Separate names with a comma.
Hur ser inställningen ut? Är den på samma ställe som optimiserad laddning?
Det i sej är väl inget som vi vanliga personer kommer märka av? Tänker frekvensstöd i telefonerna
Om det blir en mindre förändring, vad skulle det vara?
Man ska typ alltid räkna med att inte passera SafetyNet när man kör tidig beta version.
I princip inget hos mig vad jag kan minnas
Tur med elsparkcykel slutade i rätten - P4 Gotland På tal om det här med elsparkcyklar
För mig känns det helt orimligt. 7a släpptes för ca 3 månader sedan. Google har aldrig släppt ett flaggskepp + A telefon samtidigt. Nu när jag...
Inget sånt hos mig. Google går på vad jag gillar så dyker inte upp något sånt hos mig
Tack. Intressant att de lagt den informationen under Om telefonen och inte i Batteri delen av inställningarna. Ja, så tolkar jag det också
Du korspostar något som inte är tillåtet och då raderas inläggen förutom 1 inlägg
Äntligen! Kan du visa en skärmbild på hur det ser ut?
Nej, absolut inte
Jag har för mig att de inte går på systemspråk utan på något annat som jag inte vet
OM det kommer någon så bör den komma i slutet av våren/början av sommaren. Google har lanserat de flesta A modeller runt Google I/O
Det var diplomatiskt sagt :P Eller för den delen Halebops mystery box förra året när de hade Pixel mystery box
Då har jag också fått A13 uppdateringen!
Denna tråd Iphone 12 kan återkallas på grund av hög strålning och de typ 2 sista sidorna
Foliehatten på Sweclockers forum är verkligen underhållande
Observera att denna tråd är till för officiella uppdateringar och inte betaversioner
Om du kollar på deras hemsida så är det nog för de som lägger en beställning nu, alltså inte för de som redan lagt en beställning
ÅÅ va kul att den kom! Jag kollade förra veckan och då fanns det inte någon uppdatering. Ska genast dra igång uppdateringen hos mig. Några nya...
Värt att påpeka är att du har 2 års garanti, inte 1 som du verkar tro
Vad jag vet är det fortfarande från leverans.
Det handlar om hur bra "täckning" kortet har sett till hela världen. Vad jag förstått så accepteras Visa mer än MC sett till hela världen. Så det...
Japp, jag fick ett nytt under förra året och det är också ett MasterCard kort
Är du säker? Står det inte Dowloadning/installing security update? Enligt Android Police har inte A14 släppts...
Då hade den redan kommit :) Google släpper, precis som Apple uppdateringar runt 19:00 svensk tid.
Jag är rätt säker på att det inte skulle stått security update om det var Android 14.
Skaffade man pride kortet hos Revolut så fick man MasterCard till skillnad från deras standard kort som är VISA kort.
Ping @bernard
Jo då, men var medveten om att det är en part 1 och 2 på den
Mission Impossible filmen såg jag för ett par veckor sedan, dock så var vi hela 7 pers i salongen Precis vad jag tänkte också. Jag älskar att gå...
Även Batterioptimisering? (Vet dock ej om den finns på Samsung men finns i vanilla Android). Den kan annars begränsa om man har appen i bakgrunden...
Ska inte ha med föregående telefon att göra. Testat att starta om telefonen? Ibland kan det också lösas genom att tvinga stopp (eller avslut vad...
Kollat batterihanteringsfunktionen? Låter som om den begränsar hur appen får fungera
Använt i flera år utan problem. Lägger in det på vänner telefoner efter att jag meddelat om det.
Naturligtvis jobbar dom med båda sakerna... Bara för att de gör en sak behöver inte betyda att de inte arbetar med annat också....
Pay.google.com och där kan du lägga in betalningsmetoder / se vilka kort som du har kopplat till ditt konto Om man har familjeabonnemang så ska...
Ja, du måste verifiera dig med face/touch-id innan varje betalning. Du behöver inte öppna appen, men dubbeltrycka på Power knappen är det enklaste...