Separate names with a comma.
Installera alla systemuppdateringar
Jaha, level 32 då
Jag kollar inte min tagg ofta, den är ju med mig hela tiden i princip. Men de få gånger jag kollat så har den funkat vad jag kunnat se
Bara baserat på vad jag hört här på forumet, så verkar den gå ner då o då
Inställningar -> Nätverk & Internet -> Privat DNS och ändra till Manuellt och ange en DNS server. Jag använder dns.adguard.com
Borde inte bli det då paketet returneras till avsändaren
Jag har ett Halebop nummer mest för att kunna ha ett nummer o ange på ställen där jag inte vill ange mitt huvudnummer men också för om jag mot...
Finns en sak, hos Halebop behöver du inte ladda på 1 gång per år, utan bara använda kortet 1 gång/år, till skillnad från våra andra operatörer....
Det får du kolla upp själv, inte så svårt. Vet bara att Comviqs minsta plan är 50:- Ingen aning, men det brukar vara typ 50:- som minst
Ok, har du testat o lägga in unraid i Home Assistant än?
Trycka är trycka, svepa uppåt är svepa uppåt :)
Jag hade gärna haft en inställning för hur man vill svara, för jag har svarat genom att dra uppåt i typ 13 år.
Är det någon skillnad på utseendet? Jag tänker vänta då jag inte vill köra med betaversioner på min server
Det tror jag inte du kan få, oavsett vart den är köpt, för det verkar som om de byter batteriet om man gör en reklamation..
Ja, det är den jag använder, men nu pratade @DanielÖ om att inte använda VPN
Intressant att 5G (SA) är bättre än 4G.
Vet inte hur jag kommer åt servern utan att använda VPN. Då måste man väl betala för att ha en domän?
Ah, hmm... Nu är mitt Immich inte tillgänglig utanför mitt hemmanätverk utan VPN, så får se lite gällande just 2FA
haha, se där
Ah, se där. Man brukar ju inte nämna konkurrerade varumärken/tillverkare så faktiskt förvånad över det
Sa dom det på eventet eller är det mer pga att den har magneter som du säger det?
Enligt Google Pixel 10 - Full phone specifications så står det nano SIM + eSIM. Gick nu också till Googles egna sida o där står det följande:...
Nämen titta, verkar ha fått igång immich [ATTACH]
Trump Mobiles telefon byter skepnad- igen Nu är det visst ett helt annat utseende på telefonen
@Cupcakes har iallafall sagt att 2G har längre räckvidd än t.ex. 4G även på samma frekvensband. Men ja, om 700 band finns, så kanske det ger...
1 gång/år hos alla operatörer förutom Telia/Halebop vad jag vet måste man ladda något.
Jo, samtal, samt kolla bussar, så skulle tippa på Excel appen och kanske en jobbapp.
Skulle säga enbart för jobbet. Har en privat telefon. Aldrig haft tjänstetelefon/jobbtelefon innan
Jag kanske får en tjänstetelefon (inte 100 än men ser ut som det), undra om man får välja om man vill ha iPhone eller något annat märke. Vad...
Då tar vi en påminnelse om att det INTE ÄR TILLÅTET att annonsera utanför köp och sälj delen! Inlägg där man annonserar varor i denna tråd kommer...
Hahaha! Undra som sambon tycker lika
Plats: Skansen under Skansen för alla (om jag minns rätt) Operatör: Tele2 5G N78 Telefon: Nokia G42 [ATTACH]
Haha, har inte du tillräckligt många högtalare? :P
Använder Gmail, läser alla mail, men rensar sällan
Då har de nog med 99% chans bytt batteriet om ni inte fått något kostnadsförslag, då man måste godkänna kostnader innan reparation påbörjas
Nu syftade jag på batteridelen
Nope, bara att kolla denna guide från iFixit Google Pixel 6a Battery Replacement Det är olika sätt beroende på modell Även om du inte hade haft...
I detta fall skulle jag nog säga att skador på telefoner nästan ALLTID nekas garanti/reklamation då telefonen fått yttre påverkan och där fel kan...
Eller bara använd ens blockering
En annan bra sak är att licensen går ut runt min födelsedag, så kan alltid önska mig 1 års uppdatering i present :)