Separate names with a comma.
Pei länkade för en tid sedan följande på Twitter : WE ARE HIRING Noterade att tre av tjänsterna faktiskt är baserade i Stockholm, medan övriga...
Ja, det var lite olyckligt. Vi kan förstås låta denna representera 2021 också/justera rubriken, och bryta vid årsskiftet 2021/2022?
Nu är det, som få missat, 2021. Ska vi skapa en ny undersökning? Kan ju vara kul att ha en stående varje år och sedan jämföra dem åt vid varje års...
Var köpte du den?
Du kan bara posta 3 annonser per vecka, så har du postat fler än så behöver du vänta lite Inna knappen automatiskt kommer tillbaka.
Är öppen för alla alternativ.
Om man föredrar ett platt tangentbord och vill ha mekaniska brytare, vilket skulle ni säga är bäst?
Finns en tråd här: Tråden för sladdfria dammsugare De är väldigt dyra, men fungerar också bra.
Är det bara en kosmetisk skada så gör det inget, men har något annat skett i samband med att du tappade den och det finns tecken som tyder på...
Nej, dessvärre så är Xiaomi inte särskilt konsumentvänliga när det handlar om support, i motsats till de flesta andra aktörer. Det var var iofs...
Nej, den blev markerad som skickad 1/1, så då får vi se vad det landar på. Munstycket kostade £30 och skickades med royal mail.
[ATTACH] Ännu en här med, och hela 1,38 kr. Civilstånd denna gången. Låter som Google vill uppdatera profilen med lite grunddata.
Jag beställde ett munstycke till en Dyson-dammsugare 31/12, så skall bli intressant att se vad som händer, men förmodligen glider det bara igenom...
Tråden handlar främst om tjänsten/appen i sig. Sidodiskussioner får tas i en separat tråd av något slag. Förslagsvis i OFT-delen.
Ah! Ja, bra start på 2021 :) Fick en här med, också kring vad man jobbar med. 0,95 kr!
Vi kan inte göra mycket åt Tapatalk är jag rädd för. Det är i princip alltid på deras håll det krånglar, vilket som bekant sker rätt ofta. Testa...
Varför z-wave? Inom EU är väl Zigbee totalt dominerande i jämförelse? Dvs sett till tillgänglighet av enheter. Är väl främst Fibaro som har en...
Min heter "Dvärgkatt" och det har fungerat fint! PS..Gott nytt år!
Jag skulle också rösta på Pixel 4a som @jnsson föreslår. Bra kamera, relativt rapp då den inte har bloatad mjukvara och bra pris förstås. Bra...
Ah! Enbart bland topplistan, och inte totalt sett, men det är ju mer naturligt då det finns så få Apple-modeller vs det enorma antalet...
Intressant, länk? En rätt stor andel i USA har inte råd med Iphones, utan väljer billigare Androids, varför 90% spontant ser lite märkligt ut.
Picz or it didn't happen :)
Har du testat skruva loss moderkortet från chassit och sedan testat det helt fristående? Du kan ju alltid för skojs skull testa att cleara...
Inte direkt ett fyndtips, men nu finns Ryzen 5800x inne på lager.
Verkar som jag missade 2:an... @Maniak01 ser ut att ha lagt högst bud, så den går till den användaren.
Jag har sett flera butiker som har detta system, bla bland storvaruhusen brukar många köra separat ingång/utgång, så det inte uppstår krockar....
Nej, bara i signaturen dessvärre (blir många SPAM-inlägg annars). Länken är borttagen.
Vad har du för CPU/Mobo? Testat utan någon GPU i alls? Om du nu har integrerad GPU vill säga.
Vanligaste brukar vara att du inte anslutit PCIE-kontakterna till grafikkortet. Brukar själv glömma det när man entusiatiskt trycker in ett nytt...
Var en helt sanslös kö här på minst hundra meter. Antar att framförsikt inte direkt är en gren vi briljerar i...
Jo, blev inte så mycket att det är någon idé, fick på sommardäcket så jag kunde köra in och byta på stört. Det fanns visst inte mycket att göra...
Övningskörde med min bror nu på förmiddagen. Allt gick fint fram till ungefär 200 meter från garaget då vi passerar ett övergångsställe med...
Beror lite på vilka krav du har. Om du vill kunna läsa låneböcker osv kan det vara ett bra alternativ. Jag gillar Kindle själv, och brukar...
Nej, håller med om att kameramodulen inte smälter in särskilt bra. Den ser i alla fall inte ut att sticka upp så mycket. Att den har välvd skärm...
Nej, du behöver sannolikt ingen ethernetadapter om mottagningen inte är väldigt dålig, särskilt inte för streamingtjänster. Det är ingen skillnad...
Ja, nu får det vara nog med stekpannor i fyndtipstråden. Vidare inlägg får hamna i en egen tråd.
Huawei Mate 10 Pro i utmärkt skick (haft skärmskydd och suttit i fodral hela tiden). Det finns dock ett par små märken på ovansidan av ramen. Inga...
De har uppdaterat REA-titlarna, men såg dessvärre inget spännande själv den här batchen.
Fanns det någon länk att ta del av?
Gör inte alla likadant? Jag har handlat på Boozt några gånger, och de har ju "flash sale" "weekend sale" "24h sale" osv så gott som varje vecka...