hur är lagersaldot om man kollar på deras butik för lurarna då?
Det känns redan som den nya är mycket bättre än den gamla.
Är man sugen bör man köpa nu, för de kommer visst att höja priset med USD 100, vilket ju blir motsvarande en tusenlapp här i Sverige:...
Det vore nog inte otippat då laptopförsäljningen verkar ha saktat in rätt ordentligt, men ha lite bevakningar på Prisjakt aktiva också. PC sales...
Ahh, bra tips. Ja, det tror jag nog att jag har.
o_O
@Magellan1378 - var det mörkt i rummet? Imponerande detaljnivå om det var någorlunda dunkelt.
Kände inte ens till att tjänsten fanns, ser ju trevligt ut om man inte vill betala extra för Google Photos: Amazon Photos
Det går att spela Roblox på A22 (Helio G85), men det pendlar lite mellan 30-60 FPS vad det verkar, helst vill man ju kontinuerligt ha 60 FPS om...
Nej, det är väl mer att det alltid är fraktfritt kanske?
Nokia har väl inte använt de namnen heller för Smartphones. De heter ju bara Nokia 5, Nokia 8 osv. Det är väl bara deras dumbphones som har de...
Det enda som är tråkigt är att ASUS inte kan göra som Samsung och leverera på uppdateringarna. Håller den här bara hygglig batteritid och tar...
Det borde ju egentligen inte skilja sig åt när alla använder samma 5G-modem (Snapdragon X65), men visst, det kräv ju många fysiska antenner numera...
Tror vi får vänta på att se vad de skriver på ASUS hemsida sedan, så allt verkligen stämmer.
Ser rätt härlig ut på pappret: 5,83", 120Hz, Snapdragon 8 Plus Gen 1, 4300 mAh, IP67 och fingeravtrycksavläsare på sidan (bra för alla som...
Specarna: [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Haha, ja, kanske. De kunde ju i alla fall kreddat @jnsson för fyndet i sådana fall, kan man tycka!
Vafalls. Och du kör svenska?
Haha. De är enormt dåliga på att inte släppa information på förhand.
Nej, nu slutade det fungera på telefonen där det av sig själv kommit igång igen. Hänt en gång tidigare också för min del. Att det plötsligt...