Separate names with a comma.
Sänker den snart i en sval sjö.
Behöver du ansluta dem? På mitt nvme-kort räckte det med den lille flexkabeln.
Daga för bilen att bugga ut igen. Ingen kyla i luftkonditionering längre. Perfekt nu när det börjar bli lite varmare.
Setupen jag byggt så här långt är identisk med högersidan på skalan där. Nu ska jag "bara" summera alla galna färgnamn till faktiska färger....
Jag får försöka sammanställa hur många varianter det blir. I dagsläget finns det 7000+ benämningar för färg då vi speglar tillverkarnas färgnamn,...
Även om det resulterar i en herrans massa val?
Håller på att städa upp lite sökfilter på en sajt, det fick mig att fundera lite. Här kommer en fråga till er. För nu är ju alla vana...
You snooze, you lose.
Jag har byggt något dumt igen. Var i behov av ett par små högtalare till skrivbordet och hade ett par 2" högtalarelement till övers. Så jag...
På tal om Gemini så kopplade jag ihop de med Workspace för att labba med källor som gmail. Fungerar hyggligt bra, även om den t.ex. har lite svårt...
Fast assistenten har aldrig varit "AI", det har bara varit en assistent som kan göra enklare uppgifter och utföra sökningar.
Jag vill ha en "Chip" som gör mitt jobb, men inte tar min lön. :p
Känner mig lite träffad... [ATTACH]
Riktigt härlig balkong! Har funderat på att odla någon chili, men är inte någon finsmakare direkt och har lite för dålig disciplin för växter som...
Planterat om tomater, planterat om kryddor, planterat blåbärsbuskar. Som ung hade jag tyckt att jag nu är en gammal tönt. :D
Sugen på att skiljas från ett par diskar? :p
Jag tog och såg versionen de hade på SVT igår iallafall, det var länge sedan sist. :)
Highlander finns nu på SVT Play, för alla som vill uppleva lite av det bästa från 80-talet. :)
Lite sorgligt om folk inte klarar av att kasta skräp på rätt ställe utan belöning.
Kan den peta ner saker från fönsterkarmen? Annars på tok för orealistisk. :D
Antar att det är vad som krävs för att inte bli kallad fattig av Apple-folket. :D
Tyvker min iPad börjat glappa ännu mer den senaste tiden, kanske någon skyddsåtgärd från Apple så jag behöver köpa den nya Air-modellen...
En pro-palestina manifestation med båtar och megafoner är precis vad jag behöver utanför fönstret såhär på eftermiddagen. :p
Jag blir glad bara den faktiskt fungerar konsekvent, till skillnad från min nuvarande Air. :D Nya Air 11" ser intressant ut, lär väl bara...
Jag tror att Skånetrafiken ändå är landsledande på inställda tåg. Alla andra städers kollektivtrafik kan bara drömma om att vara så dåliga på sitt...
Oftast står de stilla.
Då var det dags igen - stopp i tågtrafiken i Malmö.
Jag måste dock säga att mitt par Google Home Max i stereo-uppsättning fungerar riktigt fint i vardagsrummet. Det är lite extra kul att spela...
De har ett ganska skönt varmt ljus, perfekt för gammal rock på vinyl. :p Jag skrev att jag håller med om att man inte ska röka högtalare, men att...
Fick möjlighet att kommentera min överklagan till Facebook, en önskan om att jag skulle beskriva produkten. Mycket nyfiken på varför de tror att...
Har bara sålt en grej där tidigare, då funkade det bra, smidigt med Messenger för kontakt. Blocket är föredragande smidigare. Denna gången går...
Jag kräver en granskning av dem så får vi se hur det går. Klart man inte ska röka högtalare. :p
Försöker sälja ett par högtalare på Facebook Marketplace, nu hotar de mig med bannlysning för att jag försöker sälja tobak(?). Riktigt bra...
Jag har det där Jula-kitet, det håller faktiskt väldigt bra kvalitet för pengarna. Saknar dock plektrum/bändverktyg så man får komplettera det...
Flame on! [ATTACH]
Inte regelrätt köpt, utan byteshandel. [ATTACH] JVC XM-448, minidisc.
Mitt månadskort kostar mindre än parkeringen på jobb. När tågen går tar de 15 minuter kortare tid än med bil, enkel resa. Problemet är att...
Vad ska man säga. I dag var det ju sambons tur, hon kom bara till Eslöv där jag fick hämta henne. Igår hamnade jag i Hörby där hon hämtade.mig. :p...
Skånetrafiken gör en Skånetrafiken och alla mina tåg är inställda. Tummen upp.
fick loppis-shoppa på krita idag på grund av detta, tur att jag är där ofta och är pålitlig. :D