Separate names with a comma.
EU tvingar Apple att öppna Iphone ytterligare Då har EU satt ner foten mot Apple! Äntligen!
Intressant, pappa mailade mig om detta i tisdag. Jag har dock inte fått något sånt mail från Telia än. Det jag kan säga är att virusskyddet är...
Då har Tele2 problem med surfen igen. Man får täckning men ingen internetåtkomst. [ATTACH] Driftstörningssidan kan inte heller nås, iallafall inte...
Bättre för batteriets livslängd med långsammare laddning. Själv hatar jag snabbladdning
Jag tror inte SL haft det, däremot tycker jag känna igen det där från något annat område.
Ja, det är bara Xbox One, den som släpptes 2013, (alltså inte One S eller One X) som har externt nätagg
Ok, jag tycker ändå att det står, när du gått in under Visningsalternativ för dolda aviserar vad det menas, då det finns flera val. Dolda för att...
Denna inställning för Stör ej går inte på inställningar för varje app, som man själv kan ställa in, utan gäller rakt av för alla notiser. Väljer...
Det är att inga aviseringar visas, om det är just för stör ej läget.
Ah. Ja ni har ju den förmånen att ha sommarkort. Finns ju inte hos SL :(
Tror det är 10XX:-/mån för hela SL området
Oj! Se där. Här i Stockholm är man typ 500:- från att komma över gränsen. Gränsen här typ höjts precis lika mycket som SL-kortet har gjort
Det under stör ej gäller bara när du har stör ej läget aktiverat. Annars finns det inställningar för varje notis om du vill ha den synlig eller...
Jag skulle rekommendera det. Jag uppgraderar alltid till en ny Android version och om jag skulle få problem så skulle jag göra en återställning.
Känns som det är något som Samsung gjort
Kanske en 500:- skulle jag tippa på, men nog inte mycket mer.
Kör du timmespris? Annars spelar det ingen roll när på tiden du använder elen. Jag kör med rörligt ej timmespris
Själva täckningen ja, men bakomliggande system, så som kapacitet är individuell
Har du testat kommandot "Vad är temperaturen i X rum"? Jag har i min God morgon rutin "Vad är temperaturen i vardagsrummet" och det fungerar, dock...
Beroende på vad du vill göra så kan man långtrycka på t.ex. Wi-Fi ikonen och liknande, men det kanske inte var det du tänkte på?
Skulle nog säga att det är typ 10% jag inte använder RCS/SMS
Använder för det mesta sms/RCS.
Ah, trodde du pratade om notisfältet. Jag svarade hans inlägg, som du borde ha sett och han svarade med att han inte upptäckt det
Finns den? Inte sett det på pappas Pixel 8a
För mig 96.31 öre/kWh, bor i Stockholm
På Android kan du välja vilken app du vill använda som standard app för kartor, så ja det går
Det är inte alla som har det tror jag, iallafall inte utan en kostnad. De gånger jag flugit inom norden så är det typ bara Norwegian som har haft...
I o med att det mobila nätet är en delad resurs och att hastigheten kan variera kraftigt från dag till dag så skulle jag säga att man byter ner...
För mig så blev den online/på i Google Home appen. Den visades som offline/avstängd i Google Home appen innan uppdateringen
Dags o börja "modda sönder" Mass Effect 1 :P
Nej, jag lät min Chromecast vara på med hjälp av en mobilladdare under hela dagen, när jag kom hem vid 15 tiden var den fortfarande offline i Home...
Nej, inte när du gjort ditt val när du fått e-post om att tidslinjen ändras. När du gjort ditt val så kommer tidslinjen bara att finnas på din...
Kanske B5XX eller om det inte heter B5XX längre. Jag har ett MSI B550 kort iallafall. Håller man inte på med överklockning o så tycker jag att man...
"Råkade" köpa Mass Effect till PC också. På PC laddar den visst ner alla 3 spel direkt utan att man får välja [ATTACH] På Xbox så laddar den bara...
Jag valde det prisvärda grafikkortet :teeth: nu har jag visserligen inte spelat något på det än, men Mass Effect LE finns på rea till PC nu, så...
Jag har inte ens använt eller velat använda min enhet sedan detta problem började
Håll bara koll på tull/moms avgifter
Hahahaha, du är så anti Melodifestivalen
Yeah. En på Sweclockers har iallafall fått sin Audio uppdaterad Nu använder jag inte min Chromecast 2nd gen så mycket (tur att detta hände dagen...
Någon som fått uppdateringen än? Min Chromecast har inte fått det och visas som offline i Google Home appen