Separate names with a comma.
Haha, ja, det var nog nytt rekord.
Vid vilket klockslag brukar förbokningarna starta? Var det inte runt lunchtid senaste gången? Kommer inte ihåg riktigt.
Jag hade röd tidigare, men nu är man ju trött på det. Funderar på blå också, men blir nog vit/"stjärnglans".
Det blir definitivt en iPhone 13 mini-bokning på fredag! Trevligt med de nya kamerorna och det utökade batteriet. Jag undrar dock om inte den...
[ATTACH] Ja, men mindre bezel och större skärm. Lite annorlunda chassi med, dock ingen enorm förändring.
Pris/tillgänglighet: [ATTACH] [ATTACH] [ATTACH] "Later this fall" [ATTACH] iPad 2021: [ATTACH] iPad Mini, 2021: [ATTACH]
iPhone 13 Pro/13 Pro max Display upp till 1000 nits, ProMotion 10-120Hz adaptiv uppdateringsfrekvens (ProAdaptive refresh rate) Displaystorlek:...
Oförändrat pris, 13 / 13 mini börjar på 128GB. Snyggt drag av Apple, 64GB är ett minne blott.
iPhone 13/13 mini: 28% ljusare display, upp till 800 nits. Dolby Vision-stöd A15 bionic, sex kärnor (2 högpresterande, 4 energieffektiva), upp...
Apple vill verkligen att "Fitness+" ska hända. De ägnade den tjänsten längre tid än både klockan och plattorna.
Nej, batteritiden var stort antiklimax dessvärre. Den något snabbare laddningen väger inte riktigt upp för den bristen i mitt tycke. Större...
Fasiken, oförändrad batteritid på series 7.
Apple Watch series 7: 20% mer skärmyta, rymmer upp till 50% mer text Oförändrad batteritid, 18h 40% tunnare bezel + rundare design Tåligare än...
Haha, vilket läckert intro till Series 7.
Ipad Mini highlights: Ny design, med mindre bezel, mer rundade hörn Liquid retina display, 8,3", edge-to-edge-screen 500 nits ljusstyrka,...
Ipad Mini, 2021 [ATTACH] [ATTACH]
iPad 2021, highlights Bionic A13: 20% bättre prestanda, CPU+GPU (3x snabbare än bästsäljande Chromebook, enligt Apple) Uppgraderad ISP för...
Ny iPad: [ATTACH]
[ATTACH] Jo, jo, är redo! Inga videos här inte :)
Antar att chaufförens pass tog slut precis vid din dörr.
30 minuter kvar nu då ^^ Dags att förbereda popcornen.
Ja, du behöver ha en Samsung-telefon för vissa operatörer. Jag fick det inte att fungera utan en Samsung med Tre. Du kan därefter byta till valfri...
Ett problem blir dock vem som äger e-postadressen sedan, så det är kanske inte helt bra att använda en privattjänst, utan det skulle ju behöva stå...
17 cm blir nog tight. Här är ett exempel på mitt lås, ca 22 cm clearance på en G30 Max: [ATTACH]
Låter som de borde skickas in på garantin. Testat en återställning?
Här är YT-länken: [MEDIA] View: https://youtu.be/EvGOlAkLSLw
Trevligt att höra. Man blir ju lite orolig då den liknar ES2 en aning, och den serien hade massor med problem, men då verkar den ha mer genemsamt...
Ah, ja, då kan det vara en idé. Låter ju smidigt om allt är integrerat med batteriet, plug 'n play, även om det blir lite dyrare. Vilken ecoflow...
Borde ju fungera. Kjell har billiga solpaneler: Solpanel 180 W - Solceller, dock 12V: Eget system av 12V solpaneler och tillbehör För den lasten...
BRF:er kan ju vara bara en handfull lägenheter också, så då blir det kanske lite overkill tänkte jag.
Androidutvecklare sökes till Instabox Verkar som Instabox letar fler Android-utvecklare :) Borde ju sluta med en Instabox-app snart, kan man...
[ATTACH] Jösses, får en sådan fråga för varje interaktion nu. Märkligt.
Aj, aj. Kan bara tipsa om att antingen sätta in en GPS eller en airtag, så har man goda möjligheter att återfinna dem sedan. De är tyvärr...
PS5-exklusiva Deathloop verkar ha fått bra kritik, med det var ju en bra studio bakom också: Deathloop
Hur stor är föreningen? Har ni en egen domän?
Kan vara komponentbristen som spökar, men det var helt klart tråkigt på sensorn. Det kan samtidigt skilja sig en del åt från telefon till telefon...
Ah, ja, de har sjunkit en del i pris nu. Runt 450€ måste nog betraktas som rätt prisvärt.
De påstås har krympt elektroniken en aning och om de inte behöver utrymmet för nya sensorer kanske batteriet kan växa en hel del, särskilt om de...
Ja, operatörerna verkar inte kunna logistik för fem öre, så man får nog vara beredd mentalt på att det kan dröja lite om det vill sig illa.
Var tänker ni beställa? Via Apples hemsida? Eller någon särskild ÅF eller operatör? Jag tänkte nog köra på NoN som vanligt själv, mest för att...