Separate names with a comma.
128/8GB? Vilken återförsäljare blev det?
Ur filmen "Mörk Fastlagsbulle". Tagline: "...när hetväggen hettar till" "...ur askan in i hetväggen" "
Ett lagförslag - Open App Markets Act - har presenterats i USA som kan komma att tvinga Apple att ge stöd för tredjepartsbutiker om det går...
Slutet på trailern tänker jag mig så här: [En mystisk man uppenbarar sig med semlor i handen] -Skådespelare med panik i rösten: Vem är du? Bor...
Annars testa ta det på hemförsäkringen bara kanske och skicka in kvittot? Uppge att du inte hittar någon som kan laga telefonen och fråga om de...
Telefonen ser baserat på XDA-inlägget ut att ha gått i marken, varför Google inte accepterade telefonen på garantin Men kan Google hjälpa med en...
Låter som man kanske borde vänta in DP2 i alla fall, om man nu inte bara har luren för att experimentera med.
Lite blandat: Asus TUF Gaming AX5400 WiFi-6 1190 kr (1690 kr) Garmin Fenix 6S 2990 kr (3690 kr) via Webhallen + Galaxy Watch 4 LTE Classic 46mm...
Rätt mycket jobb @ludde28. Det är ju tråkigt att de inte kan göra ett bättre jobb från fabrik tycker man... Hur är den att åka på då?
Innan någon annan hinner fråga ( :) ) - funkar BankID och Swish?
Det här "bakom kulisserna" var ju himla festligt! Missat det sedan tidigare. Hade varit roligt om de återkom med något liknande igen. Roligaste...
Hur löd omdömet, eller har ni inte hunnit testa dem ännu?
Enklast är att jämföra apparaterna på RTINGS: LG C1 OLED vs Sony A90J OLED Side-by-Side TV Comparison Du kan också kika på Vincent på hdtvtest:...
Rätt blygsamma nyheter än så länge, men som vanligt brukar det tillkomma nya funktioner för varje ny release. Detta var ju väldigt välkommet i...
Det är nog inget fel på ljudet, men det övriga vad gäller strömning/assistant-stöd lämnar kanske lite att önska. Finns bland annat på Tradera för...
Ja, det är säkert bara början. Xiaomi påstår att de skall ha massproduktion av elbilar redo till 2024, så det blir nog många fler märken inom en...
Ah! Ja, jag tänkte väl att du skulle vara intresserad av den större skärmen. Jag tänkte titta på panelen först innan jag bestämmer mig. Hoppas...
Varför inte en Ultra @kissidor? :)
Lite mer här om Amazons LOTR-satsning med bilder från serien: Amazon’s ‘Lord of the Rings’ Series Rises: Inside ‘The Rings of Power’ Det kommer...
Det är intressant hur många kinesiska märken som nu kommer, främst bland elbilarna. Idag slöt Xpeng avtal med Bilia: XPENG sluter avtal med Bilia...
Ja, nej, med särskilt en stol är det ju väldigt viktigt att ha möjlighet att provsitta den, och det är ju rätt bökigt att packa ned/skicka...
Har du provsuttit några typiska gamingstolar? Jag tycker inte att de är så bekväma själv och känns rätt stumma. Typ något sådant här har lite...
Här står det att planen är 99,9% täckning till/under 2023 (publicerades i somras förra året). Spontant känns ju det lite optimistiskt. Ericsson...
Ah, det var ju fint, då kan man gå direkt via Samsung oavsett var man köpt den? Eller ja, så länge man köpt den bland de ÅF som står på deras...
Sony presenterar två Androidbaserade Walkmans i Japan 40k för en walkman är inte dåligt.
Förra alla hjärtans dag körde ett par operatör kampanj, så jag antar att det blir så i år med. Tänkte hålla lite utkik och nämna här - tipsa...
Jag tycker den gröna är snyggast själv.
IKEA? EILIF Avskärmning för skrivbord, grå, 80x48 cm - IKEA [ATTACH]
Åh nej, missade detta igår. Nu känns det som att hela dagen är förstörd. Second Life var tydligen väldigt mycket före sin tid.
Undrar om det kommer finnas på Xcloud, min GPU är för seg och jag har inte lust att fixa med det förrän nästa generation kommit. Det ser ut att...
Oj, rätt stor nyhet. Här är bara några av kunderna där man då snart kan betala med Swish framgent antar jag: [ATTACH]
Vad gäller streaming funkar det både över LTE och WiFi med Spotify-appen. Du behöver inte spara allt offline för att kunna spela när du inte har...
Ibland är det roligt att gå igenom skräpkorgen. Skulle man kanske gå med i "illuminati"?
Här är dem bredvid varandra. Skulle säga att det inte är någon nämnvärd skillnad egentligen: [ATTACH] Det är dock inte så stor skillnad sett...
Obi-Wan Kenobi får premiär 25 maj....
Nej, de verkar envist hålla fast vid Bixby. Främsta anledningen till att Watch S4 får assistant är nog för att Google villkorat det med Wear OS.
Testar du söka efter plattan också?
Oj, oj, låter ju mycket lovande!
Jag gillar Skyscanner, men det finns ju många att välja på. Google har också en prisjämförelsemotor. https://www.google.com/travel/flights?hl=sv...
Utmärkt - tack! Vad blev priset/vilken modell beställde du?