Separate names with a comma.
Ska jag passa på ta Google Pixel pro 10 för 349 med Comviq och köpa till one drive lagring för 15 kr per månad eller ha is i magen och eventuellt...
Bra tips! Tack! Var sugen men gäller bara i butiken i Umeå.
Funderar på en one plus 13. Men av någon konstig anledning väljer Comviq prissätta den högre än nyaste one plus 15 där det ingår en klocka.
Var i kontakt med Comviq som sa att 256 gb inte kommer tillbaka i Google Pixel pro 10 och försökte trycka dit en 128 gb och refererade till...
Jag får ha is i magen. Eller skulle ni rekommendera en annan telefon som är likvärdig? Ju mer man läser ju mer kritik hittar man om alla modeller...
Har kikat runt en del och såg hallon erbjudandet också. Comviq verkar ha det mest prisvärda. Undrar mer om chansen finns att se kommer in i lager...
Inte i 256 gb versionen som är "tillfälligt slut". har haft 128 gb versioner innan och känner att det är för lite.
Hej. Jag velade för mycket. Behöver uppgradera från min Xiaomi Mi 10 pro. Och fastnat för Pixel 10 pro. Vill ha en en betydligt bättre kamera och...
Nu har jag haft telefonen ett tag och är allmänt nöjd med batteritiden. Maxar jag den klarar den 4-5 SOT vilket jag ser som helt klart godkänt....
Maxade med 1:20 timme youtube ner till 10 procent och 5 timmar SOT sammanlagt.
47 % kvar. Använt: 21 h:51 m senaste laddning ( igår kväll 22:00 ). Facebook: 6 miinuter Messenger: 1 minut Netflix : 10 minuter...
Tack! 70 % kvar och 1:40 timme skärmtid än så länge.
Hur kollar jag SOT på Honor 8. Fick bara fram detta men ingen tid angiven.
Tack för alla svar!. Fick hem skyddet idag så idag prövat jag den utanför hemmet dvs på arbete imorgon.
Ursäkta den dåliga formuleringen med för en alltför lång fråga. Kort och sagt var min undran om batteri tiden är okej, om man kollar på youtube...
Hallå!. Första gången jag äger en mer teknisk och kraftigare smartphone och min undran är först och främst batteritiden på min nya Honor 8. -...