Separate names with a comma.
God idé o skriva vad du betalar nu, annars kan vi ju inte veta vad billigare är
Har du haft Carrier services installerat? För mig har RCS fungerat utmärkt i många år nu
[ATTACH] Hittade på Facebook. :neutral:
Pixel? Eller du gillar inte Tensor?
Why?
Fel tråd?
Det ska inte behövas något godkännande från operatören. RCS via Google Messenger behöver inte något från operatören utan det är i så fall något...
Har du testat att stänga av RCS innan du byter telefon? Det brukar jag göra
Är ju i så fall billigare än 8a
Ah, måste ha missat det då
Aha. Inte sett någon nyhet om att det fanns täckningskrav för just tågsträckor i den auktionen
Om du gör ett samtal utan att vara ansluten till Wi-Fi, står det 4G eller 5G i statusfältet under samtalet? Om ja, så fungerar VoLTE För Wi-Fi...
[ATTACH] Min under januari. Går jag över 70 brukar jag bli sjuk någon natt senare. Brukar ligga på ca 80 när jag är sjuk JÖSSES!
Står dock inget om vad som gäller för kontantkort. Brukar vara skillnad på abonnemang och kontantkort. T.ex. så har Comviq inte 5G för kontantkort...
Om jag skulle skaffa någon av dessa 2 så skulle jag välja Pixel, varför? Mjukvaran. Gillar inte tillverkares egna skin. Gillar mycket, mycket mer...
Jag skrev varje månad, inte att den inte får några mer uppdateringar överhuvudtaget :)
Nope. Var avstängt som standard där också
Wi-Fi syns väl inte i statusfältet när man inte är ansluten till ett Wi-Fi?
Då borde den adapter som hon har idag fungera, men det verkar den ju inte göra
Då har S21 slutat få uppdateringar varje månad Galaxy S21-serien slutar få månatliga uppdateringar
Nej, inte på Samsung telefoner. Samsung har inte flera användare på mobilerna, bara på surfplattor
Jag visste inte om att PTS hade täckningskrav gällande tågsträckor, "Målet är att möta Post- och telestyrelsens (PTS) täckningskrav för samtliga...
Nej det måste du inte. Ja, nu är jag inte säker, men tror du behöver en digital 3.5mm adapter
Högst troligt operatörslåst då på den tiden när iPhone 3G såldes så var iPhones operatörslåsta om man köpte en via en operatör. 3G fungerar än så...
Inte samma enhet, däremot samma tillverkare. Mätte 4G, men gick, som man ser på bilderna, ner på 3G en del. Detta var 2017 Det skrev en hel del...
Hade iallafall bättre täckning med Tele2 vs Telia, så mycket kommer jag ihåg. Här har du min mätning [ATTACH] [ATTACH]
Nu är det många år sedan jag åkte Stockholm - Göteborg men den gången jag åkte den sträckan så fungerade N4M bättre än Telia, iallafall rent...
Det drar mer ström att ha 2 SIM-kort aktiva jämfört med 1
Eller andra tillverkare. Jag har denna funktion på min icke Pixel telefon
På den listan finns iallafall Adguards publika DNS server
Jag har för mig att Samsung valt att inte ha den funktionen på sina telefoner
Bäst vet jag inte, men alla som finns på Play Store bland annat. Jag använder Bitwarden och rekommenderar det
Samma här, kör privat DNS, och även för vänner och familj har jag fixat detta
Använder inte webbläsartillägg, men inga problem med appen
Det är Apple väldigt bra på att göra
Går det ens? Jag känner inte till något program.
Tror inte det är någon Ingrosso med i år
Ingen. Plus deltävling, inte final
Får man pengarna i SEK direkt?