Separate names with a comma.
Men hur blir det om du laddar upp alla bilder till Google Photos då och sedan använder Google Photos-appen? Har du bilderna i molnet kommer...
Anslutningsproblem hos Vimla just nu: Vimla Status
Ja, de har en större sensor som kräver större optik, och sedan rymmer de ju också sensor shift, i jämförelse med iPhone 12 mini.
Är lite blandat i batteritråden: Samsung Galaxy Z Flip 3
Ja, all typ av friktion kommer ju nöta på ytbehandlingen, så förr eller senare ger den liksom med sig. Är det något område som är särskilt utsatt...
För den sekundära laddaren gäller också 29W för PD-porten, bara så man inte tänker att man får 40W på den. Rätt bra pris, skulle väl förmoda att...
Oj, jösses, det var ingen dålig brand. Ser ut att ha tagit med sig hela översta våningen med, hoppas alla klarade sig. Finns det en länk till...
Ja, om metadatan ligger kvar där är det nog en inställning för galleriappen du använder i sådana fall som kan behöva ändras. Att den ska sortera...
Det beror nog på vilken app du använder. En vanlig filhanterare brukar sortera efter när filen skapades, medan galleriappar brukar sortera...
Det finns ju en v12 slim som väger in 2,2 kg annars: https://www.dyson.se/dammsugare/sladdlosa-dammsugare/dyson-v12/oversikt
"Material You" är verkligen trevligt - ett riktigt ansiktslyft: Vi kikar på "Material You" – Googles nya designspråk - Swedroid Är fortfarande...
Finns några rapporter i denna tråd: Batteritråden iPhone 13-serien - vad får du för SoT?
Windows 11 available on October 5 Skarp release är ute 5/10, så inte lång tid kvar nu. Vettetusan om det är helt redo för prime time. Kommer nog...
Undvik att skjutsa någon på en spark: Många bröt mot trafikregler vid kontroll av elsparkcyklar | Polismyndigheten.
Kanske lite silikonspray du tar på en tops du sedan gnuggar lite mot sidan av knapparna
Jösses, på samma plats/dag? 800% högre DL, 300% högre UL.
FE-modellen är en lite udda fågel, svårt att se var den skulle passa in idag riktigt, så det var kanske rationellt att skippa den. De skulle ju...
Ah, utmärkt! Då blir det ju enkelt att behålla statusen till nästa år med.
Då ska jag aktivera mitt Pro-abonnemang igen :) Funkar Cake Bash i co-op?
Tror denna är bäst: [ROM] LineageOS 17.1/18.1 UNOFFICIAL - (Update: 2021-09-18)
Om det går att beställa den på fredagen 8.e, då borde de skickas fredagen därpå? Dvs 15/10?
Det är nog sisådär med kompatibiliteten också, dvs för näten, för telefoner som enbart säljs i Japan. Dock gör de en del häftiga lurar ibland :)
Presenteras förändringar av innehavet på något överskådligt vis sedan? Får man tex ett mail med hur det förändrats för varje ny handelsdag?
Den säljs/skickas direkt av Amazon/är FBA, så det borde inte vara något problem så länge det står att den ska skickas/man får igenom...
Lustigt, jag fick nämligen inte upp någon data för Classic heller, men det kanske bara var så just när jag kollade. Nej, håller med, de flesta...
Slacker! "Morgonstund har guld i mund"
Nu verkar grafen vara tillbaka igen! *pustar ut* [ATTACH]
Google Pixel 5 kanske? Den är rätt liten och IP-klassad. Borde säljas billigt när Pixel 6 kommer, vilket lär ske inom mycket kort tid. edit:...
Verkar som förbeställningar kan komma igång fortare än väntat - redan nästa vecka tydligen: Apple Watch 7 pre-orders could start in just over a week
Var tog prisgrafen vägen? Är det kanske bara något tillfälligt? Det går inte heller att se någon data för grafen på Prisjakt Classic vad det...
Videon är länkad en sida bak redan.
Nice! Vad tyckte du @jnsson? Jag ska nog se den på söndag.
Det diskuteras bla här också: Förslag för utformning av nya regler för eldrivna enpersonsfordon (Skickas till Transportstyrelsen) Just nu arbetar...
Ja, nej, så länge den ligger däromkring så är det OK, särskilt om ryktena om priset stämmer. Den kostar ju inte som en S21 Ultra direkt.
Nej, eller kanske på föregående generation produkter hos vissa ÅF, men Apple.se kör ju i princip aldrig någon REA.
Här är manualen för Vässla 2, jag tror det är få skillnader mot Vässla 1: Dropbox - Manual Vässla 2 - Simplify your life (av någon anledning...
Vilken Kina-variant är det du har köpt? Du kommer ju behöva använda den tillverkarens mjukvara sedan, och det är inte säkert att den finns på...
Google Pixel 4a är nog bäst alternativ för närvarande: Google Pixel 4a Den är dock inte IP-klassad, men utbudet av telefoner i mindre storlek är...
Ja, det är ju inte ovanligt med att "första batchen" kan ha lite barnsjukdomar. Jag är bara så nöjd med resultatet av min skärmskyddsapplicering,...
Jag tror inte det, försökte hitta något på hemsidan, men där står inget ännu.