Separate names with a comma.
Haha, inte sett semla än heller tyvärr:P
Jag har det problemet på min iPhone 11. Då är den helt ny precis innan iOS 26 släpptes. Syns inte när man använder sök funktionen på hemskärmen,...
Amazon, vad jag läst här på forumet
Halebops kundtjänst säger att det ska skickas ut ett SMS, men att i mitt fall var det "Troligtvis var de bara något tillfälligt fel".
Nej. Mig veterligen kan inte bara ångra abonnemanget. Det är bindningstid på abonnemanget så du kan inte bara ångra det och behålla telefonen....
Kameraknappen sitter väl ändå under powerknappen? För Apple har ju volymknapparna fortfarande på motsatt sida som powerknappen.
Köpte ett Xbox One S från @Choppe snabb o smidigt. Också bra att han nämnde de problem han haft med enheten så man själv får avgöra om man vill...
Sugen på o se vad problemet kan vara på den som iallafall startar. Bor också i Bromma. PM
Fixat lite i klädkammaren under förmiddagen idag. Från detta [ATTACH] Till detta [ATTACH]
En annan som också frågat det tidigare och jag svarar samma nu som då, det kom upp automatiskt efter att jag tog emot ett nummer som inte fanns i...
Bara ignorera det, tyck på stäng och fortsätt logga in med användarnamnet
Du tyckte du behövde ännu fler? :P Vad säger sambon?
Om du trycker på bilden, och sedan på Google loggan högst upp så förstår du varför. Den ikonen ändras då o då när Google "firar" en viss dag, idag...
Har för mig att det var 2011, alltså till o med 2010 Jag har också för mig att det var runt 2010
Jupp! Jag ändrade från Naturligt till Livfullt och det hjälpte iallafall så att skärmen inte gör detta i Instagram appen, men tyvärr inte...
Nu har jag testat samma sida på en Pixel 8a och där händer inget märkligt när jag går in med den. Det är verkligen något som Motorola gjort
Ah, just det. Får göra det på måndag, då teknikerna inte jobbar på helgerna. Har inte kontaktat Halebop än
Tror han menar att det är USB 2.0 hastighet och inte bättre / snabbare, dvs 3.0
Med tanke på att både tillverkningsdatum och första användningsdatum är under 2024 så kan det inte vara en S25 :)
Går det inte att pausa abonnemanget? Det går det att göra med mobilabonnemang iallafall. Kolla upp det vetja
Det behöver du bara göra när du aktiverar mobilt bank-id, inte vid varje uppdatering till mobilt bank-id Ja, det är helt upp till banken om och...
Så det är inte bra att ha en laddsladd för allt? Jag kan ju säga att det är jävligt skönt att bara behöva ta med sig en kabel till alla sina enheter
Ett skal till en iPhone 11 (jobbtelefon) [ATTACH] [ATTACH]
Jag håller inte med dig. Jag gillar att DMA äntligen börjat få Apple att ge oss val vad vi vill ha för standardappar och mer konkurrens. Apple är...
Apple hatar EUs DMA https://teknikveckan.se/apple-meddelar-att-eu-bromsar-nya-funktioner-fran-att-slappas-har
Låter rimligt
Verkar bero på appen. Går o göra som du skriver i Inställningar appen, men inte i SL appen när jag testade.
Jag har kört på rörligt de senaste 3 åren
Nope. Det vet jag inte och då denna telefon är en jobbtelefon så får denna funktion vara avstängd
Nope. Helt stock iOS 26.0 Kom upp efter att jag fick ett samtal som inte fanns med i kontaktboken
Mig veterligen nej. Du bör kunna välja vilken bluetooth enhet du vill använda under ett samtal på samma knapp som högtalarknappen är om ingen...
Skulle nog kunna tippa på det också. Så märkligt att de lagt in stöd för det då. Och ännu mer dumt att inte kunna stänga av det.
Jag visste inte att förhandsgranska samtal hade kommit till Sverige. Är det nytt för iOS 26? [ATTACH]
Nope. Är LCD. "The G54 Power has strong HDR decoder support, including HDR10, HDR10+ and HLG, just missing Dolby Vision. However, the display has...
Ja, jag vetifan vad de gör, men den mörkare ner appen, men statusfältet är på max ljusstyrka. Hatar det oavsett och vill gärna ha en inställning...
Blir inte så på min Nokia G42. Samt även i andra appar, så som Instagram appen, där hjälpte det dock genom att ändra färg inställningen från...
Hatar att jag inte kan stänga av HDR ljusstyrka på min Motorola telefon. Så fort en bild som har HDR i sig (t.ex. iPhone 17 Pro / Pro Max tråden)...
Ja, det är för att ansiktsupplåstning inte klassas som säker upplåning
Ja, tyvärr tror jag det också Precis. Dock så har Apple blivit väldigt muppiga/bongstyriga efter DMA blev en lag. Riktigt tjuriga mot EU
Det är synd att Apple la det på operatörerna och inte gjorde som Google har gjort just pga operatörerna