Separate names with a comma.
Att inte förglömma handlar mycket om när en produkt lanseras med. Op6 blev tillgänglig betydligt tidigare än både Zenfone 5 och 5Z. Att vi skulle...
Connect the phone to a computer and copy/move over the files that you need a backup of. If you use google photo you can use the funktion "free up...
De är skyldiga att lämna kvitto där även moms etc är specificerat.
Då tjänsten aktiveras per hårdvara har jag svårt att tro att det skulle börja fungera bara för att man byter rom som rapporterar S7 istället. Det...
Nu har jag tyvärr ingen Samsung men vad får du upp för alternativ när du långtrycker på appen? Inställningar/aviseringar/notiser eller liknande...
Har du provat att sätta att systemet ska ignorera batterioptimeringar för appen?
Direktlänk för tapatalk till första tråden; Honor 10
Det går att sätta storlek på div tredjepart appar men begränsningen ligger hos operatörerna vilket istället leder till ej leverarade meddelanden....
Jo de är trevliga de små knyckarna. Synd bara de har blivit så pass dåliga på att uppdatera sina enheter. Moto var ju till och med snabbare än...
Google Pixel XL 32GB 3990:- Samma pris som vanliga Pixel ;-) Google Pixel XL 32GB Silver
@Rebecka x4 kör inte android one. Det är för den Indiska marknaden om jag inte minns helt fel. Dock en rätt omtyckt telefon den med ;-) De kör...
Swedroid forum välkomnar Honor 10 till familjen. Mycket nöje; Honor 10
Vänlig påminnelse, systemet är i tidig beta ;-);-)
Är den likvärdig bt i köket duger den gott, annars får jag väl be den spela på bt-enheten för visst kom den funktionen för ett tag sen? Om nu inte...
Skulle precis skriva att den inte har stöd för chromecast men såg att det fanns som på test nu under inställningar. Å enda skillnaden mellan mini...
Ah ja timer skulle jag kunna köra där istället för på aw-klockan. Pod likaså istället för mobilen+bt högtalare. Hur är podstödet och hur fungerar...
Skulle behöva ett bra argument att köpa en home mini nu när den är på kampanj. Har inget i hemmet att styra som lampor etc utan bara en...
På U11 verkar alternativet tyvärr vara borta och då är väl risken att detsamma gäller för 10 tyvärr. HTC U11 allmänt
Hehe tror mycket av funktionerna stängs av som ändå ska vara aktiva. Jo det finns t.ex Biglauncher men inbyggt är i regel att föredra. Tack för...
Så inget "enkelt läge" bland inställningarna för telefonen? Finns på flera andra märken fortfarande nämligen.
Passar på att ställa frågan här, finns HTCs Easy mode kvar i deras mobiler. Dvs förenkla mobilen för t.ex. seniorer.
Ping @bernard Minns du om HTC 10 har detta kvar eller det försvann efter M9? Edit, drog upp frågan för u11+. Finns det där bör det finnas kvar...
Har inte HTC kvar sitt "Easy mode" ? [MEDIA] View: https://youtu.be/dmHnH7KAjJE
Gällande laddning bör det fungera fint med en traditionell timer som man har till lampor. Ställ den att ladda 1h per dag eller liknande. Foton är...
Det är aktiverat på min ser jag. Inget jag själv har aktiverat.
Var själv i Grekland för knappt två veckor sen och där var det heller inget problem. Antingen är det mjukvaran som ballat ur eller så har ni något...
Konstigt detta, jag har inga problem alls med min, fungerar precis som innan uppdateringen kom. Tråkigaste frågan i värden, men har ni gjort en...
Haha ja de är läckra helt klart :-)
Självklart hade det varit smidigt och bra men som jag skrev så behöver de utvecklas en del till. Hybrider kan fylla hålrummet så länge men i regel...
Hahaha Tesla, inget fräckt med de bilarna överhuvudtaget. Enda plus är eldrift men annars meh [emoji23] Att inte ens kunna nå sin eventuella...
Yes det stämmer fint [emoji106] ;-)
Google home mini 499:- Google Home Mini, Vit, Kampanj
@Psicosis 2019 lutar det åt då [emoji23] [MEDIA] View: https://youtu.be/sqAiTxlz9gU [MEDIA] View: https://youtu.be/rzNUbQT-vZ4
Aldrig jag gillar det. ;-) [emoji23][emoji106][emoji106]
Ush jag den där flärpen. Blir väl att gilla åbäket när man byter lur framöver :cry:
Där skyller jag på det nya skärmformatet ;-)
Fungerar fint på min P10, ändrade i utvecklarläget och inte rört det sen köpet ;-)
Det finns olika modeller för olika regioner i världen. Dessa finns för s9+ G965F (För Europa/global) G965F/DS (För Europa/global) G965U (För USA)...
Någon som kör och vad tycker ni isf?
@DeBlueSeven Välkommen till Swedroid! Jag flyttar din fråga till S5-avdelningen.