Separate names with a comma.
Det är främst användbart om du har en egen domän och sedan vill knyta en mailtjänst till denna, men man behöver ju för all del inte ha en domän...
Bra pris, men man vill ju att det skall vara säkert också. Har tjänsten bra rykte? [ATTACH]
Ja, din telefon kan inte dela din VPN-anslutning med andra enheter. Enklast i ditt fall, om du inte har en router där du kan välja att ansluta...
Det låter strategiskt. Vintern har varit dålig så här långt, så det finns god anledning att anta att mördarsniglarna kan komma att slå till med...
Testa anslut med en annan telefon eller dator till den enhet du använder som hotspot, och kolla sedan vilken IP du får (kika på tex...
Jag har iofs inte testat med senare Androidversioner, men tidigare routades inte trafiken som internetdelades via VPN-anslutningen. Har det...
Kan man läsa någonstans om vad det handlar om för typ av nät? Kommer det bygga på LTE eller 5G? Ska det ingå i Telias befintliga infrastruktur,...
När du väljer att casta något till din Chromecast skickas det inte genom telefonen till din Chromecast, utan din Chromcast får bara en instruktion...
Använder väldigt sällan butikernas appar, utan kör via webbsidan. Vet inte riktigt om apparna ger något direkt mervärde annat än att man...
Ah! Det var ju faktiskt intressant. Återkom om du får det att fungera, hade inte varit ett dumt alternativ.
Tror du han försöker säga något om din semmelkonsumtion?
Har noterat på senare tid att Prisjakt listar begagnatprodukter från CDON utan att någonstans tydliggöra att det handlar om begagnat, vilket är...
Här finns en guide för Synology: How do I migrate emails from Google Workspace to Synology MailPlus Server? - Synology Kunskapscenter
Jag kan inte minnas att jag sett Kindle Oasis sedan tidigare på Amazon SE, men finns nu tillgänglig. 8GB: 2 599 kr 32GB: 2 899 kr Är det någon...
Ja, Google Assistant fungerar för min del med mitt Workspace-konto på svenska. Jag har bara valt svenska som förstaspråk under "Assistant" och...
Fairphone 4 har väl också rätt bra stöd. Antar att det är white hat som avses :)
Ah, ja, jag tittade på fakturan från Bliwa och tyckte att priserna spontant såg bra ut, men det är ju helt meningslöst om tjänsten inte håller...
Någon som har erfarenhet av Bliwa? Gick nyligen med i Unionen och såg att de erbjuder bättre priser till medlemmarna, men tittar man på deras...
Jag skall låna ett par nästa vecka av en polare, och se om upplevelsen är bra nog att motivera prislappen.
Ja, det går nog att leva med så länge det är halva priset, men sedan blir det lite saftigt, så kanske ingen überbrådska att byta. Trodde inte...
Åh suck, nu kommer Google avveckla gratisversionen av Google Workspace :cry: Det var trevligt så länge det varade. Vet inte hur länge jag haft...
[MEDIA] View: https://youtu.be/uEepEyrHmtE
Jag skulle ta min nu i veckan, men se det ville sig inte, för jag drog på mig eländet i fredags vad det verkar. Tror nästan samtliga mina bekanta...
Huawei verkar ha fått över Curve till Appgallery nu också, så att man kan genomföra kontaktlösa betalningar: Klart med kontaktlösa...
Jag är en riktig emulatorräv, så jag tänkte emulera ett och annat på den :) Allt från Amiga till Nintendo Switch om det vill sig väl. Men annars...
Funkar här också (förmodligen lite bättre räckvidd eftersom det endast är plast som täcker den): Ninebot Max G30 / G30 II med 10"-hjul och 6 mil...
Stadia har inga Activison-titlar va? Kommer bli en tuff fight mot Xcloud nu.
Har du installerat de senaste Intel-grafikdrivrutinerna också? Intel GPU (du ska välja den högst upp): &f:@stm_10385_en=[Graphics]']Search -...
Ja, någon enstaka gång har det hänt att de inte kommit till ombudet direkt, men för egen del har det i de flesta fallen fungerat fint. Vet inte om...
Därför blir det dålig stämning på jobbet Visste inte att havremjölken var ett så laddat ämne. Disken har man ju däremot stött på, och den...
Om du har ett UPS MyChoice-konto kan du välja att de ska komma till ett visst ombud som standard också. Det ändras här under "Alternativ...
Ja, jag skulle ha låst den via appen med. Har bytt telefon och ännu inte installerat appen, men det hade ju också gjort det mycket besvärligare...
Och så var det dags för en repris igen, att man inte kan få ha saker ifred. Låser nästan alltid min G30 med blocklåset, men då jag glömde det i...
Amazon och Google har en liten fejd, så stödet är inte så bra mellan tjänsterna.
Tror de flesta spellaptops brukar ligga där med (?). Undrar hur liten en GaN-laddare på 250W kan göras :)
Ge oss USB-C för allt [Opinion] - Swedroid Nu med USB PD revision 3.1 som fixar 240W skulle man i princip kunna ha det för nästan allt.
OBS! Denna användare utreds för närvarande av moderatorer och är av den anledningen begränsad från köp- och säljavdelningen.
Jag hade nog skickat in den. Kan bli svårt att täta ordentligt och samtidigt få det snyggt, man vill ju inte ha in väta i maskinen (ser ut som...
Hur betalningar skall genomföras anonymt hör inte till forumets/underforumets ämnesområde (teknik / fintech). Pyramidspel eller dylikt står också...
Vad tycker ni om Boba Fett så här långt? Jag tycker själv att Mandalorian var mycket bättre, men det kanske tar sig med tiden.