Separate names with a comma.
Tusan notiser fungerar, det var den lugna helgen [emoji23]
Får se om jag får tummen ur och uppdatera, kan ju vara skönt att vara utan notiser i helgen [emoji23] Edit, uppdaterat.
7.0.7 är senaste vanliga, kolla filnamnet så är det "pro" i den från apkmirror. [emoji1]
Yo @dannejanne senaste tapatalk 7.1.2. visst är det tapatalk pro? Fungerar notiser i den?
Lite kablar för laddning av div. prylar. [ATTACH]
Ingen diod lyser på Nexus 6 vid laddning om ni inte aktiverat det med root eller custom rom. Gällande batteribytet vet jag tyvärr inte vad det kan...
Som köpare har man undersökningsplikt, tittar man inte får man skylla sig själv. Likaså finns ingen ångerrätt om ni inte avtalat detta INNAN köp....
Säljaren jag köpte ifrån tog exakt 20 dagar. Såg att säljaren på Ebay endast har 0.25m kvar vilket kanske är lite kort?
Köpte två av denna kabeln. Superladdning fungerar fint, kan rekommendera att köpa via deras app då mycket är något billigare. Betalade 22,58 SEK...
Två USB C kablar som klarar Huaweis Superladdning till min P10. Även en RGB kabel till min AMIGA. [ATTACH]
@salle74 Jag flyttar din tråd till köpråd, lycka till!
Tråd rensad. Nu är det @sektledaren som funderar, låt andra personliga tycken hållas för sig själva om inte TS själv frågar specifikt.
Same old same old [emoji38]
Syns ej tyvärr i tapatalk.
I appen hicare har ni även livechatt om jag inte minns helt fel :-)
VGBAnext / GBA / GBC emulator. 30:- istället för 55:- https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fms.emu
Låter som fel på telefonen om den drar så pass mycket av att göra inget alls.
Lite piratrock sista timmen innan helgen är här. [ATTACH]
Gäller för desktop, dvs PC / Mac och ej appen för android. I artikeln är väl felet att de använder termen app istället för program vilket kanske...
Låter inte så troligt då de självklart vill sälja på oss mer lagring. Hittar inget om detta på någon av de större sidorna eller på Googles egna....
Titta bland inställningar för vilka appar som har behörighet till "skärmöverlagring". Har tyvärr inte en Oneplus själv så har dålig koll exakt...
HTC fortsätter precis som vanligt ;-) Länk på slack.
https://www.blog.google/topics/hardware/google-signs-agreement-htc-continuing-our-big-bet-hardware/
Ska bli intressant att se hur den presterar [emoji4]
Hade du även köpt dig en xiaomi förresten?
Handlar ju mer om att informationen är felaktig [emoji1]
Är väl först s7 som har den klassningen, s6 har väl ingen alls?
Bytet av operatör gjordes runt 2-3 veckor senare. [emoji4]
Har bättre täckning och hastighet än min tidigare lur på samma plats som tidigare. Har inga problem att lämna luren på disken på jobbet och traska...
Bra pris det, tack för länken [emoji106] [emoji106]
Tror det är d1s, men behöver komma åt instboken i hanskfacket vilket det så klart sitter en barnstol framför [emoji23]
Bra, snabb och prisvärd sida för att köpa xenonlampor till bilen?
Kör med detta och det verkar tyvärr stämma att det är äkta läder och inte fejk som det brukar vara. https://swedroid.se/forum/index.php?posts/2082838
Haha [emoji23] [emoji106] [emoji106] Garanterat en inställning i TVn.
Compound for Substratum - Ett av de absolut bästa temat för Substratum. Daniel är även en trevlig prick som är snabb med uppdateringar och...
Japp loggar man in så får man upp senaste aktiva. Det som stör är just att du loggat in och kollat, åtgår till jobbet och tar lite samtal, kollar...
Fördel för sandlådan, man kan läsa ikapp enkelt och lätt. Discord suger getpung på den punkten. Visst du kan backa men du får själv hålla koll på...
Tyvärr är det refurbished som gäller utanför USA och Kanada vad jag läst.
Stämmer bra det. Kan rekommendera nins plattor som mixarna kommer från, Broken från 92, fixed är mixskivan till den. The downward spiral från 94...
Nine Inch Nails - UnCoiled. De försvunna mixarna från legendariska gruppen Coil gjorde för nin. Dock gick medlemmarna i Coil tragiskt bort och...