Separate names with a comma.
Om jag inte minns fel så har de ändrat färgprofilen från den med "överdrivna" färger till en mer naturtrogen. Ska finnas bland inställningar för...
Har du provat en omstart av enheten?
På vilket sätt menar du? Dina lösenord/data krypteras på den enhet du använder innan den krypterade datan synkas till servern. Dvs servern lagrar...
Jag kör Bitwarden och använder deras tjänst. Dvs inte en egen server som är alternativet. Körde tidigare SafeInCloud och Bitwarden har fungerat...
@Leo83 Som Svenix redan beskrivit så har jag inte mycket att tillägga. Gällande frakten som jag nämnde tidigare så var skillnanden på växlingen så...
Inlägg flyttade, åter till topic dvs Xiaomi Mi Pad 4 ;-)
[MEDIA] View: https://youtu.be/yX4ZguOZjhs
Flyttade mitt svar till tråden men fick ändra tiden på ditt inlägg så det hamnade först ifall du undrar varför det helt plötsligt är 25 minuter...
Jag har kört en billig NAS från D-Link nu i många år. Dubbla diskar som speglar varandra, fungerar fint för backup då det i regel inte är några...
Snabbaste skillnanden mellan Curve och Revolut kan ses precis som ett abonnemang kontra kontantkort. Fördelen med Curve är att du lägger t.ex...
Die Krüpps - The final remixes skivan. Just nu spår 3, Language of realitet. [MEDIA] View: https://youtu.be/hkJFS2owZuA
Miljöbov ;-) [emoji23]
Notera dock att man inte kan ta ut bonusen i pengar. Utan då antar jag man kan använda den för att dra av på fakturan bara?
En fördel med PS framför Xbox är att man kan ladda kontrollerna utan att behöva köpa det som extra utrustning. Så sant. Håller hårt i mina :-)[ATTACH]
Men vem har den aktiverad? Första jag stängde av :-)
Japp det stämmer att xbox kontrollen är 70g tyngre. Men det är känslan av att de känns ihåliga. Antagligen för att kontrollen är större :-)
Haha lite så är det med knapparna med Xbox enligt mig med. [emoji23]
Det är ingen tyngd i kontrollerna och de känns bara "klumpiga" och ihåliga, som någon leksak till ungarna man håller i [emoji23]
Enda tråkiga med Xbox är deras kontroller. Helt bedrövliga jämfört med PS4 enligt mig iaf :-)
Helt klart tidlösa är de :-) Här bli det Skid Row till att börja fredagen med [emoji106] Frozen (Demo Version) - Skid Row
Inga problem, det är ju fredag ;-)
Postade i revolut om airwolf :-(
@Leo83 fel post ;-)
Nej det är 8.0 som gäller för oss. Huawei går direkt från 8.0 till 9.x för oss precis som de gjorde i Kina. Väntans tider nu ;-)
Ah ja då förstår jag :-)
Varför inte bara göra top Up med vanliga MasterCard eller visa? Jag gör så och ser absolut inte någon mening med att gå via ett andra kort innan...
Vilken nostalgi låten gav! :-D [MEDIA] View: https://youtu.be/IiUgXgmP20c
Tråd rensad. Håll till topic och är man så mån att få användare att använda sin personliga länk gör man bäst att sprida denna på annan plats än...
Medhåll, åter till topic vänner! Någon som hört något mer gällande gPay för kortet?
Huawei stämmer USA - Nyheter (Ekot)
Plattan fyller 25 år nu den åttonde mars så jag tjuvstartar spelandet. Ett ikoniskt album som inspirerat många artister sen släppet, inte minst...
Jaha Luke Perry med död.
Blir Prodigy här med resten av kvällen. Fuel My Fire - The Prodigy
Sjukt trist, jag som började lyssna på deras katalog igen bara för någon vecka sen. Sen 49 år bara, inte någon ålder att gå bort [emoji24]...
Nej fy fasen vad trist! Jag som precis lagar mat och lyssnar på de :-( [ATTACH]
Inte mycket, frukost och tittar på Wasaloppet ;-)
Du tappar alltid i hastighet vid användning av vpn. Hur mycket beror givetvis vilken leverantör du har. Men räkna med något lägre hastighet och...
Ah se där, en uppdatering med andra ord.
Hm finns det inte under inställningar / trådlöst och nätverk / vpn? (Kör själv P10 så kanske inte samma)
Kan du inte lägga ditt SAS bakom Revolut med auto top Up och sen Revolut bakom Curve. Det borde generera poäng i samtliga led?