Separate names with a comma.
Hz är ju tydligen variabel så den uppdaterar inte i 90Hz hela tiden. Tittar man bort från telefonen så sjunker det. Kan tänka mig att den sjunker...
[img] [img] [img] [img]
Gör en backup till iCloud sen återställ telefonen.
Vet inte om jag vill ha ett själv men detta ser ju bara för roligt ut =D Iphone 11 Pro Max Rubber Gel Case Arnold Schwarzenegger Commando Rocket...
Har bara haft min sen igår. Elgiganten fick in ett ex av Pro Max Midnight Green som var den jag suktade efter så det blev svårt att låta bli. Känt...
Vart köper man med fördel ett domeglas? I vanlig ordning så har iPhone sämst oleophobisk coating av alla på sina skärmar. Hade hoppats på en...
Ska se om jag kan få till något vid tillfälle. Den verkar helt klart lovande framförallt mörkerprestandan. Mycket mer detaljer än P30 Pro.
iPhone 11 Pro Max [img]
Launchers har blivit en sån integrerad del i upplevelsen på Android numera så jag vill inte köra Nova etc längre och har inte gjort det på flera...
Testa på en sån här [emoji2] [img]
ICA salted caramel glass. Riktigt god!
För mycket "reboots" också de drev väl bort utvecklarna rätt bra själva. Windows Mobile 7 i sig var ju en stor ändring. Sen bytte de kärna till...
Ja, lite trist. Hade hellre sett manuell inställning i alla appar som har det.
Det följer väl bara systeminställningen för dark mode.
Icke alls! Däremot lite nyfiken på Microsofts vikbara platta.
Kan inte annat än hålla med. Det var uppfriskande ur en designsynpunkt. Men det gäller dock version 7-8 och inte 10'an alls lika mycket dock i...
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=Y15Ve6ys4xw
Optimizer - > data usage - > more data settings
Satan viken drygt omogen kille. Hon verkade ju i alla fall vettig och insåg det. Sjukt skönt att hon gick före honom [emoji108]
Oj. Det är något att lägga i CV't det.
Precis den där lilla ökningen mot grått hjälper massvis. Behöver inte vara mycket. Som du säger också så behöver inte texten vara helt vit. Samma...
Här vid denna tid i videon :D [MEDIA] View: https://youtu.be/pjlFHivB2kQ?t=413
Död obehaglig blick. Titta vid tillfälle man inte tänka på något annat. Riktigt olustigt.
Fantastiskt kul att titta på. Mycket cringe dock. Här var det psykvarning. [MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=pjlFHivB2kQ
Många föredrar helt svart men jag skulle vilja påstå att ur en design och "ögonergonomisk" synpunkt så är helsvart ett direkt dåligt val. Mycket...
Ja men man märker hur vana de är vid det bemötandet. Blev så komiskt.
Gillade stuket på allt fick mig några goda skratt.
Inte för att det brukar stå något matnyttigt [emoji16]
Changelogs i Play Store har slutat fungera för mig.
[emoji23] Hårt liv. Netflix är bra kör det jag också och enbart det för stunden.
Ah själva feeden är svart. Önskar den vore mörkgrå också.
Gillar att den är mörkgrå. På iOS blev den tydligen helt svart.
Det är samma typ av glädje att få mer än vad man betalade för som att man hittar en 20-lapp i fickan. Knappt någonting men ack så glad man blir.
Joker. Magisk film. Så skönt att få se något genuint bra för en gångs skull genom fantastiskt skådespeleri och manus som inte förstörs eller...
Jag gillar både och. Men katter ska ha cred för att de inte går att köpa lika enkelt! En katt har ju ett helt annat kroppsspråk som tar mer tid...
Hundens dagbok & Kattens dagbok HUNDENS DAGBOK: 8:00 – Frukost! Hundmat! Det bästa jag vet! 9:30 – Åka bil! Det bästa jag vet! 9:40 – Promenad...
Har förstått att den ska vara bra. Hoppas man slipper alltför mycket prassel i salongen bara [emoji16]
Ska se Joker ikväll. Sjukt taggad!
Xiaomi Mi 9T Pro [img] [img] [img]
Jag har samma grymma batteritid som alltid och rullar på fint som snus förutom det som hände när jag skulle stänga av den.