Separate names with a comma.
Ah, my bad, då är det 22 år emellan.
Holy smokes! Men visst, smart drag. De kommer ju integrera tjänsten i Klarna-appen för prisnotiser osv. För deras del är det ju dessutom...
Det var rätt länge, men visst, 3G lanserad 2006 i Sverige och om det är nedlagt för några till ~2025 var det 19 år mellan lansering till...
Helt klart rätt trevligt. Här är hela texten: [ATTACH]
(Uppdatera gärna första inlägget med priset ovan. Enligt reglerna måste man ha ett startpris nämligen :) )
Jag tror de körde 20% förra Black Friday om jag inte minns fel, så kan vara läge att vänta.
Samsung och iPhone är nog med rätt stor marginal de mest populära i Sverige i alla fall. I forumet är nog Pixel rätt poppis däremot :) Brukar...
Kom nyss på mailen på tal om trollen. De kommer skicka dem 8/11 vad det verkar. Ska gå igenom villkoren för retur, om det visar sig att det inte...
Ni som nu haft dem ett tag, hur upplever ni samtalskvalitén? Har det funkat bra över tid och i lite olika miljöer också?
Verkar hända lite saker i bakgrunden. Börjar kännas nära nu :)
Haha, fast Dune-böckerna är väl 6 till antalet? Iofs utgår de väl bara från första boken. Hobbit har väl typ 300 sidor eller något åt det hållet....
Part 2 är i alla fall greenlit nu! Den spelade in tillräckligt mycket. Var lite orolig där ett tag. De borde passa på och göra en triologi, då...
Det är ju en rätt speciell tjänst, och med tanke på hur viktig uppkopplingen är idag, är kanske 1000 kr/mån inte så mycket om det innebär att man...
Det är väl 99 USD i USA per månad? Så på så vis var väl ändå priset väntat, iom svensk moms osv. Kollade min orderstatus, står fortfarande...
5695 kr / samma hos de andra.
Såld till @wargreymon för 2200 kr + frakt. Skickar PM!
Kan man få cashback utbetalt automatiskt vid varje månadsslut, eller måste man gå in och begära ut det?
Är rätt mycket spark för pengarna på pappret om man vill ha en kraftfull motor och hygglig räckvidd (480Wh), förutsatt att specarna stämmer, men...
De verkar veta vad som är fel nu i alla fall. Strul för flera storbanker – går inte att betala med kort
Nu har Nikon lanserat Z9: Nikon Z 9 Mirrorless Digital Camera (Body Only) 1/32 000 är inte en så dålig slutartid, och det gäller för samtliga lägen.
Ja, haha, kan inte tänka mig att någon samlar på dem heller. Tar mängder med utrymme i anspråk, inte direkt praktiskt. Åldras säkert uselt med ....
Finns det något man kan göra av gamla VHS-band? Har en liten samling i källaren, men vet inte om det ens är värt att lämna dem på typ...
För surf är de flesta rätt hyggliga numera. Det säljs dock många gamla modeller, så försök att hitta en som är från 2020 eller ännu hellre 2021....
Oj, ja, det var ju faktiskt inte dumt! Tack för tipset.
Avslutar på måndag kl 12:30, och skickar sedan samma dag.
Trevligt med lite extra sovmorgon :) Nackdelen är bara att det typ blir natt 16:00 helt plötsligt.
Godnatt till sommartiden – nu ställer vi om till vintertid Bonustimme! Hade helt glömt bort det.
Ja, det blir lite falsk marknadsföring. Tyckte det var synnerligen märkligt att optiken var så liten på de första bilderna som läckte. Jämför...
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=Ad6cd4eJSu8&t=34s De har ju snott designen rakt av från Tron.
Jag hade varit väldigt noga med källan, så det blir originalbatterier, och inget med kinesiska celler, för de kan inte jämföras med de koreanska...
Kommer någon ihåg vad Vimla körde för erbjudande på Black Friday förra året? Fick man någon surfpott utöver det vanliga?
Annars är Google Workspace for education gratis, så vill ni göra en sådan setup går det också: Översikt för Google Workspace for Education |...
:D
Haha, sjukt bra. Ta en video om du kan :)
"Tjuvarna använder reservbatterier för att driva ljudanläggningar i bilar." Vad....märkligt ändamål, men visst, finns nog en begränsad...
Lade till Renault Megane e-tech i listan över bilar med Android Automotive: Renault Mégane E-TECH Electric revealed with Android Automotive Rätt...
Nu har jag bytt! Det blev faktiskt en rätt stor skillnad. Skulle tippa att dessa är runt 30-40% mer ljusstarka än de "standardphilips-lampor" som...
Trevligt att de fixat packningen! Min senaste beställning från dem var en CC Google TV som bara låg och skramlade i en på tok för stor kartong.
Ska du spöka till det nu i helgen @keyser? Kommer ögat gå live?
Berodde det inte på anslutningens kvalitet då? Det 4K-material jag tittat på har sett bra ut på min TV.