Separate names with a comma.
Ah, ändå en del trevliga nyheter för UIX också: Dold inställning i Android 12 ger One UI-liknande inställningar - Swedroid
Här är Googles blogginlägg för utvecklare, av David Burke: Android Developers Blog: First preview of Android 12 Det brukar komma ett mer...
Det var ju välkommet. De nya nivåerna är således: 25k | Plus Bonus Europa 50k | Plus Bonus världen 100k | Plus Bonus Business världen
Mycket roligt! Någon som tänker haka på DP1? Jag tänkte nog vänta på betan själv, fast det blir nog inte så, utan sitter säkert snart och flashar...
Acer Swift 3 13.5" / 2256 x 1504 / Core i7 / I7-1065G7 / 16 GB / 1 TB / NVIDIA GeForce MX350 9 999 kr (14 990 kr) på WH. OBS! 3:2, så optimalt...
Inte helt ovälkommet. Tycker jag byter batteriet rätt ofta med den befintliga kontrollen. Finns dock djupare knappcellsbatterier också som borde...
Intressant. Är krediten synlig sedan? Klarna verkar inte redovisa utnyttjad kredit. Jag tror dock Klarna mer än en gång om året gör uppslag, men...
Elgiganten verkar så sakteliga fasa ut Klarna till fördel för något som heter "Ecster". Klarna finns förvisso kvar, men inte med några...
Haha. Jag har den här på kylskåpet - de bara gick och gick. Undrar hur långt över EOL den här kommer gå. [IMG]
T-minus 6h: Watch Online: Mars Landing De har skickat med en drönare den här gången, så det blir mycket spännande att se vad de hittar på om de...
Microsoft har nu lanserat "FPS Boost" som det ryktats om ett tag, som gör det möjligt att köra titlar hårdkodade för 30 FPS i 60 eller 120 FPS...
Det skall vara ofarligt, och jag tror inte du behöver rensa all data om du inte markerar det i Odin/flashverktyget. Det kan dock öka...
[ATTACH] Köpte IKEA:s luftrenare "Förnuftig". Lämnade lite första intryck här: Allmänna Tråden om Luftrenare
Plingade till i Postnord-appen rätt som det var. Har bara hunnit packa upp den, men spontant är väl intrycket lite sisådär. Den låter för mycket...
Beror ju lite på vad man har för förutsättningar med. Bor man inte mitt i stadskärnan/har biltrafik utanför fönstret är det generellt sett låga...
Jag skulle tipp att det är begränsat till Tyskland kanske? Klarna verkar gå bra där - ser dem ofta, men kan inte välja dem när man checkar ut.
Var ju ändå en hygglig kompromiss får man säga. Fint jobbat även om de så klart inte borde tabbat till det från början.
Det är en enorm skillnad på en e-bokläsare och en surfplatta. I alla fall om man läser långa stunder, men bara en sådan sak som att de väger...
Hur många fastlagsbullar har fått ihop så här långt? :eek:
Någon som har ett RTX 3060 TI och främst kör 1440p? Antar att det mesta flyter på fint?
#ÅretsArbetsgivare2021 Sådana småsaker brukar ge en förvånansvärt bra moralboost, synd att det inte är vanligare :)
IKEA tog lite tid på sig, men nu är luftrenaren skickad, så jag hoppas den kommer fram imorgon :) Vet bara inte riktigt hur jag ska testa hur...
Är det inte begränsat till någon särskild region då, eller fungerar det överallt där Klarna finns? Har inget konto, så kan inte testa, men har...
Vad märkligt, aldrig sett tidigare. Det måste nästan vara något Sony lagt in på egen hand, och inget som är standard i Android (...ännu i alla...
Alltid knepigt med den typen av problem, och brukar tyvärr inte finnas någon fix annat än om möjligtvis någon uppdatering löser det. Finns inte...
Ja, det blir nog bara smarta tillbehör av olika slag. I alla fall de första åren, även om de i teorin så klart kan anlita tex Foxconn som...
Skull hjälpa min bror installera Nest Wifi och fick inte igång uppkopplingen på hans fasta bredband, så tänkte kika driftstatus, och noterade att...
Är Telia nere? Kan inte nå hemsidan öht: Telia driftstörning? Aktuella problem, störningar och fel | Downdetector
Sju dagar kvar - här kan man se lite av utbudet redan: Disney+ presenterar Star - Disney Sverige Premiären är 23/2.
Ja, någonstans runt Nexus 6/2014 började kylan bli ett mindre problem, även om batteriet så klart fortfarande påverkas idag, så verkar det...
Ja, målgruppen med entusiaster som vill ha dagsfärska uppdateringar och ett OS utan så mycket bloat är säkert rätt få, så att enbart bygga...
Ja, man får ju hoppas att de för den tanken vidare från essential: The Essential Phone’s amazing track record of software updates is over Rubin...
Den borde bli bra då tanken väl är att Apple skall gå över till LTPO-paneler nästa släpp. Det vill säga samma typ av AMOLED-panel som sitter i S21...
Haha. Tycker sättet de är filmade på också gör att de ser så udda ut, lite semisåpopera-effekt. Det ser ut som alla typ använder det starkaste...
Ja, finns nog många som vill ha den senaste tekniken i en lite mer påkostad förpackning :)
Om Google fortsätter som med Pixel 5 och endast erbjuder midrangehårdvara framöver, så finns ju inget att välja på för high end-telefoner om man...
Ja, Pixeln har stått sig förvånansvärt bra :) Här är förresten en makro med hjälp av ultravidvinkeln. Trots en rätt liten skillnad i bländare så...
Tänk på att tråden ska kretsa kring eget material. Lägg gärna det andra materialet i YouTube-tråden: YouTube-recensioner Galaxy S21 Ultra...
Ja, eller i Geekbench 5 i alla fall, och utan att ta hänsyn till thermal throttling. Man kan väl se det som "teoretisk maxprestanda" för främst...
Vore fantastiskt med en Essential-telefon med samma koncept, eller i alla fall något liknande, som med OnePlus. Det vill säga fokus på avskalat,...