Separate names with a comma.
Är du rädd för att Meta ska börjar skicka sms eller något? För jag har inte fått något i så fall
Personligen så skulle jag inte bli förvånad om Telia väljer att inte släppa 5G i år. Oavsett så skulle jag inte säga att det är bekräftat förrns...
Förhoppningsvis är ingen bekräftelse på något. De hoppas på det/vill det, men är absolut inte en officiell bekräftelse. Sedan brukar man också ta...
Har de? Jag har inte sett det någonstans.
Ja, det var det jag skrev. Vissa har begränsningar på antal GB och andra när du ändrar abonnemanget.
Alla operatörer har någon form av begränsning för spara surf. Vissa har en gräns på antal GB andra har så att om du ändrar abonnemang till ett med...
Du måste ha felciterat. Jag har inte pratat om någon trippelsurf eller så
Vad är det du behöver service på? Finns lite priser på deras hemsida Samsung Samsung Phones service • mcare Sverige
Jag får det där till 5 timmar och således uppfyller kravet på minst 4 timmar. Hur får du 03:28 till 08:27 till att bli 3 timmar?
Jag har ett kontantkort hos Halebop ifall jag skulle hamna utanför Tele2s område, har haft det sedan 2026/2017 och än så länge har jag inte behövt...
Om någon annan operatör har täckning (och backup ström ) så ska 112 fungera. Det är bara krav på 4 timmars backup ström till mobilnäten. Din mast...
Ska bli mildare i hela landet nästa vecka
Verkar som om RCS har börjat få stöd för dubbla SIM-kort Google Messages is finally enabling dual-SIM RCS support Ping @Leo83
Ja. Det har man alltid kunna göra med Google Pay :)
Finns andra tillverkare som gör mindre mobiler. Asus Zenphone är en mindre telefon men med topprestanda
Med tanke på att USA får SD så är det ingen omöjlighet. Tidigare FE versioner har också haft SD i den internationella versionen
Det är bara USA som får SD version på S23 FE
Jösses, och jag som tyckte att vi har haft det dyrt förra året. Elpriset i Finland: Över 26 kronor kilowattimmen
Vad är det du köpt? :)
Jo, jag såg den där. Det var därför jag skrev inte så bra. 8 timmar är väldigt låg om man ser till alla telefoner som GSMArena har testat med...
Undra hur bra batteritiden är på S23 FE. Edit: Verkar inte vara så bra, tyvärr
Vänta tills helgen :P
Det är E2E kryptering och ingen kan se det, inte ens Google. "With end-to-end encryption, no one, including Google and third parties, can read...
haha. Ska bli närmare -20 här i Stockholm. Är jävligt glad över att jag inte jobbar på lördag/söndag. [ATTACH] Börjar på jobbet igen på måndag
@bernard Det är inte ofta Malmö får mer än 10 minus. Ni Skåningar är väl inte så vana. Iallafall inte så här kallt? [ATTACH]
Tycker inte jag. Som sagt, har gjort det flera gånger utan något problem någon gång. Håller inte med om det.
Det är inga problem att säga upp ett abonnemang. Det har jag gjort flera gånger. Bara att säga till att du vill få över det till ett kontantkort...
Bara lägga en beställning hos din nya operatör. Du får automatiskt en slutfaktura på 1 månad. Klart
Tror inte jag ens fått ränta överhuvudtaget förrns nu, men jag är också lite yngre :)
Public Service Announcement
Årets PSA om att undersökningar ger pengar igen då det är nytt år [ATTACH]
Jag fotar också ibland med systemkamera. Google Fotos kan också automatiskt även utan taggning ge en beräknad plats, om man har slagit på Googles...
Mitt nyårsfirande de senast 5 åren har varit att se Squirrel på Twitch.
Känner inte igen något sånt abonnemang på extremt länge oavsett operatör
I så fall bara något erbjudande som gällde i några månader och sedan ordinarie pris. Har aldrig funnits så lågt, förutom för de som tipsat många...
Slår man på "Spara plats" i din kameraapp så sparas det automatiskt. Hos mig fungerar det alldeles utmärkt och jag har inte gjort något i Google...
RIP Tom Wilkinson
Då är granen utkastad. Övrig juldekoration är kvar
Det är i så fall upp till tillverkaren av din telefon. En sån inställning har inte funnits på vanilla Android. Som sagt, har inte funnits på...
Jag skulle beställa utan att välja specifikt ombud. Det kommer nog gå bra. Jag har aldrig använt den funktionen hos Amazon ändå