Separate names with a comma.
Dålig koll men som jag skrev på Slack är betan väldigt begränsad vilket inte verkar så bra trycker jag. Op6, essential Phone och Nokia borde med...
Ja vem vet, men nu med treble bör det gå ännu fortare :-)
Dagar som denna kan jag sakna Nexus/Pixel. Får hoppas på en beta för Huawei som sist ;-) Uppdaterat ännu @Rebecka?
Bilar med någorlunda effekt ska du absolut räkna med minst 1½ l/mil (räknar absolut inte in jänkare här). Visst går det att köra snålare men en...
Det går verkligen i vågor gällande undersökningar. Men det jag märkt av är att är man mer på språng och inte på sina "vanliga" ställen så som hem...
Härligt, hoppas nya köper ska leva upp och hålla ett bra tag framöver :-)
Ping @Psicosis Nu snackar vi historia! [MEDIA] View: https://youtu.be/SEbF-653nTU Samt artikeln, Random: Return To The '90s With This Super...
De som ej godkänt sitt nummer innan den 25/5 tog och raderades ur deras databas. TrueCaller - Nummerpresentatör
För roms, root etc just för ZTE rekommenderar jag att ta en titt i modacos forum. Användarna Burstlam och KonstaT är de "mer kända" utvecklarna...
Nytt forum uppe för Samsungs surfplattorna Tab A och Tab S. Tab A hittar ni här; Galaxy Tab A Tab S hittar ni här; Galaxy Tab S
Nytt forum uppe för nästa generation i Note-serien. Välkommen Samsung Galaxy Note 9. Galaxy Note 9 För tapatalk; Allmänna tråden om Samsung...
Haha ja ibland är gubben med ;-)
Bubbletooth
Två nya spår släppt för WVMs kommand platta. [MEDIA] View: https://open.spotify.com/track/2eS203RZy8wveQwQ1MkKBq?si=P-GlISPhTfmiUa8mkYrohQ...
Tape-a-talk pro voice recorder 13:- istället för 49:- https://play.google.com/store/apps/details?id=name.markus.droesser.tapeatalkpro
Jag skulle vilja slå ett slag att gå ifrån sd-kort då de förr eller senare blir korrupta eller ger upp helt. Spara i molnet eller köp en telefon...
Samt obegränsat utrymme i full kvalité för foton i Google foto till skillnad mot pixel 2 duon där det är tidsbegränsat.
Med den budgeten och om du inte är främmande att eventuellt flasha telefonen om 1½ år tycker jag första generationen Pixel eller Pixel XL är bra...
Ah toppen du hittade vad det var. TC har även den blivit värdelös för flertalet medlemmar sen GDPR togs i bruk så lika bra att bli av med den ;-)
Köpte två av dessa till barnen för lite spel och YouTube/Netflix/Viaplay. Fungerar fint men lite lite lagring med endast 16GB så sd-kort kan...
Har tyvärr ej ett view cover själv men under inställningar / smart assistans / smart hölje kan du aktivera och välja om det finns fönster eller...
Har du ingen box är det analogt i 99/100. Skulle tippa på att antingen kabelfördelaren eller fel hos leverantören som @Nuortikon nämnt.
Det här bör vara eftertraktat? iOS 12 beta 5 further hints at dual-SIM support coming to future iPhone models
G/Z/R - Plastic Planet. Kan man sitt Black Sabbath har man koll på detta bandet. Om inte är det ingen annan än Geezer Butler, basist och lyriker...
Woho hoppas de får till bra manus och samma härliga poänger i skämten, då är jag en given tittare :-D
@RKXYZ Vad du än väljer är det något som lockar på andra sidan ;-) [IMG]
Funderar på detta men har även fundering att sälja av allt. [MEDIA] View: https://youtu.be/zOD3uCc23qA
Yes, tapatalk vill inte. Googlade upp en annan, tyvärr inte en Commodore :-D Se edit ;-)
Här är de tre jag står ut med. Power, Floppy och H. disk ;-) [IMG]
Sant, my bad :-) Reklamation är rätta ordet.
Precis, så länge felet inte är orsakat av dig eller den mjukvara du eventuellt installerat går detta på garanti. Är det ett fel pga handhavande...
S9(+) bör väl vara motsvarande gällande att kunna betala isf. Men nej jag tror du ska låta bli vännen ;-)
Det är micro-usb i denna. Det är enklare plattor så är det till annat än filmtittande kanske en kraftfullare är att rekommendera :-)
Just det det har de. Helt glömt av det, tack! :-)
Två Huawei Mediapad T3 10 nu när Telia har bra pris på dessa. Bör duga fint till ungarna. [ATTACH]
Finns en app och sida som heter app-sales.net men jag försöker ta de som inte finns med där. Jag "snubblar" i regel över de appar som ligger på...
Tror jag läste att @blackstar eftersökte responstid?
Huawei Mediapad T3 10 wifi för 1416:- Billigast på Prisjakt 1490:- Huawei MediaPad T3 10 Wifi - Tillbehör - Mobiltelefoni och tjänster - Privat -...
Under info för appen hittar du cache under "Lagring" för appen. [IMG][IMG]