Separate names with a comma.
Testat att avbryta och försöka igen?
Om du går in under Inställningar -> RCS? Jag skulle annars testa att slå på, och sedan gå in under det jag skrev tidigare och stänga av. Då borde...
[ATTACH] :teeth::sealed::D
Comviq har inte låst telefoner på 10 år nu. Inga operatörer i Sverige operatörslåser telefoner längre
Tre och då även Hallon är de enda som fortfarande har EU roamingpriser i UK, så det stämmer.
Går att ställa in att den ska skicka SMS automatiskt om RCS inte går att skicka. Den är tyvärr avstängd som standard men finns under samma ställe...
För mig meddelade den att meddelandet inte är skickat så det är inte så att jag kunnat missa det
Bra pris på 1 TB Kingston KC3000 https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=5908472 (799:-)
Ingen av mina mottagare som det har fungerat alldeles utmärkt på fram tills för någon dag sedan vill den säga chattmeddelanden. Så det är inte...
För första gången har jag fått problem med RCS. Enligt Messages appen är jag ansluten med RCS, men kan inte skicka RCS. Testat starta om,...
Det känns lite märkligt, med tanke på att en hel del länder redan nu stängt ner GSM (2G) och 3G näten.
Visst, men att sätta in 3G modem i en årsmodell 2019/2020 som WV verkar ha gjort är bara dumt.
Tack! Får poppa förbi Elgiganten imorgon
Det ska du inte göra. Det fungerar bra på iOS. Dock kan man behöva (iallafall min erfarenhet) öppna Google Foto appen lite då o då pga iOS...
Någon som vet om Elgiganten prismatchar Amazon.se? Hittat en NVMe disk där Amazon är typ 400:- billigare på. Har ett presentkort hos Elgiganten...
Veckans fika: Tigerkaka med apelsinsmak [ATTACH]
Den bilden fungerade inte
Missade nämna det, det är en bärbar dator, inte telefon. Är också säker på att det är original då jag köpte direkt från Dell
Båda var original. Och det nya är tillverkat i maj i år om jag kommer ihåg rätt. Den är tillverkad i år iallafall
hmmm.. vad ska man göra om batteriet hoppar från 30% till 7% även om man bytt batteri? Vad är det som kan göra det då?
Jag hade problem med mina 2 Xiaomi lampor tidigare i veckan. Var offline i Google Home men fungerade i Mi Home appen. Behövde ta bort kopplingen i...
Nothing OS 2.0.5 har släppts. What’s new in this update [IMG] Improved synchronisation between phone and headphone volumes . [IMG] Optimised...
Sist jag handlade där var det DHL
Nope. Den var helt plötsligt offline i Google Home appen
Har inte hört om det i Sverige. Bara att använda en app, så som WhatsApp eller någon annan app som fungerar på båda ställena
The hell! Min Google Nest Mini har typ dödat sig själv
Verkar bli lag på att ha trafikförsäkring på elsparkcyklar som går snabbare än 20 km/h från o med 23 december...
Har du YouTube Premium eller moddat YouTube appen?
Vad tyckte hon om iOS vs Android?
Vad för argument hade du för Android? Ja wth? Min telefon tycker att jag har trådade hörlurar anslutna men det har jag inte.
Ja verkligen
Fick upp en nyhet där de skriver om att WV kan ha haft 3G modem till så sena modeller som 2020/2021 bilar :eek:
Det verkar variera hos Bahnhof. Jag har läst på SweClockers att för vissa kostar det 50:-/mån (typ) och för andra ingen kostnad. Så troligtvis...
Då borde det ha gjorts när man valde att inte inkludera Huawei i 5G näten. Jag tror inte de klipper de äldre enheterna. Verkar kunna gå ändå, om...
Det har inte ändrats nu, så varför skulle det göra det? Deras bannlysning kom för flera år sedan. Det skulle ha skett på även släppta enheter när...
Då borde man nog delat upp istället tycker jag. En bil som säljs i EU kommer inte åka till Amerika sidan av världen.
Varför inte? Begränsningarna som Hauwei har gäller inte telefoner som släpptes före bannlysningen
Möjligtvis 2012, men inte 2015/2018.
Det var inte den jag syftade på
Nej, men samtidigt tycker jag det är otroligt att man inte valde modem med 4G stöd till bilar efter typ 2012 eller däromkring. Att man satt in...