Separate names with a comma.
Hehe ombytta roller för vår del mer andra ord. Plånbok är avinstallerat så fort man kunde använda gPay. Får testa det, kanske rent av ta bort...
Måste delge mitt missnöje med gPay. Använde innan detta Swedbank plånbok där det mer eller mindre fungerar helt utan problem förutom två missöden....
Inställningar / appar / standardappar / startprogram. Där får du upp de launchers du installerat. [ATTACH]
Klokt :-)
Varför var inte Metallica med då [emoji44][emoji23][emoji1787][emoji6]
Pff, nin var ju med på listan [emoji24] (rem, tom petty och guns med) @Psicosis hit him [emoji39]
Aj då, Recordings by Elton John, Nirvana and Thousands More Lost in Fire
Trevligt med fler alternativ, dock fallerar inte allt om man blir av med sin telefon? Edit, Gällande att ha det i molnet så har alla vettiga...
Så förstår jag deras text med.
När det gäller pausa abonnemanget går det bra i 6 månader och sen ytterligare i 6 månader mot en avgift. Därefter måste abonnemanget vara aktivt i...
*busted*
Sista inlägget gick till Tinder och yes jag rensar ;-)
@keyser antar du har en beställning lagd redan? Ser ut att hålla sig till de gamla filmerna :-) [MEDIA] View: https://youtu.be/xPDsz0UaXO4
Ärligt är det helt hål i huvudet att köpa spel digitalt. När tjänsten går under är allt man lagt borta för alltid. En sak om de gjorde som gog där...
Har du problem med samma underliggande kort eller det gäller alla korten?
Gör mig inte mer sugen nu, hållt fingret på köpknappen sen början av månaden på en. Bara de kunde lösa handelskriget så hade det varit ett givet...
Hur såg det ut att tanka på obemannade stationer med Curve? Tankade idag med Curve med SAS MC som underliggande på en obemannad ST1 station. Gick...
Tack för förslaget, vi lyfter diskussionen internt. Behovet av egna avdelningar har som sagt minskat sen knox och safety net tillkommit och...
Nu hoppade min mini igång på svenska igen.
Så länge man kan logga in via en webbläsare så ser jag detta mer som en bonus att inte kunna installera dessa appar.
Det var snabba ryck, bra där Sony! Hur upplever ni batteritiden nu efter en tids användning?
Dags att ge sig på comviqs kundtjänst igen gällande att kunna häva sitt köp av P30 ifall konflikten ej löser sig ;-) Nix ingen lycka nu heller.
Den kommer ut om 7 månader något, då är det dags att byta upp sig till en 7t ;-)
Klart du ska ha nytt, mycket roligare :-)
Ska inte vara några problem, har två order betalda med revolut för amazon.de.
Då sitter du givetvis med honom i poolen och blir serverad av din bättre hälft ;-)
Du får skaffa en liten pool till honom. Perfekt att svalka fötterna i med ;-)
Det är de engelska helgdagarna vi behöver ha ett öga på.
Precis som @Cupcakes skriver går det utmärkt att ha sitt kort laddat med flera valutor samtidigt. Det du ska komma ihåg är att om du får frågan så...
Nu har Comviq sänkt priset från 395:- till 375:- i månaden. Tror ärligt talat inte att de får några enheter sålda.
Glömt mig, 7 månader :-D Edit, retur. Glöm mitt bud, här blir det försäljning :-)
Ah ja det kan förklara det hela, kollade lite snabbt men hittade inget kul :-) Exakt, efter 9 på morgonen om jag inte minns helt fel.
Har Netonnet slutat med veckans varor? Hittar inte det längre på hemsidan.
Där tror jag du har alldeles rätt, gillar fruns 5t :-) Hm ja jag får fundera helt enkelt ;-)
[emoji3577] Upplever du fingertrycksläsaren som mer korrekt och snabbare än på 6tn?
Ni är roliga ni, det handlar om knappa timmar för @220volt att bestämma sig [emoji28] Sen handlar det mer om hur lång tid butiken tar på sig att...
Nu är det som så att supporten blandar ihop säkerhetsuppdateringar och OS uppdateringar. Kort och gått kommer det inte en lösning är du fast med...
Bra tjugoåring [emoji2937] [MEDIA] View: https://open.spotify.com/album/0TSTkHN6h9jzQvuKizAvnv?si=VxzVDAAeQbOlqRD3R3zN6Q
Självklart väl anpassade vuxna @220volt [emoji2937] 1980s Metalhead Kids Are Alright: Scientific Study Shows That They Became Well-Adjusted...
Tyvärr har jag inte hört något gällande det. :-)