Separate names with a comma.
@NoSubstitute Samma sak hände med dotterns platta, den var död, men hon hade inte tappat den. Jag försökte att få igång den med alla konstens...
Än så länge, så har det bara varit något enstaka spel (som jag knappt kommer ihåg vilket), men det viktigaste av allt är att benchmark-programmet...
Om de flesta apparna är utvecklade för 7" och 10.1" och om vissa inte vill installeras på 9,7" Andersson, så borde det vara svårare med udda...
På slatedroid forumet, så kan man dels se bilder på hur det ser på insidan av en Andersson platta (som är i princip en PiPo M1 Pro platta), där...
Underbart ! Det hjälpte mig att låsa upp min dotters telefon, som hade glömt sin grafiska kod på sin X8 ! Med programmet SEUS, och genom att hålla...
Det mesta funkar med den appen, både zoom och även multitouch. Prövade bilspelet "hill climb racing"' där man både skall gasa och bromsa och det...
@Barkbit Tack. DET FUNKADE PERFEKT!!! I början funkade appen endast på Andersson 9.7" plattan, men inte på en annan, men det fungerar på båda, det...
Jag köpte skyddsfodral till barnens 7" Andersson plattor, eftersom den påsen som följde med, gör ingen direkt nytta. Det fanns en sådant...
Hej ! Fick min Rikomagic MK802 IIIS i början av veckan (köpt på Geekbuying), tillsammans med en RC11 fjärrkontroll. Allt funkar bra, förutom spel...
Jag installerade appen "Bubble level", som skall fungera som ett vattenpass (fungerar bra i min android-telefon), men där verkade inte gyro't...
Den är ganska dyr för att vara en 7" platta, som förutom att den saknar "Play store", kan inte heller spela Flash-grafik, dvs ingen SVT-play. För...
SVT-play m.m. fungerar bra, det beror på hur bra wifin är så att signalen kommer fram ostört. Eftersom dessa kan spela upp HD-film så har de...
Så nu har barnen äntligen packat upp deras Andersson 1.0 plattor (7"). Ganska fina, fodralet är dock under all kritik, det ser ut som en...
En dum fråga: varför skall man flasha om en annan mjukvara, när man har JB 4.1 ? Vad kan man göra mer med t.ex. TNT v3? Vad är...
Nu innan julafton, så finns det inte en enda Andersson ADT2.5 (9,7") kvar på SIBA eller netonnet för den delen, vilket är ett gott betyg, som både...
Denna plattan kostar ifrån Kina ca 1440kr (med dagens kurs). Åker du på tull så kanske det blir ca 200-300kr extra utöver detta pris, dvs ca...
ja det gick att avboka, fast det tog 2-3 dagar innan jag fick pengarna. Jag hade inte heller registrerat mig på pandawill, betalade direkt via...
Fem plattor? De senaste två veckorna har jag pendlat med 13 plattor, dvs jag har köpt totalt 13 plattor, men lämnat tillbaka nästan alla. Först...
Så, nu har jag vart iväg på SIBA och köpt 2 plattor till (nu har jag totalt 3st 7" Andersson 1.0). Har tidigare köpt 2st 10" Andersson ADT2.5...
Nja, vet inte riktigt om upplösningen är så bra, tyckte inte det såg ut som 1280x800 upplösning på den platta jag titta i butiken (har inte öppnat...
Subway surfers fungerar på min Andersson ADT2.5 (9.7"), som har samma processor och kapacitet som 7", så den borde fungera. Har köpt en 7" till...