Separate names with a comma.
Har du testat en V30 nån gång @Nuortikon ? Jag blev överraskad av dess taktila feedback. Likt iPhone har den taktil respons när man gör vissa...
Ja, märkte ärligt talat enbart försämringar med Oreo.
Nedgraderade min V30 från Oreo till Nougat. Märkbart mindre touch latency på sina ställen samt upplevd bättre batteritid och lite andra småbuggar...
Sista veckan innan semestern. Men kroppen tog nog semester redan för en månad sedan.
Verkligen [emoji49]
Million Dollar Baby Det var en rulle som gick lite djupare än vad jag hade förväntat mig efter en stund med rullen. Riktigt bra film!
Ja just ja det var du ja. Jo de såg minst sagt bedrövliga ut. Minns en av dem i alla fall. Skönt det blev tredje gången gillt i alla fall.
Ja, ska de envisas med glas får de behandla det på baksidan också. Känns så mycket bättre så. Jo men jag gillar den. Inte lika snabb eller lika...
LG V30 har inte oljeavstötande beläggning på baksidan av telefonen. Fan vad snålt. Till och med mycket billigare telefoner har det. Note 8 hade...
I feel judged [emoji28]
Självklart har jag ju gjort det obligatoriska ta-bild-på-skärmen-i-totalt-mörker-med-låg-ljusstyrka något annat kan ni ju inte tro om mig! Ser...
@Nuortikon @220volt tror ni att man var nödig i brallan eller nu när man har skaffat en V30 med alla rapporter om skärmen etc och de bilder man...
Blev en V30 till slut trots allt. [IMG]
Finns ingen inställning för att öka volymen på alarmen successivt? Brukar finnas på en del telefoner och en del har till och med en inställning...
Samma här just idag pga huvudvärk i 2 dagar nu. Ville bara dra något över mig och sova vidare men krigade iväg mig till jobbet aningen sen.
Standard i Oreo Asus har inte ändrat något vad jag sett [emoji4]
Första! Känns som den har mer uttänkt design när den ser ut så och inte lika vardaglig.
Står "no sound" under Tapatalk Group. Testa lägg till ett aviseringsljud där?
Det blir inte bättre [emoji8] Samma här är jag rädd för. Vet inte hur det ska sluta om jag ska vara ärlig om det fortsätter så här ett år till.
Det kanske är det som är problemet [emoji848]
Den hade du koll på [emoji6][emoji28]
Hur ser man att en bil är från Polen Honda-san?
V28 börjar min. Tror aldrig jag längtat så mycket som detta år. Kroppen började lägga av för flera veckor sedan. Utarbetad är ordet. Haft 4...
[emoji19]
Du älskar ju att jobba så du behöver väl ingen semester? [emoji85]
Händer som sagt inte ofta alls. Ändrar ljusstyrkan manuellt hela dagarna och bara märkt det ett fåtal gånger hittills.
Nr. 1. Slidern flyttas men ljusstyrkan ändras inte.
Buggrapport. Detta är inte något jag kan reproducera men jag har märkt några få gånger att när man ställer in ljusstyrkan manuellt genom att...
Så är det på många telefoner med 18:9 skärm och inte specifikt till Zenfone. Messenger är nog helt enkelt inte anpassad för dessa skärmar med...
Yes är på .53!
Några till från en mycket vacker kväll igår. En sån kväll man har väntat på :) [img] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
Buggrapport. Använder man sig utav display size "small" så kommer man inte åt slidern längst till höger i EQ'n i Audiowizard när hörlurar är...
39 men känner mig som 25 [emoji12]
[IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [img]
Google Photos gör inte det på min enhet heller vid delning. Tror kanske det blandas ihop med eran galleriapp.
Valmöjlighet är det jag eftersöker angående ljusstyrkan. Fluktuerande ljusstyrka bortom kontroll, oavsett var, har fått mig att sälja telefoner...
Om det är något jag stör mig väldigt mycket på fortfarande så är det att kameraappen ökar ljusstyrkan när den öppnas. Jag kan i mörker aldrig få...
Tycker det låter lite märkligt då en del av de lurar du listar faktiskt har bra batteritid. Har själv haft en P20 Pro och hade runt 6 timmar...
Ingenting i princip. Men i ett forum som detta föredras ofta rena Google-appar även om de kanske inte alltid tillför något. Rent och utan bloat...
Sommaren ligger lite på is just nu. Väntar på bättre väder. [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]