Separate names with a comma.
Gör så! Tänk bara på att man behöver lyssna in nya lurar ett tag för att vänja sig vid annorlunda ljud. Första gången jag lyssnade på dem vid köp...
Jodå enligt mig är det en rätt kraftig förbättring jämfört med ATH-M50 då jag har haft även ett par såna under en lång tid. Mycket bättre ljudbild...
Precis. För mycket ingefära är inte gott om det tar över. En touch av det däremot kan vara fint :)
Just take it easy with the ingefära =)
Weird. Alltid upplevt det varenda gång jag kört iPhone. År sedan som nu. Ingen skillnad för min del.
Tapatalk har alltid hackat vid skroll på iOS mer eller mindre. Det har inte med iOS i sig att göra. Dåligt kodad app.
Service reggad på iPhone. Blir det köra Mi Max i veckan =)
Jag märker inte av några buggar på min 6S+ mer än en liten grafisk bugg som händer i notifikationsfältet när man får 3 eller mer notifikationer...
Den här mannen förstår varför det ser ut som det gör i världen idag i det politiska klimatet. Kunde inte sagt det bättre själv. [MEDIA] View:...
Det är i minsta laget idag ja. 3GB gör väsentlig skillnad.
http://forum.xda-developers.com/mi-max/development/rom-cm13-unoficial-2016-06-14-universal-t3473016 Står att basen är full av buggar i tråden....
Nix ingenting jag har upplevt personligen.
Okey jo jag har hört om rätt många buggar på en del iPhone 7. Plusmodellerna verkar få sina egna isolerade buggar som inte vanliga modellerna får....
Asch det är en mjukvarubugg så man får hoppas de fixar den snart.
Sennheiser Momentum 2 är grymma lurar för överkomligt pris.
Halebop svarade de sa att om jag har kvittot kvar är det bara att jag registrerar ett serviceärende på deras sida. Gött mos.
Känn dig lyckligt lottad.
Finns annars en väl fungerande basic CM ROM utan problemet (kör den själv). Dock förlorar man RR tweaks givetvis.
Jag har det på min 6S+ när det börjar bli ett par notifikationer. Det liksom rör sig också. Ser väldigt märkligt ut.
Haha sånt slipper jag höra nu när man lever singellivet. Det har sina fördelar.
Aja då får man väl reklamera om de bråkar med en om saken. Tänker inte betala för att fixa ett ursprungsfel på hårdvaran.
I'm such a dry guy. Nä men seriöst har ingen aning faktiskt. Du lär väl märka det snart [emoji4]
Hör du ju på namnet. Ja, bra. =D
Fortfarande år* [emoji85] [emoji23][emoji6]
3 år* ;) Jepp. Men telefonen är i 100% nyskick inte ens färg borta från kameraringen där bak som sticker ut. I'm safe [emoji28]
Kan slänga dig i väggen.
Men vafan min iPhone är köpt på Halebop ser jag på kvittot och enligt deras sida så är det bara 12 månaders garanti på just iPhone men 24 månader...
Nope.
Kommer behöva skicka in min iPhone på service så småningom. Bilder får rödstick på kanterna. Syns tydligt mot vitt annars märker man det inte...
Lyssnade igenom hela 2 A.M. Wakeup Call.
Ska lyssna mer. Skivan jag lyssnade igenom på jobbet var riktigt bra. Gillade stilen skarpt. edit: Pig-grinder var ju riktigt jävla grym! Fett...
[emoji52]
[emoji52] [IMG]
Ja det var en låt bara jag fick Bowie vibbar ifrån. Märkte det var olika röster sen.
Herregud så sött!
Får väldigt mycket David Bowie vibbar av hans röst @chraist !
Ja men faktiskt verkar som det! Sätter på den här på jobbet. Låter väldigt elektroniskt i stilen.
Det gäller ju att få den där ögonblicksbilden som man kan skriva saker om ;)
Jaaa fasen vad grymt! [emoji14]
[emoji228][emoji118] [emoji23]