Separate names with a comma.
Hur är det egentligen för Fly Premium. Räknas poängen hela tiden löpande 12 månader tillbaka i tiden? Så om man låt säga har 50k poäng idag varav...
Kan du inte begränsa appens rättigheter på telefonen genom att gå in in inställningar->appar och sedan välja den där och markera att den inte...
På tal om OnePlus och Oxygen OS: Oxygen OS: The tragic rise and fall of a beloved Android skin Det är klart att det är svårare att lägga fokus på...
Ah, intressant! Man kan roligt nog även se fiberlänkarna på sidan. Ja, det såg mörkt ut, men de skjuter ju upp nya med raketfart i dubbel...
Batteridoktorn kan nog fixa det åt dig/byta cellerna som dött, eller bygga ett nytt: Batteridoktorn – Reparation av litiumbatterier för elcyklar...
Har ni Trådfri eller liknande? Annars finns ju fristående uttag av olika slag med WiFi, tex TPLink Slim är rätt kompakta & kompatibla med...
Däcken är lite jobbiga, men tricket är mest att ha tålamod och värma upp dem, då glider de på. Rätt svårt att få av dem från fälgen dock... Man...
Tog ungefär en vecka. Skickas från NL via UPS och kommer i ett rör med en 3M-skrapa och en provbit man kan öva med, utöver filmen man beställt....
Upptäckte att Windows väderapp är rätt OK. So close....but yet so far. [ATTACH]
Om du tror att en retur/reklamation utanför tidsperioden för ångerrätten kan komma att bli aktuell kan du behöva kolla så företaget har någorlunda...
Vad har batteriet för kapacitet?
OnePlus 8T + Galaxy Buds + Nest mini 5 490 kr OnePlus Nord 5G + OnePlus Buds + Nest mini 3 590 kr OnePlus Nord CE (Core Edition) 5G + OnePlus...
Letar en "kompakt" tele, och sprang på den här 150-500 mm (F5.0/f6.7) som kom ut rätt nyligen: Tamron AF 150-500/5-6,7 Di III VC VXD Sony E...
Gick den att ansluta till Assistant/är det "EU-modellen"? Jag ska installera en hos min mor idag som kommer från Inet. Tänkte gå till posten och...
Forsar ut vatten :eek: Nej, alla som köpt Qlima gör nog klokt i att A: Inte använda den B: Returnera den / hänvisa till den här tråden. Nu är vi...
Denna såg rätt trevlig ut. [ATTACH] Kul med lite mer specialbelysning.
Är restauranterna öppna som vanligt på IKEA igen? Blev det köttbullar?
Lite häftigt, 820Wh med 48V i tuben, och det jobbas på 1000Wh/48V:...
OnePlus Nord 5G + OnePlus Buds + Nest mini 3 590 kr Sony WH-XB900N ANC over-ear 990 kr (1 290 kr) Sony XH95 55" FALD 9 990 kr (10 990 kr) Asus...
Ja, det är med största tänkbara sannolikhet också bluff och båg. Det vill säga om det inte handlar om välgörenhet och butiken skänker bort...
Google skannar ju regelbundet av och varnar för malware även om det sideloadas, så det finns ju inget som skulle hindra Apple från att göra...
Det beror kanske på att de inte kommit in på lager ännu. Men flera återförsäljare har dem utöver Apple.se: Apple iPad Pro 12.9" 128GB (5th...
Ja, det ska komma mail varje gång, men alla får dem inte av någon anledning. Man kan dock anmäla sig genom att kontakta dem också. Det är lite...
Märkligt att regionbegränsa en sådan sak, men då borde det ändå vara nära i alla fall. Är ju lite störigt att behöva köra via webbläsaren för att...
Chips återkallas – innehåller fel smak – Supernytt – Aftonbladet live Åh nej.
De där kuddarna såg väldigt intressanta ut @Ascended. Jag slog till på ett trepack.
Nu verkar YT-klienten ÄNTLIGEN få stöd för PiP: Recent YouTube app update enables native picture-in-picture video (update: rolling out) - AppleTrack
Sådana här dagar är en spark helt fantastisk. Är väldigt behagligt att bara glida fram och slippa pärsen med att svettas.
Jag har en dB-mätare. Tror inte det blir så representativt med telefonen, men antar att man kan testa. Du borde ju ligga någonstans mellan 60 och...
Utan ANC blir det lite mycket oljud om man behöver fokusera på något. Mäter 60dB från där jag sitter (~2m från AC:n) med min på full fräs.
Lägenhet, högst upp. Sensorn är monterad under fönsterbrädan.
Qlima PES7125 verkar helt värdelös i sådana fall, för det är andra rapporten i tråden. Se inlägget här - samma problem: Tips på portabel AC /...
Utomhussensorn: [ATTACH]
Utan AC:n hade det varit kört, då hade jag fått evakuera: [ATTACH]
Lite kämpigare nu med 32C ute, men det blir fortfarande behagligt svalt. Kör dock halvöppen dörr och sensorn står på motsatt sida av AC:n. Känns...
Sedan är ju trådlöst alltid nyckfullt, haha, man vet aldrig hur det fungerar fullt ut förrän man har grejerna på plats. Jag brukar vara löjligt...
Mer och mer talar för att Google håller på att skapa ett eget "Find My-nätverk": Google may be working on an Android version of Apple's "Find My"...
Nu ska Discovery-skärmen rulla till Shield TV (sker tydligen server side, så ingen uppdatering av firmware är nödvändig):...
Man får vara lite försiktig med högt tryck då det kan pressa ut sealent om man går för högt, men 50-52 PSI är kanske inom säkerhetsmarginalen :)...
För stabilitet och så mycket plug 'n play som möjligt (automatiska uppdateringar under lång tid osv) hade jag kikat på Nest Wifi. Bytte till Nest...