Separate names with a comma.
Sundare start på dagen är nog svårt att föreställa sig. Min McMuffin såg inte riktigt lika pigg ut som i bilden på menyn.
Huawei GT2 är rätt bra, välbyggd och dessutom snygg. Kan rekommendera den. Dock är den inte särskilt smart/saknar nämnvärt appstöd. Du kan få...
Fossil explains why the Wear OS 3 update for its watches has been a long time coming Det låter som en spännande strategi. Alla tillverkare...
Så här ser det ut när du öppnar Spotify-klienten på Garmin: [MEDIA] View: https://youtu.be/Kgud450L1OQ?t=98
Jag vet inte riktigt om världen är redo för den typen av existentiella frågor vi lyfter i den här tråden.
Inga problem med fördröjning av ljudet/lipsyncstrul?
Lär ju bli 4990 kr här i bästa fall i sådana fall. Brukar ligga lite ovanpå europriserna numera.
Men är det inte mer för de små, medan de vuxna använder lingonsylt?
Men lingonsylt är väl ändå klassikern?
Recensionerna på MiBand 7 har nu börjat komma: https://www.xda-developers.com/xiaomi-smart-band-7-review/ Amazon har den uppe:...
Du behöver ha skrivit 10 stycken inlägg för att posta i K&S, du har skrivit 8 inlägg just nu (syns när du klickar på din profil hur många inlägg...
Jag tycker själv att Hazienda funkar riktigt bra till cold brew, och jag brukar mala det för pressbryggare och sedan köra typ 10 kaffemått per...
Det borde nästan vara något nätverksrelaterat. Kan du testa köra ethernetkabel, om du inte redan gör det, och se om det hjälper problemet? Då har...
Jag egentligen det är godast svart när man kör nitro, eller bara mycket lite mjölk i. Då framträder smakerna bäst. Kan ta ett tag att hitta bra...
Den europeiska eller amerikanska pannkakan? Själv är jag av uppfattningen att bakpulver har inget att göra i pannkakor!
Förhoppningsvis får 12 Ultra Snapdragon 8 Plus Gen 1, som ju framför allt ska ha högre energieffektivitet/lägre värmeutveckling.
Uh-oh: Ikea chockhöjer priserna på glass och läsk
Då har man tagit den årliga fikan med herr @jnsson som i sin tur visst skulle ta en fika med herr @keyser under morgondagen.
Haha, kul pryl, men det krävs alltså 20-30 pumpar för en espresso? Kanske inget man gör varje dag, men är ju väldigt enkel att ta med sig....
Ah, 180 är ju rätt högt, har du kikat här så det funkar? Mur, staket och plank — Höörs kommun Haha, ja, myskankor är nästan lika bra.
Du ska inte ha en sån här då? Sedan kan du skaffa ett par göingegetter att ha på insidan av staketet för att få gärdsgårdfeeling. [MEDIA] View:...
Nitro brew, lite som kaffe på tapp.
Är ljuset tillräckligt bra och inga starka ljusreflektioner på passet/ID-kortet?
Nej, det räcker att du bara ändrar serienumret en gång, sedan är det gjort och du behöver ingen Android mer.
Har du installerat appen? Syns det inte där? https://play.google.com/store/apps/details?id=com.budbee.tracking
De flesta av bilderna såg i alla fall inte särskilt "HDR:iga" ut, vilket är trevligt. Dock såg färgerna lite överdrivan ut, särskilt i den här...
Vad är det för typ av kreditupplysning? Om det är creditsafe eller dylikt så syns ju sådana upplysningar i regel inte i något register sedan, som...
Du behöver ändra serial number på G30EII/samma instruktioner som för G30LE här: (TUT) Unlocking the full 30 kph (18.6 mph) top speed of the...
Var ute i skogen igår för att ta lite bilder. Knappt sett en mygga i stan, så var inte förberedd på att det rådde total mygginvasion. Lyckades få...
Nä, verkar vara många med samma problem i tråden för konusmentpanelen: Google opinion rewards / konsumentpanel Jag slutade lite med att svara på...
Ja, och IBAN verkar samma, men borde inte BIC ha ändrats?
[ATTACH] Fler som fått denna idag?
Jo. Nej, haha, blev aldrig av att jag postade i Reddit-subben. Var detta inlägget: Sandlådan 33.0/Dio prataomvadsomhelstnärsomhelst-tråden
Ah, ja, rätt kul med fler gratis/annonsbaserade tjänster. Kommer leda till större krav på innehållet hos betaltjänsterna.
Det här kan bli lite spännande: FCC Urges Google & Apple To Remove TikTok From Their App Stores De var ju nära på att bli bannlysta förra gången,...
Här är Kickstarter-priserna på Ninebots nya. Vet dock inte vad det blir i euro sedan. [ATTACH]
Kommuner, intressant. Skicka ut en offert om att designa om alla kommunvapen - börja med Höör kanske, den ser rätt tråkig ut: Kommunvapen i...
Phew! Skönt, då vågar man rekommendera denna verkar det som. Kanske kan man be Kjell lägga till infon på sidan, så det inte missas av någon, är...
Nä, dessvärre har man ju ingen kontroll på den punkten. Det bestäms av vad tjänsteleverantören konfigurerat, så går inte konfa på klientnivå när...