Separate names with a comma.
Det och något mer av Alex Grey hade varit najs. Även Aidan Hughes är en stor favorit.
"So good to see you once again I thought that you were hiding from me And you thought that I had run away Chasing a trail of smoke and reason...
Testa ladda de avstängda. Kan vara en eller flera appar som gör något i bakgrunden på din vid laddning :-)
@220volt test
Fungerar fint. Testar tagga dig med strax.
Test @jnsson
Då är det bekräftat, tapatalk strular ännu en gång. ;-)
@gmbh ping
Har för mig att det bara är 6T McLaren som har annan/snabbare laddare än övriga Oneplus modeller.
Fixar ;-)
Fick med .382 i morse. 5 dec säkerhetspatch så Huawei fortsätter hålla en månad efter släppen. Helt okej enligt mig med tanke på de ändringar de...
Gott nytt år @Rospigg och samtliga medlemmar av Swedroid. Det är ni som gör att man stannar kvar år ut och år in ;-)
Okej ännu en uppmaning till alla med Swedbank, in och fråga när gPay kommer då de stödjer Fitbit och Garmin Pay. Frustrerande är bara förordet vad...
Hehe Jo da, Moto g5 tro ? :-)
Vanliga X är kanske en bra kompromiss?
@dockland har jag för mig har ett gäng.
Härligt, hade själv plockat ihop ett paket men avvaktat för länge att en del delar är slut. Allt eller inget så bidde inget denna gången heller :-D
@Ekman ligger annons på ett GTX 1070 på SweClockers. Kanske är av intresse.
För mig är det en No brainer, uppdatera för guds skull för säkerheten i mobilen. För visst ska den användas med BankID, Swish och andra viktiga...
Ja det stämmer, vi ska se om vi kan justera detta på något vis då du själv är en riktigt gammal medlem ( i positiv bemärkelse). Lyfter det med en...
Operatör spelar ingen roll då uppdateringar från Huawei går på IMEI. Snällt bara att vänta ;-)
Här finns fler tips; App för podcast Sökfunktionen är fin om den används ;-)
Exakt, behöver man ej synk finns ingen anledning att välja annan app :-)
Medhåll den är bra, Asylum. Annars är även Freak Show och Cult med favoriter utöver första säsongen. De andra kan man skippa enligt mig :-)
American Horror story kör nytt tema för varje säsong. En del är väldigt bra och en del är bottennapp. Överlag det som är bra är väldigt bra. Hoppa...
Kör med AntennaPod just för att den är öppen källkod. https://play.google.com/store/apps/details?id=de.danoeh.antennapod AntennaPod...
Kickade igång Mr. Robot igen och är nu inne på säsong tre efter en tids pause. Sjukt bra och spännande. Säsong två var rätt så dryg och var där...
Tyvärr väldigt förutsägbar och inget nytt alls i genren. Rent ut sagt usel, två tre avsnitt var ok sen är det mycket på repeat. Undvik om du har...
Välkommen till Swedroid @BWiking! Jag flyttar din tråd till avdelningen gällande köpråd ;-)
Installerade Thunder VPN tillfällig och anslöt till Tyskland. Sökte efter uppdatering, kopplade ifrån vpn och hämtar som vanligt via wifi....
Huvudet på spiken!
Jobbet i sig är inte så stort, jag personligen har inga problem med uppdelningen som den är idag, har själv en P10 där uppdelningen är samma. Egna...
Egna trådar är det ingen som hindrar er att skapa i avdelningen. Anledningen att vi lagt samtliga i samma kategori är just att materialet dessa...
För min del är en traditionell lösning den jag eftersöker men med tanke på hur utvecklingen går får jag säga notch. All form av mekanisk rörelse...
Huaweis launcher skulle jag nog klassa bland de bättre gällande de större tillverkarna. Återstår att se hur One UI ter sig när det kommer i skarp...
Håll nu god ton och försök hjälpa så gott det går gällande topic.
Hur är det med funktionen att länka ljudet till annan bt högtalare. Var inte det en funktion som kom för ett tag sen? Är ju fint om man har en...
Nej inte vad jag kan komma på nu. Får kolla in det :-)
Ha det äran Lemmy! Du är saknad :'( [MEDIA] View: https://youtu.be/Y2S9rwyQkJE
Fusion Issue 2 gratis PDF med koden "MERRYXMAS" Fusion Issue 2 - PDF