Separate names with a comma.
Nu är "Crowd Play" på G för Stadia. De kommer börja med en sluten beta man kan anmäla sig till. De har...
Vet inte om bandbredden är tillräcklig, så de skulle behöva släppa någon uppföljare till H1-chippet som väl är det senaste, med stöd för högre...
Ja, jag är lite nyfiken på codec-kompatibliteten också. Verkar som codecen finns i AOSP sedan 10.0, men sedan ska ju alla tillverkare se till att...
Har du testat olika stekpannor/kastruller? Ljudet kan variera rätt kraftigt beroende på vad man har för panna.
Nu ligger halva nätet nere igen. Är tydligen Akamai den här gången. Downdetector
De släppte nya hörlurar också på presentationen, men skapade en fristående tråd för dem: OnePlus Buds Pro ANC TWS (2021)
Finns i lager på Amazon igen enligt fyndtipstråden (dock inte digital edition, bara den vanliga): Fyndtipstråden - Inga diskussioner
OnePlus har lanserat ett par Apple Airpods Pro-konkurrenter: OnePlus Buds Pro Lurarna har ANC, är IP54-klassade/vattentäta och fodralet kan...
Nej, den har inte 3,5mm. Trodde den hade det först, men saknas. Den ligger i nivå med SD865 i syntetiska benchmarks: Snapdragon 865 vs Dimensity...
[ATTACH] Nu kan man förboka: Köp OnePlus Nord 2 5G - OnePlus (Sverige)
Här är den: Allt om OnePlus Nord 2 5G - Swedroid Rätt bra pris: Dock verkar operatörstillgängligheten dålig? Tog någon operatör in Nord? De...
Jag ordnade sprayen från Jula (den...doftade inte så gott, så man får se till att vädra ordentligt). Sprayade på flänsen och skrubbade lite nätt...
Är det bara jag som tycker att presentationen är jättemärklig? Haha. Den vita bakgrunden och flytande kameran gör mig helt yr.
Nu rullar det: [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=tlWTY9_cAJg
När de vann målet i tingsrätten fick de tillbaka ~200 MSEK som myndigheterna fryst, så det vore inte förvånande om de gjort en "exit" nu då, och...
Testar nu expressfrakten på Amazon DE. Tidigare var det i princip nästan ingen skillnad, så ska bli spännande att se om produkten kommer fram...
Om man inte tömt semesterkassan ännu har Sony sommar-REA nu: Officiell PlayStation™Store Sverige It Takes Two är rätt kul om man gillar co-op.
Nu är Samsung Q95T med OneConnect-boxen (HDMI 2.1, FALD) på nytt årslägsta 65" Q95T 12 990 kr (14 990 kr) 65" Q90T (utan one-connect-boxen) 11...
[ATTACH] Förhoppningsvis hör väl fler av sig nu när det finns i nästan alla butiker.
Om någon har en iPhone så är det här rätt hysteriskt: Samsung iTest - Compare apples with androids. Samsung försöker locka över iOS-användare...
Står i länken som var i inlägget :) Allras vd döms till fängelse efter muthärvan
@pernils94231 haha, låter som ett kul upplägg, men vad är bakgrunden till era collabs/vad ska ni publicera på YT? Är det gaming-relaterat eller...
Han som var VD/ledde härvan.
Allras vd döms till fängelse efter muthärvan Good riddance. Det var samma herre som hade en egen helikopter på uppfarten, vilket delvis också...
Nej, det enda som är bekräftat är väl som @ninjazin skrev att de har ditchat USB-C-kontakten mot en sådan där rund kontakt (förmodligen för att...
Google WiFi gets surprise refresh with tweaked appearance and a lower price | TechRadar De har ersatt den gamla, så de samexisterar inte. Google...
Nej, man ser bara att den är ny i menyn där det står "New" efter "Google WiFi". De nämner dock inget om en "2nd gen" på själva produktsidan för...
Hoppas kameran är bra. Det är väl mest det som saknas från föregångaren (både front- och primärkameran). En prestandaskjuts vore ju inte fel...
Nej, de kallar den endast "Google WiFi" i Google Store, men den ligger i samma kategori som alla andra Nest-enheter.
Nej, den är helt ny. Om du går in på Google Store UK står den listad som "New" också om du klickar på menyalternativet "Nest": [ATTACH]
Nej, de verkar inte ha uppdaterat Wiki-artikeln. Enligt Prisjakt började den säljas i Sverige 16/6, så alldeles nyligen.
Jag gillar nästan Flip mer, haha, men Fold 3 kan för all del bli spännande. Priset vore ju inte dumt i alla fall. De börjar nog närma sig en nivå...
Ah, hmm. Ja, jag köpte ett 3-pack när Google WiFi först kom ut, men hade till och från problem med stabiliteten. Annars gillar jag dem särskilt...
Zenfone 8, Pixel 4a, iPhone 12 mini, Galaxy S21 eller Xperia 5 ii är väl de minsta man har att välja på. De flesta andra är 6,5" eller större.
Lustigt. Noterar att priset sjunkit från 6 690 kr till 4 990 kr sedan lanseringen för runt ett halvår sedan. Är inte direkt vanligt för Apples...
LG 77" OLED CX (2020, HDMI 2.1) 24 990 kr (29 990 kr) Philips 55" OLED705 ambilight (2020, HDMI 2.0b) 9 990 kr (11 490 kr) Google WiFi (2nd gen,...
Vad är egentligen nyheterna i Google WiFi (2nd) gen? Google Wifi (2nd Generation) (3-pack) (Routrar) Är det en ny SoC i den, eller har de bara...
Nej, du kan inte betala räkningar via P.F.C (..i dagsläget i alla fall). Går endast att göra överföringar från P.F.C till ett bankkontonummer för...
Nej, men jag mailar nu också. Ja, haha. Tele2 har lagt ut allt på dem. Det är väl egentligen en distributör, och de brukar ju inte ha bästa...
Nu har P.F.C lanserat tjänsten "Duo": Länk: Duo - delat konto med din partner Det närmaste man kommer med Revolut vore "group vaults" antar...