Separate names with a comma.
CDON kör Moto X4 för 2990:- nu i helgen. Motorola Moto X4 - Vinterrea - CDON.COM
Beamdog har rea på en hel del spel. Bla Baldurs gate serien, Icewind Dale etc. Beamdog – Android-appar på Google Play
Löser det sig inte om ni startar telefonen i felsäkert läge? Titta på denna guiden för avhjälp och hjälper inget efter sista utvägen factory...
Jag skulle råda dig att byta ut es Explorer då det är fullt med spam och annat skräp. Rekommenderar solid Explorer eller t.ex amaze som dessutom...
Japp torsdag alltså ;-)
Gällande https är det i pipelinen, exakt när det kan tänkas bli live bör vara när även forummjukvaran uppdateras. Men som sagt @bernard jobbar...
Åter till topic ;-)
Okej nu är det roliga slut, åter till topic. Vidare diskussion om flyttgods och annat tjaffs undanbedes.
Vet inte om Trusted Contacts kan vara det du söker? Har det till sonen och så kan man som sagt ha flera konton på sin egna telefon att växla...
Oj ja det var absolut inte bra, plockar bort den med en gång från bevakningen. Tack! :-)
Scart till hdmi. Återstår om den är något att ha. [ATTACH] Tyvärr inte kompatibelt med mina Amiga. Fungerar dock fint med VHS.
[IMG] [IMG] [IMG] [IMG] Ahhh där satt den ;-)
Den låten är sjukt härlig, plattan är lite av en blandning av Skinny Puppy, 3Teeth, Primitive Race med lite inslag av Tweaker [emoji23]
Absolut ingen panik, fanns några låtar som stack ut. Överlag rätt ok platta :-)
Har lagt denna på bevakning så man kan beställa när min egna laddare börjar bli dålig. Kostar 36,15:- i appen istället för 40,62:- Charger For...
Jag har inga problem alls. Väldigt nöjd med hur betan presterar. Tyvärr ingen beta för P10+. Kommer skarp version i slutet av februari enligt...
Är väl någon ändring som gjort det dyrare från i år om jag inte minns helt fel. Tror det var biten med privata resor.
Enda jag kommer på är HTC U11 Plus och även kanske en Oneplus 5T kan vara intressant.
Am.psych debutplatta Cold Wars. [MEDIA] View: http://wtiirecords.bandcamp.com/album/cold-wars Kanske något för dig @dannejanne ?[ATTACH]
En fpga box som kan köra 8/16 bitars datorer, arkad och konsoler i hårdvara och ej emulering. ;-) Som t.ex C64, Amiga, Atari, Apple, NES, snes,...
Mist går i graven. The last MIST - Atari-Forum
Hm något likt dessa apparna? Missed Call Text Reminder – Android-appar på Google Play Missed Notifications Reminder – Android-appar på Google Play
Är det bloggen eller forumet du tänker på? Forumet är det tyvärr än så länge endast tapatalk som flesta medlemmarna använder.
Leksak [emoji23]
Ptja varför inte, man ser vart designen är hämtad. [emoji6][emoji39] [IMG]
För en telefon i den prisklassen skulle jag tittat efter t.ex. Huawei Honor 9 eller kanske en P10. Detta framförallt då de har betydligt nyare...
Håller med dig där, för min del var det i första hand c64/128 och sen Amiga och hoppet till PC. NES hade vi givetvis när det kom men la allt...
@dannejanne Retro-bit brought brand-new Sega accessories to CES Bara en ny consol vi saknar ;-)
[MEDIA] View: https://youtu.be/2AB9zPfXqQQ ;-)
Då har xiaomi en del modeller som kan passa. Xiaomi mi a1 är en prisvärd kandidat för runt 2000:- Lenovo Moto g5 plus alternativt g5s kan vara...
Har du prio på kamera så ska du absolut inte titta åt de billigare telefonerna som Doogee. De har i regel en knappt ok kamera. I rätta...
@85Bejan flyttar din tråd till avdelningen köpråd ;-)
Vad skönt med att måndagen snart är här igen [emoji23]
Hehe jag överlever, kör jag musik eller pod är det över bt så då tittar jag ändå inte på skärmen [emoji23] Hide "Running in the Background"...
Annars kan du sätta en homeplug för att slippa dra kabel och utnyttja ditt befintliga elnät och sen en repeater på övre plan.
Skulle tippa på februari, om jag inte minns hel fel ska P10+ få då. Den notisen är standard i android Oreo, finns appar på playstore som döljer det.
Den stora frågan är vad de faktiskt sparar mm. Synd blokada inte finns till iOS, det är iaf öppen källkod :-)
Är inte det företaget med bas i Ryssland?
Sjukt bra och intressant [emoji106]
Stoppar er redan här, vänlig påminnelse om topic för tråden ;-)