Separate names with a comma.
Lite svårt att jämföra mot en operatör som kör dubbelt.
Nej, 5G finns inte till Comviqs kontantkort än Har släppts nu för alla Google Messages börjar få stöd för RCS med dubbla SIM Jag har dock inte...
Det är UPS själva som levererar i Stockholm iallafall
Värdelösa är de inte för mig, har fungerat ok här i Stockholm. Dock så kan mitt paket inte levereras till ett ombud för att det innehåller...
Har för mig att sist jag försökte få dom o göra leverans, så lyckades de. Vi får se hur det går denna gång
Det där med samtal, sker det även när du inte har något samtal aktivt? För telefoner som har dubbla SIM-korts stöd, stödjer inte samtal på båda...
Då ska vi se om UPS kan göra hemleverans...
Har du testat o köra med bara 1 SIM-kort? För felsökningensskull.
Går att installera manuellt via apkmirror. Det far jag gjort. Finns en tråd om Pixel väder appen här på forumet
Påverkar inte så mycket. Iallafall inte om man filmat i 1080p
Använder du Wi-Fi? Om nej så kan du ställt in telefonen på att inte synca på mobilnätet. Mycket mer än så vet jag inte
Allt i kameraappen borde syncas automatiskt, övriga enhetsmappar måste du själv slå på inställningarna för Google Fotos -> Säkerhetskopiering...
Kolla inställningarna i Google Foto appen
Det gör jag med folk som inte har Android
Plats: Skansen, Djurgården Operatör: Tele2 5G NR78 hastighetsbegränsning 100 mbit/s Telefon: Nokia G42 [ATTACH] Började runt 600 mbit/s innan...
Allt som inte fungerar som det ska, ja
Nej, den inställningen verkar vara individuell per enhet. Däremot om du inte vill vara med i nätverket överhuvudtaget gäller för hela kontot
För mig är det greppheten. Min förra telefon (Xiaomi telefon) var väldigt hal när den var kall, så vintertid (under 15-20 grader) så körde jag med...
Beror ju på hur exakt. På min Nokia telefon finns det under Om telefonen och tid sedan systemstart. Visas i HH:MM:SS
Låter som om du har en Samsung telefon. Kan ligga under Programvaruinfo. Annars kanske @220volt eller någon annan med en Samsung telefon hjälpa till?
Japp. En ville att jag skulle jobba i ösregn med mina maskiner (som inte tål ösregn). En annan klagade till mig över att ingen förvarnade henne om...
Beror på telefon. På vanilla Android så finns det under inställningar -> Om telefonen: Tid sedan systemstart och då räknar den HH:MM:SS
När du gör det på ett kontor så spelar det ingen roll. Körkort är än så långe en giltig legitimation :)
Ja, det har en betydelse. Bankerna väljer själva hur de vill göra. :)
Den har jag inte använt sedan jag bytte till LF för ca 5 år sedan
Menar du bank-id på fil? Alltså bank-id appen till Windows/Mac? Nope. Mobilt bank-id kräver verifiering via NFC på samma enhet som enheten du...
Går ej, iallafall inte hos LF Stockholm. Du kommer få upp att du behöver verifiera med NFC Skaffade du ditt förra året? Förra året var det lite...
Ja. I LF fall så måste man besöka ett kontor och legitimera sig :)
För LF måste du besöka ett kontor. Fick du ett nej när du var på ett kontor? Det där fungerar inte hos alla banker. Det är olika beroende på...
Ser ingen bild i ditt inlägg
Google Messages börjar få stöd för RCS med dubbla SIM Någon som fått detta ännu? Inte kommit till mig än
Plats: Uppsala Centralstation Operatör: Tele2 5G NR78 hastighetsbegränsning 100 mbit/s Telefon: Nokia G42 [ATTACH]
Plats: Stockholm Odenplan pendeltågsstationen Operatör: Tele2 4G+ hastighetsbegränsning 100 mbit/s B7 + B3 + B7 Telefon: Nokia G42 [ATTACH]
Ah, Sony verkar ha kallat det för ICE tidigare
Jag står vid min ståndpunkt att har man själv valt ett tangentbord ska man få använda det överallt.
För att Apple bestämt så. "säkerhet"
haha. Den var god
Hittade detta i frysen [ATTACH]
Föräldrarna köpte "premium" versionen av den Iiglo handdammsugaren som jag har. Men morsan gillade den jag har så hon "snodde" den o jag fick...
Du måste använda Apples tangentbord när du skriver in lösenord