Separate names with a comma.
Det var riktigt trist att den lilla Pixel 6 inte fick UWB-stöd, men Pixel 6 Pro har det i alla fall. Har någon sett något mer kring huruvida...
Så här har tillverkarnas flaggskeppsdesign utvecklats sedan 2015 - Swedroid Haha, aww, Google tog lång tid på sig att bli av med sina bezels.
Sålde ett par hörlurar @DenstoraResaren. Kvick betalning och trevlig kontakt. 5/5!
5G behöver man ännu inte bry sig om, LTE kommer liksom finnas kvar i 15+ år till. Nord 2 har rätt bra kamera och batteritid, så kan vara rätt...
De släpper rätt många modeller, men det är ju väldigt mycket lowend och i bästa fall midrange. Vet inte riktigt var målgruppen finns här i Norden...
Nä, bör fungera bra för ändamålet, särskilt om det inte är så många i hushållet. Tvivlar på att det kommer flaskhalsa i första taget - antar att...
Ja, det funkar faktiskt rätt bra, men tyvärr visar den inte någon ping. Hade varit fint om de lade till det. Dock smidigt om man bara i all hast...
Undrar om det blir lite lugnare i år hos ombuden, nu med alla paketboxar/nya speditörer och what not. Var det inte 2019 de stackars ombuden blev...
Ni missade väl inte @keyser illustration idag förresten? Swedroids fyndtipsfredag (v46) - Swedroid
Någon som sett något bra via Benify ännu? Skiljer sig Samsung åt från deras "officiella" kampanj? Välkommen till vår exklusiva Black Week VIP |...
Ja, man borde vetat bättre. Förra gången gick det fort att hitta en köpare, men sedan dök köparen inte upp som avtalat, och drog därefter ut på...
Försöker bli av med en vitvara på Blocket, är nästan terror, funderar på att bara skänka bort den istället. Var helt otroligt tydlig med att...
Vad ska du använda TV:n till? Enbart se film/TV? Eller tänker du spela något också?
Märkligt. Om du testar att bifoga en fil via Gmail i webbläsaren, fungerar det då? Är ju annars ett sådant fel man tycker att en rensning av...
Ah, ja, svårt få samma komfort med skum i däcken. Nåväl, blir väl ändå främst kortare turer på dessa.
Samsung har startat sin kampanj nu med: Välkommen till vår exklusiva Black Week VIP | Samsung Sverige
Gör du några sötsaker ibland också @Sovalkov? Hade varit kul att se hur dessa ser ut, givet bröden :)
Det är nästan märkligt att tex basen kan vara så djup medan man fortfarande rätt tydligt kan höra sin omgivning. För löpning, cykling och dylikt...
Jag har alltid föredragit hyrcykeln framför hyrsparkcyklarna eftersom det är bekvämare om man har med sig något i och med korgen, så jag hoppas...
Ah, ja, bra pris. Jag hade hellre lagt lite mer och fått nVME framför eMMC, värt det. Du kommer nog inte bli missnöjd med prestandan i alla fall...
Operatörer: Hallon (90% i 3 månader) Vimla (90% i 3 månader) Comviq (50% i 3 månader) ChiliMobil (50% på alla abonnemang, 4 mån)
Hifi-klubben tjuvstartade sin nu med: https://www.hifiklubben.se/black-friday/
Oj! Kul. Var hittade du den? Ser rätt gedigen ut, enkelt ändra höjden på sadeln? Antar att de dumpade växeln för hållbarhetens skull, men hade...
Webhallen (om man är inte är inloggad syns inte medlemspriserna) och Komplett är uppe nu med. Kjell & Co likaså. Amazon SE har också dragit igång...
Blir intressant att se huruvida M1 Max uppför sig annorlunda vad gäller värmeutveckling/fläktljud, eller om det är en obetydlig skillnad.
Haha, ja, nästa år börjar de väl ytterligare en vecka i förtid :) Vi ska ju inte glömma att "Cyber Monday" säkert blir "Cyber Week" också kort...
Sålde en Shield TV till @Gråtand. Trevlig kontakt och snabb betalning. 5/5
Prisjakt verkar nu ha en funktion för "utvalda ÅF" där dessa syns högst upp bland resultataten markerade med grönt, exempel: Microsoft Surface...
Tror det var både i Sthlm och GBG.
Någon som drabbades av strömavbrottet idag förresten?
Nej, det blir nog inte enkelt nu när jul närmar sig heller.
Sålde ett par lurar till @X10. Affären gick smidigt, trevlig kontakt. Rekommenderas!
Imorgon har "Wheel of Time" premiär på Prime: https://www.imdb.com/title/tt7462410/ Bygger på böckerna med samma titel. Jag såg lite av trailern...
Jag kör med dessa, funkar rätt bra: Luxorparts LED-minilampa, 3-pack - Ficklampor
@Kristy gå till rtings.com och använd jämförelsefunktionen här för apparaterna du är intresserad av: LG CX OLED vs LG C1 OLED Side-by-Side TV...
Kan vara bra med en egen tråd då det är rätt nischat, bra tänkt. Skall se vad man kan hitta. Tänkte själv främst kika på bikester då jag brukar...
Den här årstiden får man verkligen ta det lugnt i trafiken. Var nästan med om ett tillbud för en stund sedan där en tjomme bestämde sig för att...
En del kul möjligheter, särskilt om man plåtar med stativ och utnyttjar längre exponeringstider. Tyckte inte det var något fel på Northrup-videon,...
Jag har nu uppdaterat Black Friday-tråden till att endast tillåta tips på kampanjer som startat samt på nedsatta produkter. Tidigare diskussion är...
Från och med nu tillåts endast tips i den här tråden. Antingen tips på butiker som startat sin REA eller tips på nedsatta produkter etc. För...