Separate names with a comma.
På tal om Benify så begick de nyss ett humorbrott: [ATTACH]
Det blir rätt dyrt om man ska ha en biobiljett och en meny: Biljett: 159 kr Popcorn: 80 kr (?) 239 kr Går en familj på fyra blir det ~tusen...
Woot, får man inte ta med sig eget godis längre? o_O Besked: Stopp för eget godis på Filmstaden
Hur anger man egentligen kontouppgifterna för SEB? Matar in IBAN + kontonumret så som det står på bankens sida, men Revolut vägrar godta...
Menar du via AirPlay? Jag tror bara det fungerar med Apple TV. Tror du kan installera exempelvis den här appen på din iPhone och sedan på din...
Haha, ja, det är väldigt märkligt ibland. Hade något liknande problem när jag skulle konfigurera Nest WiFi.
Helt klart imponerande. Blir intressant att se om nästa OnePlus Nord kanske kan komma med D9000.
Jag tänkte bara göra marmorerade ägg i år, funderar på denna metoden för omväxlings skull (går ju fint servera äggen så med): Pastelliga påskägg...
Huawei joined the boycott of Russia Återstår nog inte så många nätleverantörer om Huawei packar ihop. De står tydligen för 30% av...
Ja, om det är så gott som nyskick är det nog inte alls orimligt. Är ju lite klurigt att få tag i lurarna, vilket ger en liten boost i alla fall....
Ska du måla ägg i år @keyser?
Svårt utan att veta skicket :)
Det det ser väldigt sus ut. Spontant känns det som att ägg inte har så mycket att göra på chips.
Jag har en volspeed, men det är ju samma princip med kiten: Elcykeltrim - VOLspeed Du kommer förmodligen behöva byta framdrev om det skall bli...
Enligt Vincent verkar det i princip kvitta när han jämför sin 42" WCB mot 48" med WBE. WBC har ju rentav ha några fördelar, som att man slipper...
Högtalaren går inte så högt, så kan vara lite jobbigt att höra om man är på typ ICA eller dylikt och tar ett samtal den vägen, men i övrigt...
:eek: Duktigt avundsjuk!
Jag gillar denna: https://play.google.com/store/apps/details?id=app.peretti.m365tools
Nej nej, appen behövs inte. Bara om du vill ändra lite inställningar för hur kraftig den regenerativa bromsen skall vara inställd eller för att...
Ja, de är rätt dyra. Finns något nedsatta på indiegogo nu: Segway SuperScooter GT Series: Perform the Future GT1 borde dock räcka för de flesta...
Nej, det var ju uselt om de gett dig en begagnad skärm som dessutom har inbränningar. Kan man se vem som utförde servicen? För som de andra...
Ta det på faktura kanske? Vet inte om det alternativet finns för företagskonton dock, men då slipper du ju rimligtvis dragningarna för varje köp.
Nej, batteritiden lämnar lite att önska också. Man hade nog kommit längre med en ARM-CPU, men då blir det istället massa kompatibilitetsproblem om...
Den billigaste 34"-skärmen som finns enligt Prisjakt är denna från LG; och den kostar 2995 kr: Datorskärmar - Jämför priser och omdömen hos...
Ah! Snygg lösning :) Nej, dessvärre behöver man ha en iOS-enhet för att konfa den, men väl konfad kan man sedan hitta taggen på webben. Du...
Ja, men därefter är det ju så gott som avgiftsfritt med undantag för att du behöver byta kedja typ var 1500:e-2000:e mil eller så, samt däckbyten....
Fick nyss! Är riktigt pepp! [ATTACH]
[ATTACH] Blev choklad med påsktema!
Vad är det för router? Du kanske kan logga in på routern och få lite info den vägen. Brukar stå adressen och användaruppgifterna för routern om du...
Oj, tråkigt @Sqweebz! Sitter det ett SIM-kort i routern? Kan du testa ta ut det SIM-kortet och stoppa in i någon telefon och se om du kan surfa...
Haha, ja, en sådan här: Sveriges mest sålda lådcykel Den har en lucka på framsidan med samt en bänk man kan sitta på, egentligen för barn, men...
Har ni bundit eller tänker ni fortsätta med rörligt?
Beror lite på hur man definierar lönsamt också. Man får större frihet med en elcykel och sedan är det ju väldigt lönsamt för hälsan ju mer man rör...
Jag antar att man kan använda Kodi tillsammans med "Retrospect" för att få ihop gratis-Play-kanalerna i alla fall: GitHub -...
Går ju inte att läsa "budapest..:" utan att tänka på: [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=Srpp75fIB-k
Schwarzwald var länge sedan, bra idé!
Tänkte gå till kondis och reka lite. Haha, ja, ibland kan det vara gott dock, men känns mer som något man äter till sommaren. ...det värsta är...
Ska köpa tårta, frågan är vilken. Vad är godast om man inte är så sugen på klassikern/prinsesstårtan?
Ser ut som left for dead, är det ungefär samma koncept?
Goldenretriever har tittat lite närmare på D9000 och det såg bra ut: [MEDIA] View:...