Separate names with a comma.
Det löste sig, jag fick byta skiten mot ett par identiska snäckor som funka, och alla parter fann problemet ytterst ologiskt
Det händer ingenting när jag vrider, den tiger fortfarande ja, nu har jag torkt av båda hanen och honan med just den där spriten som jag doppa en...
Det här var ju väldigt intressant, hur mina hörselsnäckor Skullcandy SB2 3.0 https://www.google.se/search?q=Skull...QuBKwQ_AUIBygB plötsligt en...
Nu hade jag bara en enorm tur här att jag nyss överfört data via "Xperia transfer" i Sony PC Companion till en likadan M2 enhet att jag nu kunde...
Blir lite trött, gjorde en backup av telefon Xperia M2 på 13.7 gb genom att bocka i alla alternativ som existerar, nu visar det sig att när man...
Okay tackar, det var själva dubbelklickandet jag missa
Har en Experia M2 Det går faktiskt inte att copy-pasta en URL inuti google Chrome Problemet är att jag inte får upp symbolerna upp i högra...
Tack för det :)
hallåååååååååååååååååååååååååååååååå
Rubriken säger egentligen allt...man försöker skriva ordet dörrstopp och ifall jag inte lägger till det nya ordet i ordlistan nedanför skrivfältet...
Går det eller går det inte att överföra anteckningar från den gamla telefonen, via orginalappen som är död?
Det har faktiskt löst sig nu och den är upphittad, så jag ber om ursäkt för uppmärksmheten, men den hjälpte mig framåt själv Jag tror förvisso...
Det har faktiskt löst sig nu och den är upphittad, så jag ber om ursäkt för uppmärksmheten, men den hjälpte mig framåt själv
Det är väl ganska problematiskt att man inte ens kommer åt inställningen Systemåterställning?
Är det här ytterligare en konsekvens av att jag installerat version 4.4? Jag pratar alltså om den övergripande funktionen "inställningar"...
Okay tackar tackar, det måste gå att överföra innehållet i mina anteckningar från den utdöda anteckningar appar till din app...dom är ju utformade...
Okay, ja jag har version 4.4, vad är vitsen med att plocka bort något som är så livsnödvändigt? Hur gör du nu då? när du behöver en postit lapp...
Annars måste jag ringa till Sony...och fråga? tycker ni det?
Jag minns inte var den här "anteckningar" kom ifrån? http://www.imagebam.com/image/a5ff7a379423821 Har för mig att jag drog något jag skrivit...