Separate names with a comma.
Imponerande att Ticwatch är så snabba. De har ju lite försprång nu också eftersom de är rätt ensamma om att ha jobbat med Wear 4100 ett längre...
Finns det en 715 med fyra CPU-kärnor? Enda nackdelen med den @Johnh3 nämner är att den enbart har två fysiska CPU-kärnor. Det är kanske en aning...
Om Apple hade låtit mig ställa in att bakgrundsbelysningen ständigt skall vara vara aktiv hade jag föredragit det. Vinsten med de många zonerna...
Har nu hunnit testa lite och måste säga att jag är rätt missnöjd med displayen. Det är nästan så jag överväger att returnera plattan. Problemet...
Ah, ja, jag skrev fel. Haha, Apple har så blygsamma sänkningar, så 1290 hade ju varit något i hästväg :) Tror iofs Amazon SE sålt dem för 1990...
Airpods Pro 1 990 kr (2 290 kr) via Netonnet Nest Audio 799 kr (1 149 kr) via Webhallen Sony WH-XB900N ANC over ear 990 kr (1 490 kr) via Netonnet...
Highlander reboot! Henry Cavill To Star in Lionsgate’s ‘Highlander’ Reboot – Deadline
Spotify för Apple Watch har äntligen fått offline-stöd: Enjoy More Ways Than Ever to Use Spotify on Your Apple Watch—Now With Downloads — Spotify
Intressant, men bolaget avyttrades ju till ett kinesiskt konstortium bestående av bla China Telecom, så tekniskt sett har väl alla band till...
Är du nöjd? Vad får du för räckvidd? Känns bygget stabilt och gediget? Hur är komforten?
Ingen nämnvärd prestandaskillnad mellan 8/12GB RAM, så mitt tips är att främst köra på 12/256GB om man behöver det extra flashminnet :)
Fullständigt briljant.
Det måste vila någon förbannelse över mitt Vimla-abonnemang. Kan inte ringa utgående samtal sedan ett par dagar tillbaka, eller skicka SMS. Var ju...
Strandsatt rånare gripen av sjöpolisen – Aftonbladet live: Supernytt Det här låter som något från Jönssonligan. Att försöka paddla ifrån en...
Det ser annorlunda/betydligt bättre ut för E-Way 600 Max-modellen baserat på produktbilderna: [ATTACH] Edit: Fler bilder på e-Way 600 - ser som...
Ah, intressant. Undrar om Netonnet har en framme, fast de brukar ju sällan ha det. Man kan dock se på bilderna att konstruktionen inte matchar...
Här kom den nyss fram till ombudet. Blir roligt att höra vad du tycker/om uppgraderingen är motiverad :)
Webhallen har sparken här med en mer beskrivande film, tror det är samma modell (?): E-Way E-600 el-scooter Räckvidden uppges till 45 km på...
Acer 34” 3440 x 1440 (21:9) IPS, 100Hz 3 990 kr (5 490 kr) via Netonnet Google Nest Wifi Router med 2 Points 2 990 kr (3 990 kr) via Webhallen
Vad oerhört märkligt. Kan du installera någon barometerapp och notera hur värdet ändras när du trycker på telefonen? På telefoner som sluter tätt...
Nej, det låter lite riskabelt med skåpen utomhus i allmänhet. Föredrar nog Instabox modell där skåpen står under övervakning inuti butiker osv....
Jag tror att G30 definitivt är ett tryggare val. Det är en välbeprövad och bevisad spark vid det här laget :) Du har ju också fördelen att den är...
Intressant idé, men jag undrar om någon också nappar? För jag antar att leveranserna till skåpen inte får ske kostnadsfritt, så kostnaden att...
Ja, det kan vara väldigt stora skillnader även om de ser likadana ut till det yttre. Det var ju lite samma visa med M365 också, som fick mängder...
Ja, lite skärmdumpar på SoT:en hade inte varit dumt :) Nämn gärna hur mycket av tiden som varit bakom WiFi respektive LTE/5G, typ 50/50 eller dylikt.
Haha. Var inne på Inet och såg en stor annons för Shield TV, så tänkte att det borde vara bra priser nu då, men icke: Nvidia Shield TV Det var...
Ah, ja, då är effekten ungefär den dubbla vid jämförelse med G30 Max, som ligger på 300/600W. Rätt mycket must i ett så litet format/med så låg...
Det motsvarar 650Wh i sådana fall, vilket låter rätt rejält. Ninebot Max G30 kör 36V spänning för batteriet. Antar att motorn har högre effekt...
Vad har batteriet för kapacitet?
36W är nog lite klent för din macbook annat än om du ska ladda den över tex natten. Helst vill du nog ha 60W minst i sådana fall. Dvs mer åt det...
De fungerar ju som lager med, så de är väl inte så känsliga på den punkten som en del andra aktörer. Dessutom går väl elektronibranschen som tåget...
[ATTACH] Skickades nyss för min del, så framme imorgon som utlovat. Hoppas de fick iväg alla ordrar idag. Edit: Skickades med DHL som vanligt....
Nu skickade Comviq ut ett pressmeddelande om det nya abonnemanget också. Det ser ut så här:
Berätta gärna hur det gick med DOA:n sedan. Alltid intressant att höra hur det hanteras :)
Vad trist att de inte satsade på 5G-modellen med Snapdragon 865 i stället. Den är betydligt bättre, även om den också har sina brister så klart...
Ja, jag hoppas också att frånvaron av SoT är en bugg. Vore smått ofattbart annars.
Jag vet inte om det spelar så stor betydelse. Huaweis marknadsandel är fortfarande liten och egentligen obefintlig vad berör "smartklockor",...
Vad är det för data du ska ha koll på? En alternativ lösning kan ju vara att skapa ett RSS-flöde och sedan köra en RSS-klient med stöd för widgets.
Det borde fungera med nästa samtliga USB A->USB-C-kablar. Aktiverar du USB/filöverföring från telefonen efter att du anslutit den till datorn också?
G30 Max fungerar bra i nordiskt klimat/är IP-klassad, vältestad här i forumet och kostar runt ~5k-6k att importera och bör fixa 2 mil med lite...