Separate names with a comma.
Google Docs - autogenererad TL;DR / summering samt innehållsförteckning: [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Youtube - autogenerad kapitelindelning baserad på AI med thumbnails osv: [ATTACH] [ATTACH]
Google Maps: Imersive view - ny vy skapad av AI med mer detaljrade 3D-modeller [ATTACH] [ATTACH] Även insidan av byggnader renderas i 3D genom...
Trevligt! Pixel 6a fick ett eget forum här: Google Pixel 6a
Verkar som Pixel 6A kommer nu - här är specarna från I/O-tråden: Google I/O 2022 [ATTACH]
Förstår inte varför de fortsätter envisas med detta. Det är mycket märkligt med enbart 2 års OS-uppdateringar, i alla fall för ett flaggskepp.
De pratade mycket om Wear OS på förra I/O, men det blev aldrig så mycket verkstad. Förhoppningsvis har det hänt något under årets gång på den...
Har det framgått vad de lovar gällande uppdateringar för Xperia IV någonstans? 2 år OS-uppdateringar, 3 år säkerhetsuppdateringar? Eller mer?
Här har man lagt en pommac på kylning :) Här är YT-länken - klockan 19:00 smäller det: [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=nP-nMZpLM1A
Haha, kul, ser fram emot att höra hur det gick. Rimligtvis borde de ju vara behjälpliga. Jag antar iofs att man annars kan para lurarna med en...
Ah, missade att de bumpat batteriet. Det var ju faktiskt rätt bra. Mi 12 Pro gick back 500 mAh från 5k till 4,5k mAh, så jag trodde inte Sony...
Detta var snabbt: Sony Xperia 1 IV review Här är samplebilder från kameran: Sony Xperia 1 IV review Till det positiva hör att de verkar ha...
Den här gången sker väl lanseringen rätt sent, vilket kanske beror på tillgången? Dvs så de inte gör samma misstag som sist.
Smaksatt kaffe är inte så bra heller, då det kan bli klibbigt, men det är ju ofog att köpa ändå.
Sonax flytande hårdvax på ytterfönstren funkar över förväntan. Bara spraya lite lätt med vatten+droppe diskmedel sedan, så är det fri sikt igen.
Kvarnen är kanske inte alltid den bästa, men den gör säkert jobbet. Det stora problemet är väl bara att det rätt enkelt kan gå sönder. Jag vet...
Ah, ja, och det förs så klart över till konsumenterna.
Nej, varken Amex eller SAS Mastercard (som de flesta SEB-kort) funkar inte med GPay i dagsläget. Sverige: Betalningsmetoder som stöds - Google Pay...
Det slutade med att jag drog in 25 ml per däck.
Så länge dimensionerna är samma kan man i regel köra på vilket däckmärke som helst. Normalt sett är de inte tillverkarspecifika, men det finns...
Det vore trevligt med en större uppdatering av Nest Home nu när de kör Fuschia. Appstöd eller i alla fall widgetar från tredjepartsutvecklare hade...
Oj, trodde aldrig det skulle ske. Undrar om det är på väg till Google Pay snart med
FI: Bank-id är en säkerhetsrisk Inte mig emot, kanske något med stöd för FIDO. FIDO Alliance - Open Authentication Standards More Secure than...
Det vore om du testar installera APK-filen för BankID, men då måste du aktivera utvecklarläget på din Chromebook först.
Men sedan får man väl skilja på Tres 5G och "5G+" också.
Har du föräkrat dig om att det inte kommit in smuts bland någon av mikrofonerna? Har du fodral på, så testa utan fodralet. Är någon av...
6,8" och bara FHD+ var ju lite tråkigt.
Nordic edition innebär väl endast att hastigheten är cappad till 20km/h via mjukvara (det kan man dock åstadkomma själv genom att flasha/köra...
Ah, ja, haha, kanske inte helt oväntat... Hur har de byggt simulatorn? Tänker på mjukvaran. Är det utvecklat från grunden eller bygger det på...
Fränt. Ta lite bilder!
Kanske uppdaterade roadmaps.
PTS planerar för ett nytt möte med mer information om avvecklingen av 2G- och 3G-nätet i höst. Man kan anmäla sig här för att ta del av...
Rätt bra pris, fullt jämförbart med de flesta fiberabonnemang. Någon som planerar haka på? Hade varit lite kul med tester med särskilt...
Haha, ja, väldigt slushig. Dessvärre sprutade allt ut i frysen...
Ja, det där skedde för en stund sedan. Hörde en liten duns från frysen och kom på att tiden visst sprungit iväg lite fortare än jag räknat med o_O
En klar nackdel med det nya formatet är att de i betydligt större utsträckning säger pang om man glömmer dem i frysen… Har bommat vid två...
1.7 är så pass nysläppt att det lär ta ett bra tag innan det kommer förinstallerat. De brukar ligga rätt många versioner back.
Det finns inte så mycket att ställa in på den fronten dessvärre. Går i princip att lägga till eller ta bort enheter, sedan finns inte så mycket...
Har du testat ta bort och sedan lägga till högtalaren igen? Kan man fabriksåterställa högtalaren? Testa det med kanske.
Vad gäller mailen kan du långtryck på notisen bara :)