Separate names with a comma.
@Ascii @Rospigg SID Effects II - Tribute to Ben Daglish (free) Volym 1 & 2 gratis.
Bra att veta är att Xiaomi modellerna saknar NFC om det är något som behöver användas :-)
Nu har Razer hittat till forumet. Varsågoda; Razer
Å missa all irritation ;-)
Kul på jobbet framöver då [emoji23]
Ping @Honda ;-)
Näst sista studioalbumet med DIO, Killing The Dragon. [MEDIA] View: https://open.spotify.com/album/2de1fHKLJ3o6bDkCjIwcJ6?si=OTM0cHoMQEi_eQfC_v4k-Q
Samma här, många inom custom rom och annan utveckling är enkelt att följa och hjälpa till med buggar etc. Att ha det som socialtmedia ala Facebook...
En fördel med moton och även Moto One är att de har NFC vilket Xiaomi tyvärr saknar på både Mi A2 och A2 lite.
Bt, wifi & NFC är väl det man kanske glömmer lättast :-)
Hur viktigt är det med uppdateringar för din del? Är de viktiga så dumpa helt klart moton då de är helt usla på den biten.
Haha ja vacker är den allt inte :-)
Inget flaggskepp men något annorlunda. Librem Phone 5. Librem 5: All You Need to Know About The Upcoming Linux Phone | It's FOSS
Samma här, det som stör mig är att de inte tillåter upplåsning av bootloader. Annars är det faktiskt inget jag stör mig på med min P10.
Ja det var underligt, är det kvar om du laddar om tråden?
Ah ja det är klart de har en förmåga att gå upp rätt bra för varje modell. Trist utveckling då de absolut inte blivit speciellt bättre än tidigare...
Det var intressant, har du valet "Svenska-Swedroid" som språk i dina inställningar?[ATTACH]
Bild?! Pekfinger upp bara förutom "Mate 20 pro" ;-) Edit. Grr tapatalk...[IMG]
Mate 20 Pro ;-) [emoji3516]
Jag har kunnat lägga telefonen i landskapsläge så har det dykt upp en helsidesannons som annars varit dold i vanligt läge. Men nu sista tiden...
@RKXYZ Bara reklamera till Telia och få det ur världen.
Ju kfkfhd Grusbyxa så det så. Googla med igen då
Tänk nu inte för mycket utan gå helt på känslan så blir det garanterat som bäst. No stress = <3
Sjukt trist, men han lämnade bra många låtar efter sig. The Last Ninja en självskriven favorit hos mig.
Trist [emoji22]
Klassiker med Dio. [MEDIA] View: https://open.spotify.com/track/6p1YVCILsoC2kNZ4TtD7Sa?si=otPG2Z5QQpS7va1dhCXcJw
Jag skulle tro det, men som sagt inget jag frågade utan jag ville bara betala av mobilen på ett bräde.
Kort sammanfattning. Nokia 7.1 lanseras, förbokning från i morgon. Pris 299-349 € beroende på land. Pro wireless earphones ingår om jag inte...
Bahnhof här med och enda gångerna det varit nere har varit vid strömavbrott. En bra ISP som värnar om kundernas integritet och nätneutralitet...
Man kunde betala hela/resterande beloppet för telefonen. Abonnemanget frågade jag inte om.
Med Comviq kan du be om slutfaktura för mobilen sist jag hade kontakt med kundtjänst.
Nej tyvärr har jag inget annat förslag. Tidigare fanns alternativet att "synka om apparna" men hittar själv inte det längre varken på klockan...
De Xiaomi som är nämnda kör Android One precis som Nokia-telefonerna. Uppdateringar efter deras program helt enkelt. Självklart har Pixel stort...
Vad händer om du gör som den säger?
Enda nackdelen är att den har fått sin sista OS-uppdatering och kommer bara få säkerhetsuppdateringar under 2019.
Ja nu måste de få till en riktigt bra lur då de mer eller mindre bara gått nerför de senaste modellerna enligt mig. Undrar om/när nästa lur med...
Nu välkomnar vi även OnePlus 6T som en avdelning. Avdelningen hittar ni här; OnePlus 6T
Blir det en V40 nu @dannejanne?
Nytt forum uppe för LG V40 Thinq som precis blivit presenterad. Avdelningen hittar ni här; V40 Thinq
Sjukt bra platta [emoji108] Snubblade över denna låten, minns den spelades friskt när den kom [emoji23] [MEDIA] View: https://youtu.be/dN8e9b2ON8s