Separate names with a comma.
Karaktärerna känns onekligen svaga utan kemi emellan dem. Tyckt serien varit seg hela tiden och sista avsnittet ville jag bara skulle ta slut....
Nej den verkar inte erbjuda mycket som inte Pixel 6 Pro har så kommer behålla den. Jag har varken problem med täckning eller fingeravtrycksläsaren...
[IMG] Taget med Xiaomi Mi 10 Ultra (GCam, 5x, 119mm, f/4.07, ISO 44, 12MP) [IMG] Taget med Xiaomi Mi 10 Ultra (Stock camera, 1x, 24mm, 0.01s,...
Nån som tittar på House of the Dragon? Tappade nog intresset helt efter sista avsnitt personligen. Tror inte jag kommer fortsätta följa det. Har...
Mmm eller 3x 5sek varning när man sätter på usb debugging för security settings.[ATTACH] [ATTACH] [ATTACH]
Glad att jag har kvar denna telefon. Har upptäckt MiuiTN nyligen. Ännu bättre än Xiaomi EU som redan det flöt fint. Men detta är ett steg upp i...
[img] Taget med Xiaomi Mi 10 Ultra (GCam, 10x, 119mm, 0.01s, f/4.07, ISO 49, 12MP) [img] Taget med Xiaomi Mi 10 Ultra (GCam, 10x, 119mm, 0.01s,...
Fullt fungerande. Inga problem alls.
Hade 70cc ett tag på DT50 också det var fina grejer. Sen hade jag en 60cc som var jäkligt smutt för den var tillverkad precis som en original så...
Moppeåldern var så jäkla nice. Fan vad man trimmade sina mopeder. Bytte cylindrar och förgasare. Borrade upp förgasare och kanaler i cylindern,...
Den jag beställt ifrån förr i tiden nu när jag ser namnet. Låter stabilt. Tack.
Nån som har en bra sida att rekommendera för utskrifter av foton? Var längesen jag gjorde det och har ingen bra koll. Men har några foton från...
En DT50 R skulle jag satsat på i så fall om ni hittar en för det är en rejäl uppgradering i känsla från vanliga klassiska DT50. skönare sadel och...
Är du ute efter en förändring kan du dra in en custom ROM på Pixeln som går att ändra en massa på. Men inte säkert man orkar hållas med sånt så...
Kutná Hora är en fin stad med härlig arkitektur. Förutom benbyggnaden så finns en gammal silvergruva man kan gå igenom som blir rätt tajt på sina...
Ett spel som ligger mig varmt om hjärtat! Brukar spela igenom det en gång om året. Inte kollat videon än, men gillar kanalen och hans grundliga...
[MEDIA] View: https://youtu.be/Inu3WJdZ-6I
Det är för att man ska få sin telefon på lanseringsdagen. Det är det korrekta sättet att sköta det på. De bryter inte mot någon regel då de ändå...
Nu har det börjat komma custom roms till denna lur. Lineage finns officiellt sen finns det en riceDroid som har mängder med inställningar om man...
Oneplus har ju ballat ur den länge och kör inte stock Android och Pixel säljs inte officiellt i Sverige. Jag gillar Motorola de brukar vara fint...
Man lär sig ju inte telefonnummer idag pga att man slår dem aldrig. Jag kan bara gamla vänners hemnummer från förr i tiden som sitter etsade i...
Samma med min Nubia med SD 8+. Grymt energieffektiv processor. Avslutar ofta en dag med 80% batteri kvar med måttlig användning under dagen.
Säger som Dr. Alban. I love the 90's. [MEDIA] View: https://youtu.be/jAAc1rTTghM
En till uppdatering. -Optimera kamerafunktionen; Optimera Bluetooth-ljudrelaterade funktioner; -Optimera funktioner som rör laddning; -Optimera...
Finns regleringar inom EU för ljudvolym och ändra till annan region tar bort den begränsningen.
Testa att ändra region i inställningarna till Indien till exempel. Kanske kan göra att du får lite högre volymen jag vet inte.
[IMG] Taget med Nubia Z40S Pro (Stock camera, 1x, 35mm, 0.14s, f/1.44, ISO 3413, 16.05MP) [IMG] Taget med Nubia Z40S Pro (Stock camera, 1x, 35mm,...
Det lär inte vara möjligt på den telefonen. Kan inte tänka mig att nån utvecklare har anpassat en ROM för den telefonen eller något form av custom...
Check på digitala tvättsystemet också. Rätt smidigt de ggr man vill köra i stugan istället.
Skönt att bo i en förening som har solceller och är självförsörjande på el och säljer överskottet :)
Jag kör alltid precis samma taktik som @jnsson När jag köper en ny telefon så kör jag alla uppdateringar på rad sen avslutar med en...
Får ta tillbaka det jag sa om helt problemfri sedan uppdateringen till A13. Igår kväll bootade jag upp telefonen, skulle redigera en bild i photos...
Inte mer än att aktivt välja HDR av eller på ibland. Huvudobjektivet finner jag rätt kompetent men vidvinkel och tele är inte alls lika bra och...
Jag kör AGC. Har funkat bra för mig. Inte arbetat jättemycket med egen config dock då jag använt stock mest. Tele är den jag använt Gcam till...
Inte använt min alls sedan jag uppdaterade till A13. Men körde den lite idag och kan inte påstå jag märkte nån skillnad mot tidigare. Konstigt hur...
Skrollen är en sak jag också uppskattar. Den är väldigt lik iOS ja då friktionen i skrollen är låg så man slipper flinga som en tok med fingret....
Håller helt med. Trots att man rätt sällan använder numpad-delen så saknar man den så fort man ska skriva siffror. Så drygt med övre raden bara...
Stör mig på att strecket under titlarna går ändå ut i kanten på mobilsidan.
Hemköp rakt över gatan eller ICA snett över gatan. Beror lite på vad vi ska ha.
Nej, nåt sånt finns inte på Samsung. Inte ens med Good Lock.