Separate names with a comma.
Min ligger nu hos ombudet, yay. Försöker göra en unboxing :)
Google skips April Fools' Day 2021, the second year in a row - 9to5Google Oh noes. Det verkar som det inte blir några skämt från Google i år...
Testat en fabriksåterställning? Rätt drygt så klart, men utesluter fortast ev mjukvarurelaterade problem.
Ja, nej, det är lite vanskligt att säga något definitivt om kameran på releasedagen, speciellt när det handlar om en helt ny sensor. Det är...
Tråden snittar position 4-5 om man Googlar på Samsung upgrade+, så jag tvivlar på att de inte skulle vara medvetna om den.
Det är ju bra märkligt att Sevenday och Brightstar tillåts ansvara för tjänsten trots att de inte klarar av att kommunicera med varken varandra...
Hade samma problem med Vimla, fast med andra tjänster. Vissa verkar ha svårt med 2FA-messen. Har du testat kontakta dem om det?
Min är i Köge och skall komma till ombudet imorgon (är i ~Malmö, så nära). Kul @Buzz! Har du en Nest Hub sedan tidigare du kan bencha mot? Hur...
Här är en bild på Miband 5 vs Mi Band 6 "IRL". Utnyttjar helt klart frontytan bättre. [ATTACH]
Imorgon är 1:a april, vilket förstås innebär att det kommer publiceras både ett och annat aprilskämt. Har någon sett något som är värt att...
Är inte Moto mycket dåliga på uppdateringar? Enheten är inte Enterprise-certad heller (så därmed inte 3 års garanterade säkerhetsuppdateringar?)...
Ja, jag tyckte det var gott. Har druckit en del av deras andra sort, så det var kul med omväxling. Det är rätt stor skillnad mellan dem. Det här...
Idag kom kafferosteriets koppar nya koffeinfria.
G30 borde verkligen klara mer än 100 kg i praktiken. Den har en mer rejäl konstruktion och större dimensioner på det mesta i jämförelse med M365....
Slog till på IKEA:s genvägar till Trådfri.
Är det bara jag som inte tyckte Winter Soldier var särskilt underhållande?
Låter ju rimligt. De flesta verkar ha en enklare variant och en mer påkostad i produktportföljen. Undrar om de kommer erbjuda ANC eller inte. En...
Det är inte helt vattentätt, men börjar siffran på nio påstås det vara v2. Dvs 9JA.... [IMG]
Hårdvaran ser rätt imponerande ut i alla fall: 1x USB 3.0 1GB RAM 4x ARM A53 @2,2GHz + 2x NPU @1,7GHz Tror det är detta chippet då de verkar...
Vad kostar den? Finns det en produktsida ännu?
Jadå, det är samma modell (SMT976).
Xiaomi MI AX6000 AIoT Router WiFi 6 Router 6000Mbps 7*Antennas Mesh Networking 4K QAM 512MB MU-MIMO Wireless Wifi Router Är router-gränssnittet...
[ATTACH] Samsung har nu en kampanj där man får 30k EB-poäng med deras nya Neo QLED/mikroled-paneler.
Kika med Batteridoktorn kanske, så kan de byta cellerna åt er: Batteridoktorn – Reparation av litiumbatterier för elcyklar Då kan man passa på...
[ATTACH] Går fint att ta en 2-3 kassar som inte är så tungt lastade. Vet dock inte hur bra det är för stången, använder mest för att leda från...
Kjell har köpt danska AV-Cables, som tydligen kört lite samma koncept, och finns därmed numera i Danmark också.
Vilken öl tänkte ni ha till påsken? Jag har än så länge köpt Wisby, Oppigård och Finn weisse, men inte hunnit testa någon av dem.
Verkar som senaste siffran för Revolut i Sverige är 150 000 användare.
Den säljs av/fraktas av någon annan än Amazon:...
Lite blandad kompott Sony 49" XH80 6 716 kr (8 490 kr) Jabra Elite 85T 1904 kr (2 390 kr) Samsung Galaxy Buds Pro 1 797 kr (2 490 kr)...
Udda, borde vara något som är galet om inte kan upprätthålla 60 FPS @ 1080p i CS:GO. Skärmen har i alla fall stöd för 144Hz, så om du uppgraderar...
Idag försvann ännu en person från OnePlus som så att säga kom in utifrån/inte kom från Oppo: Exclusive: OnePlus CMO Kyle Kiang is leaving company...
Testat följande? Ändra skyddsnivå för skräppostfilter
Vad spelar du i för upplösning och vad har du för skärm? CS:GO borde ju flyta utan problem egentligen. Det är inte så att du har mängder med damm...
Har du försökt installera om Wearable-appen på telefonen med? Testat starta om telefonen också? Vad händer? Kan enheterna inte hitta varandra...
Ja, du kan ju installera Google Duo på iOS med: Google Duo Man kan dock nästan inte ändra något alls vad berör hur det ser ut eller fungerar på...
Här är siffrorna för peak brightness och full screen brightness, ändå rätt stor skillnad för att vara OLED. CX: 648 cdm2 G1: 788 cdm2 (+140...
Nu har Vincent från HDTVtest satt tänderna i LG G1! [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=05meraExYc4
Yay! Nu har de fått loss fartyget: Jättefartyget loss – 369 skepp står på kö i kanalen Det nya är att massor av IKEA-möbler nu är fast i långa köer.
Ja, nej, är rätt säker på att jag fick ett måndagsex.