Separate names with a comma.
Jag fullkomligt älskade Out Run [emoji7]
Kommer ihåg när han slog igenom ordentligt. Satan vad bra han var då och jag gillar verkligen den stilen på låtarna. Efter det inte lika mycket...
Maffigt! Ah vilka trackerminnen man får. Höll på en hel del i Fasttracker 2 back in the days.
Sunsoft! Samma som gjorde musiken som det jag länkade till innan. De var grymmast på NES-musik. De fick till så himla tung bas bland annat.
Tack ska spana sen! Roligt spel också dessutom [emoji4]
Jag har en förkärlek för 8-bitars musik måste jag erkänna @chraist och det här är nog mitt favorit soundtrack ever. Så jäkla grymt rakt igenom....
Asså, jag fullkomligt älskar TV-spelsmusik! Gammal dårå. Händer relativt ofta att jag sitter och lyssnar på NES/SNES/C64 musik och poppar rätt...
Man får så mycket C64-vibbar så man ryser emellanåt =D
Bra skit [emoji106]
Ja jävlar vad jag fick den låten på huvudet nu.. loopar.
[MEDIA] View: https://www.youtube.com/watch?v=VXa9tXcMhXQ
Kommer nog aldrig klara mig utan en Android och en iPhone. Båda ger mig något den ena inte kan helt enkelt.
[emoji23][emoji109]
Jag har tack och lov inga problem med mitt användande över huvud taget. När jag lägger den på nattduksbordet så rör jag den inte efter det som...
Ja! Jag kan tänka mig att det gifter sig bra även om det låter lite märkligt.
Aldrig druckit men det låter gott.
"Eller tillhör du kanske kategorin som har självdisciplin nog att inte fingra på luren sekunden den hamnar på nattduksbordet, varför det inte är...
You stole my comment! Där fick jag för jag snodde din häromdagen.
Maybe. Annars kanske du blir dålig senare.
Påminner om en arbetskamrat som gick upp och bredde en limpa med leverpastej på natten i mörkret. Insåg efteråt att leverpastejen var helt luden...
Hang in there. Det vänder.
Ska inte garanti kunna gå på IMEI-nummer?
Köpte en telefon utav denna medlem och det var en trevlig och smidig affär. God kontakt. Suveränt helt enkelt!
Tack för tips. Får lyssna lite med min V10 ikväll [emoji6]
LG V10 [IMG]
Yay lilla julafton! [IMG]
Whoops! Fram med silvertejpen..
Vad har skett med bilen?
Jädra nice PostNord's app är. Tror aldrig jag använt den förut.
Wtf mitt Telia fiber är nere det händer inte ofta. Kan inte ens minnas sist.
Vafan det är ju Måndag en ska ju vara pigg och utvilad och inte trött [emoji42]
Apple har en funktion där alla bilder man raderar från albumet hamnar i en "borttagna bilder"-album och varje bild ligger där i 30 dagar innan de...
Det går inte heller. iOS har låg input-lag och jag har bara stött på en telefon som haft lägre och det var Xiaomi Mi Mix. Annars finns det flera...
Önskar jag kunde vara lite mer som dig! Halvår är mitt rekord. Sen har vi det där med skägget också. Damn you Leo!
Det är ju om den skulle ersättas med en G6 så småningom i så fall [emoji4]
Denna kommer garanterat stanna kvar då den verkligen kommer ha ett syfte [emoji14]
Snart är den min @Psicosis [emoji7] [IMG]
Swedroids rescencenter märker det vi gör också då de brukar ta upp det i recensionerna på bloggen. De sa att Pixel är den telefon de testat som...