Separate names with a comma.
Ett tränat öga säkert men samtidigt sitter man och tittar på tuben genom en mobil till exempel så är det inte säkert att man tänker på sådant...
Här är en bra review som "get's it" @Dingus man kan säga att V20 och V10 presterar likadant men V20 har en 4:3 sensor istället för 16:9 som sitter...
Bara G6. Den var ett stooort steg ned från V10. V20/G5 var de sista LG-mobilerna med riktigt fin bildkvalité. Efter det har de ändrat något och...
Så fina [emoji7] Inte ofta man ser dem!
Min kvinna har aldrig behövt raka sina ben hon har inget hår överhudtaget på dem. Så len att kladda på =D
Nej inte vad jag vet men jag är inte direkt överens med deras resultat ändå och lägger ingen större vikt vid deras tester. Känns som mobilkameror...
När jag jämför kamerorna lite mellan V10 och X så blir jag ännu mer fascinerad över kameran i V10 än vad jag var innan!
Vore nåt. Ut med skiten och in med något som håller!
Du postade i teknikköpstråden *garv*
Ok tack. Kan ju vara en fördel då man sveper från kanter väldigt mycket.
. Meddela gärna sen hur det där Copter-skyddet funkar för dig för jag funderar på att dra hem ett sådant.
Hela alfabetet i blodet [emoji381]
Nej usch fick nog den lilla period dottern tittade på det. Learning by brainwashing.
Lite repetition har väl aldrig skadat! Tänk Teletubbies till exempel [emoji1]
Allting har sin gräns [emoji4]
Här pratar vi om vad som helst när som helst! Hint: se trådtitel [emoji1]
Hörni nu är det @DroidJunkie och hans fetisch för S9’or som vi ska koncentrera oss på [emoji1]
Förstår ingenting lalala [emoji86]
Vad fylleköpte du för mobil inatt @DroidJunkie ? [emoji4]
”It’s my ex husband for fucks sake” [emoji23] Nu har jag sett det! Ser grymt ut lär bli ett köp [emoji106]
Grekerna har det inte lätt dom [emoji6]
Haha vafan det paketet till den lilla greken [emoji23]
Hela datasystemet på jobbet är nere kan inte göra någonting [emoji90]
En ny given 1’a i topplistan [emoji3][emoji106]
Kontaktar dig angående vakumpumpade latexdräkten [emoji87]
Haha på han bara [emoji1]
@DroidJunkie "Söker åt en kompis" Hah! Yeah right =D
420 [emoji1][emoji106]
Man kan inte dölja sina beroenden på denna sida! Jag vet av erfarenhet [emoji28]
Köpt en S9 till mitt i natten har du också gjort [emoji23]
Vafan du har inte sovit länge du!
Snart helg igen!
Skulle jag sitta med en S8'a skulle jag finna näst intill noll anledning att byta till en S9 om det inte vore för deras retande drag att först nu...
Den är ute på landet och vilar har bara BMW’n i stan [emoji4]
Had to take a piss. #gettingold
Tillfälligt. Godnatt [emoji42]
Instämmer angående kameran. Den är bra men inget speciellt i mina ögon. Föredrar fortfarande kameran i min LG V10 som ger bättre bildkvalité och...
Fick en jag med [emoji4][emoji106]
600mAh större batteri i Edge.