Separate names with a comma.
När google pay drog i gång för Swedbank så kom smset som ett vanligt meddelande i bankens app. Har du tittad där? Har tyvärr inte Handelsbanken så...
Länkar till leverantörer som inte är lagliga tillåts ej. Tråd rensad!
Det bästa med Curve kontra Revolut är att man slipper göra top up, visst det finns auto top up men är som sagt inte samma sak som att ha ett...
1000-1500:- ifall den är i toppskick med bytt batteri.
Uppdateringar i form av uppdateringar till OSet eller uppdateringar till appar? Om det sista så slå på automatiska uppdateringar och stäng av att...
Kör med deras cloud då jag inte har tid att fixa idag, eller rättare sagt jag prioriterar tiden till annat ;-) Familj är gratis med upp till två...
Tycker den fungerar väldigt bra faktiskt. Bättre än vad SafeInCloud gjorde men du kanske inte använt den? Jag är nöjd överlag faktiskt, kör även...
Curve + komplett kort för maximal cash back på missbruket [emoji854]
Kanske till och med kan få det som olycka, singelolycka för visst trillade du även av cykeln lite lätt ;-) ?
Vi låser inte trådar utan anledning ;-)
Ja metal slug har jag med tänkt beställa men ännu blivit färdig :-) Btw detta var skoj. Tool Debuts at No. 1 On Billboard Artist 100 Chart
Glad att jag förbokade Tools platta när jag gjorde det, tydligen slut hos Amazon nu @Psicosis. Btw, förbokning för Metal Slug är öppen. Metal...
Inget sagt ännu hur, det kommer vara något event senare i Stockholm med en massa överraskningar. De pratade även om att eventuellt ha olika perks...
Vad de sa i presentationen så fungerar den ibland för iOS och tydligen inte alls för android. Deras tips så länge var att använda t.ex Apple Pay...
Kort summering så är det inga direkta nyheter för oss idag. Svenska bankkonton kommer komma. Insättningsgaranti finnes i dag i den engelska...
Gör absolut inget med min och har än så länge inte haft några problem alls.
Passar på att slänga in Mozillas lösenordshanterare. Har ej använt den själv tyvärr. Firefox Lockwise
Kör med deras cloud. Vill du ha extra säkerhet kan du lägga till två stegs verifiering.
Kör Bitwarden där jag och frun även delar på en del lösenord med hjälp av deras Familj tjänst. Fungerar väldigt bra. Tidigare använde jag mig av...
Påminner att gå in på länken på slido för man kan ställa sina frågor och även rösta upp befintliga viktiga frågor. Facebook är inget måste för...
SAS MC har jag lämnat önskemål till men som vanligt inget besked om eller när. Curve hade kanske även kunnat vara intressant att pinga?
Ping @220volt nu funkar inga bilder för mig och så blir det något fel när man ska länka en bild.
Pff, problem med tapatalk. Tänk om man aktivt skulle skriva i tråden för den appen. Tror vi skulle haft den längsta tråden på hela forumet...
Av någon anledning kan man inte inaktivera Samsungs kalender (går säkert med package dissable etc) så jag har helt enkelt blockerat samtliga...
Det fungerar fint på samtliga modeller, bara se till att aktivera det i inställningarna för BankID.
Kanske mindes fel men visst har vi några som haft problem med att göra top up med Nordea? Här finns en tillfällig guide från Revolut medans de...
Fruns gamla mi band 2 räknar för lågt. Både hennes watch GT och min watch visade fler steg. Så det är nog snarare att ditt mi band 4 visar mer...
Du har komplett som ditt val av underliggande kort. Syns med en fin liten overlay logga vilket kort du valt ska debiteras. Gällande Curve cash så...
Måste telefonen följa med hem efter arbetet? Finns inga krav på detta där det står uttryckligen i hennes anställningskontrakt så är det bara att...
Det är din vanliga ref-länk som används. Finns i appen under kontrollpanel, bjud in vänner ;-)
Någon instruktionsbok finns nog inte tyvärr då LineageOS utvecklas i rasande takt. Dock skulle jag råda dig att installera samtliga appar...
Bara det medföljande skyddet, dock aktiverat extra känsligheten. Ska byta så fort jag får tid över till ett i glas från Mocolo.
Vad jag lagt märke till gällande min ena tumme så måste jag hålla den på samma vis som när jag läste in den. Vinklar jag den minsta fel så vägrar...
Tråd stängd.
Självklart Slipknots senaste platta. Släppt idag [emoji869] [MEDIA] View:...
Card (holder) name on Curve card different than on underlying card, allowed?
Härligt att det fungerade :-)
En laddare som stödjer QC 2 eller mer bör kunna ladda snabbt. Sonen kör med min gamla Motorola turbo charge (QC2/3 kompatibel om jag inte minns...
I dagsläget går inte det att lyssna offline. Men NFC betalning med gpay är tyvärr inte aktivt i Sverige ännu. Det finns sätt att aktivera...
Nej absolut inte då du kan få en watch GT för runt den summan ny. Att tänkas på är att den idag är två år gammal och uppdateringar för klockan...