Separate names with a comma.
Sommar, alltid samma visa då ;-)
Huawei P10 Nova Prime Tembus ikoner [ATTACH] [ATTACH]
Tembus Ikonpack gratis idag. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sikebo.tembus.icons Bilder finns här,...
Använder alltid laptopen som bricka när vi ska fika ute, får plats en hel del....
Använder själv poweramp och är väldigt nöjd med den. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.maxmpz.audioplayer...
Morning kollega ;-)
Produktion, lager, operatör.
Yes, mycket att göra nu på jobbet så får snällt ställa upp. :-) Men man klagar inte då lönen blir betydligt trevligare, sen ifs trivs jag bra med...
Godmorgon :-)
Det varierar beroende på urtavla, appar och användning precis som en mobil. Med min användning ligger jag runt 2-2,5 dagar men ibland blir det...
Göööööt. [emoji16]
Haha ja se där man blir lite knäpp när man jobbar natt helt enkelt. [emoji106] [emoji106]
Mossig i huvudet men hade för mig iPad, psicosis samt pro nämnts i dagarna [emoji23]
Ping @Psicosis
Gött, kan tänka mig att det är bra najs på PC. Köpte det till ps4 och första FPS jag spelar på konsol. Spelet är bra men kontrollen avskyr jag....
Äh bara dra iväg ett sms och hör, "hej köpte Doom av dig för en tid sen men glömde fråga vilken modell koden var kopplad till... Mvh xx " Sen så...
Sms/ring?
Serien visas väl på tv4. Kanske finns på deras play numera? Skulle tro i höst alternativt början av 2018.
HBO har tydligen mist rättigheterna till serien Vikings. Surt minst sagt! https://swedroid.se/forum/index.php?posts/2096923
Fick svar... Vill inte se de gamla vill ha det nyaste.
Absolut, men är det inte historia channel?
@Psicosis Drog precis iväg ett mail till HBO om vikings.
Nix saknar med det, hade något avsnitt kvar om jag inte minns helt fel. Hittar ingen information varför det är borta heller. Vikings och silicon...
Det lustiga är att det skiljer på samma telefonmodell med samma fw. Måste vara någon bugg eller något.
Men det förklarar ifs inte varför det skiljer på enheter med samma fw. *Kliar mig i huvudet*
Kan vara så att servern ställer en fråga till enheten vilken version (api) enheten kör och därefter bestämma vilka funktioner i appen som är...
Op5 nja inte något som lockar mig. Enda skulle vara mer åt vanilla men då hoppas jag mer på Moto z2 [emoji4]
Vet inte om du fick med sista stycket när du läste första gången? Min minsta vaknade så jag hann inte skriva klart hela meddelandet :-)
Suck, ge dig nu. Har haft det en gång på mina androids och då var det appen Maps som fuckar ur pga en uppdatering. Tror vi alla vet hur nöjd du...
Samma på g5 här. Så samma version men olika alternativ i appen ändå. Mycket lustigt, måste vara något på servern då.
Drog precis in Google foto på min Nexus 6 som kör 7.1.2 och då är alternativet borta. Så det har att göra med vilken version av android man kör....
Vilken version av android kör ni? P10 7.0 G3 6.x G5 7.0 Tack @indika för den tanken med. :-)
Helt klart en bidragande [emoji106]
Har man hängt i sandlådan ett tag brukar man se att vi mods med mänskliga, eller [IMG] [emoji6]
[emoji23] [emoji4] [emoji6]
Dick pics... [IMG]
Japp, [ATTACH][ATTACH]
Kollar sonens Moto g5 och samma version på appen och samma val som mina andra enheter. Dvs säkerhetskopiera under laddning finns kvar. Edit, kör...
Hm ja då måste det vara något på serversidan för jag borde inte ha kvar alternativet annars om det var i appen.