Separate names with a comma.
Är enheten godkänd av tre för funktionen? Minns att jag fick volte aktiverat på mitt Comviq abonnemang men enheten stöddes inte av Comviq just då.
Gick utför när de lanserade första Pixel redan enligt mig. Nexus kunde man ta en och annan egenhet eller brist då de var relativt billiga till...
Köp och sälj svämmar snart över av alla Pixel 4 /4XL. Verkar vara en mindre bra modell :-)
Det stämmer, man gör så kallad top up. Se det som att ladda på ett kontantkort med pengar. Finns funktion för att göra auto top up så man inte...
Som @qnorsten nämnde så har de i dag inte stöd för flera kort. Däremot kan en av er använda Curve + komplett för 2% bonus och den andra Revolut +...
Fick svar och de har tyvärr inte någon ETA när vi kan tänkas se tjänsten i Sverige. De skulle återkomma när det drar ihop sig iaf.
Maps har funktionen, långtryck på platsen och välj spara.
Äsch ni har helt missat hela grejen med Pixel. Man betalar för Google Pixel experience, dvs mjukvaran och tjänsterna som telefonen driver ;-) Nej...
Gjorde ett nytt köp i dag med gPay och gick fint denna gången. Körde med SAS EuroBonus MasterCard som underliggande.
@jajo något för dig, dock ett classic avsnitt men kanske intressant ändå? TechStuff: TechStuff Classic: TechStuff Takes the Ingress...
Den som heter tapatalk pro idag är deras gamla "Community Reader by Tapatalk 4" som var under utveckling. Har man då köpt "gamla" tapatalk var man...
Det bör vara stort chans att kunna köra gpay då de kör en något anpassad version av vanliga android. Eller rättare sagt man kan hoppas att det är...
Drog iväg ett mail om de har någon eta när vi kan få tillgång till tjänsten.
Vad konstigt, har du plockat bort kortet och försökt på nytt? Inget avstängt i Revolut gällande online betalning osv? Pengar på kortet? Tror ifs...
@Psicosis Bitmap books kör en andra pre order runda (pga extra hög efterfrågan) för metal slug boken. Skickas den 11 november om jag förstått...
Gick med nu att lägga in i Samsung Pay, gick inte för mig häromdagen.
Man förundras hur sablar korkade människor är gällande kräk/magsjuka... Skulle vara straffbart ;-)
Har tidigare kört de samt rent Debian men Ubuntu och ubuntubaserade distar har en liten tröghet i jämförelse som är helt borta på Arch. Kör...
Håller tummarna nu att Quake champions lirar som det ska med Steam proton och Arch Linux. Kanske skulle ha testar spelet på burken i Windows...
Nu har de gått ut med gpay officiellt, dock är det som med samsung Pay, officiellt endast i UK. We've launched Google Pay
Kul att det verkar fungera för en hel del. Får själv göra ett nytt försök vid tillfälle. Liten artikel om gpay, inte mycket nytt men passar på...
Japp mitt kort börjar med den serien med. De som haft annan serie har inte kunnat lägga till kortet för kontaklösbetalning.
För mig har det ej gått att betald med gpay med Curve. Gjort två köp i två butiker där jag tidigare kört gpay+Revolut och även Curvekortet utan...
Äldsta sonen och hans vänner har börjat spela nu igen och är iväg på raids nästan dagligen. Skönt att få ut dom då det varit mycket Fortnite nu...
Exakt, länkar till externa sidor är inte tillåtet enligt reglerna för köp och sälj; Regler Köp & Sälj [Uppdaterad 2019/06/24]
Förvirrande helt klart!
Firefox ftw [emoji106]
Kan upplysa att gå in och rösta och skriv gärna en rad att ni behöver ha funktionen för att kunna göra era onlineköp. Påpeka som sagt att kortet...
Provade igår att lägga till i sPay men där stöds inte mitt kort ännu. Är ifs nöjd med gpay men skulle jag haft en Samsung watch hade absolut sPay...
Jo det stämmer, jag som är trött och inte förstår innan morgonkaffet [emoji23]
Är den på så får du reklam. Antar du menar av dvs att den är grå.
Vad lustigt just den fanns inte där nu när jag frågade. Finns givetvis nu, haha. Tack. [ATTACH]
Ju mer man använder sitt Curve då kommer de att se ditt köpmönster och även öka på samtliga limits kortet har till en början för att "skydda" dig....
Läste mailutskicket om detta men vart i appen har ni den fina slidern?
Är det en fullhd tv eller en så kallad HD ready?
Ska ni titta på TVn så ska ni absolut ha HD.
Aktiverade mitt för kontaktlös betalning nu precis. Får testa framöver om det faktiskt går att betala med :-)
Ah så pass, har som sagt inte hunnit titta mer på tjänsten. Dock har vi liknande med Revolut och deras virtuella kort så sett.
Hittade deras tjänst nyligen där man har unika virtuella kort kopplade till sina återkommande betalningar. Engångskort för köp osv. Detta för att...
Snubblade över denna tjänsten; Privacy — Seamless & Secure Online Card Payments Har inte fördjupat mig något men vad jag förstått har man...