Separate names with a comma.
Vem är störst och vackrast i skogen... *sjunger*
De producerar överlag rätt jämlika bilder framförallt med tanke på deras "åldersskillnad". Men jag håller fortfarande min V10 som min...
Nu är alla resterande bilder tagna i manuellt läge med identiska inställningar. [spoiler]
[spoiler]
Okey här kommer "lite" bilder. Varnig för en hel del! Till att börja med så fotograferade jag med båda satt i autoläge och lät kamerorna göra sitt...
Promenerar och gör en LG V10 vs. P20 Pro shootout. Resultat senare!
Skrållan fick regn på sig igår och lite frisyr därefter [emoji4] [IMG]
Lirade lite Shuffleboard igår. P20 Pro night shot. [IMG]
Från en liten promenad med doggelito för en stund sedan. [IMG] [IMG]
Den funktionen finns bara system-wide på iOS. Förmodar att du är van vid det. En alldeles ypperlig funktion.
Liten flytt boys men ack så trött man har varit efteråt. Sovit till 10 de 3 senaste dagarna det var vältajmat med långhelg efter flytten.
Jag gör det av gammal vana av någon anledning kör jag alltid all form av elektronik på engelska. En anledning är nog lättare "support" vid...
Okey! [IMG]
@Finskpinne [emoji8] [IMG]
Nån som noterade lagget i touchscreen på P20 Pro och har uppdaterat manuellt till 120 och märkt om det är fixat eller inte?
Några fler från igår med min P20 Pro [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
P20 Pro does behind [emoji3] [IMG] [IMG] [IMG]
Yes det finns tillgängligt. [IMG]
Jodå visst är batteritiden bra! Har inte haft tillgång till wifi alls men det har varit påslaget hela dagen. [IMG][IMG][IMG]
Påhälsning i trädgården nyss. Fotat genom ett gammalt sletet fönster [emoji4] [IMG]
P20 Pro. 2 scener med stort dynamiskt omfång. [IMG] [IMG]
Nu Gudfadern del 2!
Eller en fabriksåterställning och återställning av backup i värsta fall som inte är så mycket värre det heller [emoji1]
Har aldrig sett någon inställning för det. Låter märkligt.
Lägg ut den igen när du vill han har ingen rätt på sin sida så länge du inte har fått några pengar.
Klarade mig [emoji3]
Önska mig lycka till med flytten idag suckers!
Slogs på för P20 Pro för cirka en vecka sedan.
Det här är jag efter en veckas konstant arbetandes hemma inför flytten imorgon... [IMG]
Under en pågående flytt är allting möjligt [emoji3]
Bra där Daniel. Inte lyckades jag bara med konsttycket att sätta ned handen på ett häftstift i morse när jag låg på golvet i mitt källarförråd så...
Tycker att kameran har en rätt fin och mjuk bokeh. Ser inga alltför hårda kanter eller konstigheter. Ser mjukt och fint ut allt som oftast. Pratar...
Väldigt nöjd överlag dock. Blev ett lite bättre köp än vad jag hade vågat hoppas på under stora hela.
Definitivt. Men jag föredrar att kunna göra det utan att behöva låsa upp telefonen. Lämnar sällan låsskörmen vanligtvis när jag textarmed någon....
Tack. Nej de går helt enkelt inte att interagera med, notifikationerna.
Kan testa. Citera mig gärna igen [emoji106]
You and me. Är hemma och tar det lugnt en stund.
Det jag stör mig på mest är delayen i touchen (som säga vara fixad i kommande uppdatering som nämnt ovan) och att man inte kan interagera med...
P20 Pro [emoji39] [IMG] [IMG]