Separate names with a comma.
Har du ställt in så att Google Pay är standard för betalningar? Jag har aldrig behövt öppna Google Pay appen på de telefoner jag haft NFC på för...
Det vet jag, nu pratade jag om Googles version för en som inte använt den tidigare....
Om den inte låst upp på ett säkert sätt så kommer den fråga efter verifiering och inte ge ett sånt meddelande som TS får
Med Googles variant så kan man backa på både höger och vänster sida, något jag gillar väldigt mycket om jag skulle köra med gester
Tror inte hela Storbritannien har det, däremot tror jag London har det, inte 100 på det
Som tag skriver så är det QR koder som ändras. Det är lite olika hur ofta de ändrar. I SL är det var 5:e sekund, och i Skåne varje sekund, om inte...
Beror på appen, om tillverkaren för den appen valt att säkerhetskopiera även appdatan. Några appar jag använder gör det.
hehe, en sån där, fast mer lättklädd så att säga hade LTT med i en video för några år sedan :P
Nej. Finns ej tyvärr, något jag stört mig på också. Tillverkare kan lägga in en sån funktion men Google har valt att inte ha den funktionen
Finns ej
Och här är anledningen till varför jag inte skulle använda en sån här metod
Nej, du får delbetalningsavgiften på slutfakturan
För att vara säker på att FRP inte triggas så ta bort kontot innan du nollställer telefonen.
Enda jag saknar på många telefoner är inställning för snabbladdning på eller av. Jag använder äldre laddare som bara kan ladda med 1A som max för...
När jag återställer från en backup brukar jag återställa apparna, men inte inställningar. Inte haft problem med det. (Dock ej haft Pixel telefon...
Japp, tyvärr
Möjligen, men det är utanför mitt område. Kanske någon annan som kan hjälpa till med det :)
När det gäller PrivatDNS, så ja tyvärr. Möjligen om det går att roota den (och om du vill göra det) men jag har inte jätte bra koll på det när det...
Ah, den där är gammal. Du har Android 8.1 och PrivatDNS kom i versionen efter den du har. Du har 2016 modell. Såg T585 och det är modellen på din...
Fler anslutningsalternativ. För övrigt, vilken årgång på Samsung Galaxy Tab A10.1? Tips: Använd gärna citera knappen. Då får personen du svarar en...
Då hade jag lämnat in den där du köpt den. Ah, om du hade varit i närheten av en Apple Store butik hade jag rekommenderat att besöka den, men det...
Gå in under Anslutning så tror jag det finns rätt så långt ner
Den ska ha en sån inställning. Finns i Android sedan Android 9. Lägg upp en skärmbild från din platta så kan vi guida dig vidare
Om du väljer betala nu så har du ingen avgift, däremot om du valt delbetala och sedan väljer att du vill betala av resten så slipper du inte...
Synd nog är den "låst" då man måste ha konto för att läsa den artikeln :/ Hur menar du?
Skulle kunna vara så ja
Nej, det står att kalkylen är minst 15289. Då har de räknat med kostnaden för telefonen och 1 månads abonnemang.
Efter att du återställt, har du testat att inte installera några appar utan bara köra helt stock iOS? I vilken del av landet finns du?
Då har Telia ändrat sig sedan PTS mötet, då sa de att de behövde iallafall delar av första halvan av 2024 som jag skrev.
Stämmer Samsung Galaxy Nexus köpte jag hos Tekinkmagasinet om jag kommer ihåg rätt. Nexus från Bazula. Nexus 5 tror jag det var från NetOnNet....
Ja, eller då kommer den inte uppdateras. Värt att nämna är också att AirTag inte är gjord för stöldskydd, utan mer för om man själv tappat bort något.
Jag ser också Pixel telefoner lite då o då
Jag tippar på att du skickade till Tele2 och att de nu skickat vidare den till auktoriserad verkstad. Läst här på forumet när det var några som...
Kan vara för att de bryter mot regler.
haha Feel the burn :P
Sålde en Nothing Phone 1 till @HaloGuilty. Inga problem, snabb betalning. Rekommenderas!
Det vet jag. Såg videon PTS hade och där sa Telia att de behöver iallafall en del av 2024 sa de då
Telia har verkligen sagt att 2G ska stängas senast sista december 2025 så jag tror inte de kommer ha GSM efter 2025
Som vi brukar säga, täckning är väldigt individuellt så är svårt att svara på ett sånt här inlägg. Morsan, farsan och syrran kör med Comviq och...
Kommer inte ihåg om de specifikt sagt slutet av 2025, men att det är under 2025 vill jag minnas att de sagt iallafall