Separate names with a comma.
Ja du kan både växla till andra program plus att du får nästan dubbelt så många Eurobonus poäng per krona än med classic (14 per 100 kr om man nu...
Ja det är ju riktigt värt med tanke på allt annat som ingår i kortet också. De möjligheterna man får genom Amex och Eurobonus/Avios är ju saker...
Är väll det näst högsta de erbjudit någonsin? Kan väll tilläggas för att förstå vad 2 miljoner MR poäng är att det förutom att dra av 5 600 kr på...
Strawberry Hotels har rum för 1000 kr per natt Boka hotell i Norden till superpriser under Black Week | Strawberry
Beror nog lite på hur mycket ni spenderar per år och hur ni vill flyga. Amex Classic fungerar ju toppen om ni vill flyga ekonomi inom Europa men...
Ja jag slutade fokusera på Eurobonus i somras och gick över till Amex Platinum Points Plus. Lite dyrare men bor man i en storstad så är det ju...
Ytterligare något som gör att man tvekar att fortsätta samla Eurobonuspoäng. På lite drygt ett år har man gått med i Skyteam, gjort det dyrare att...
Är direkt via Google och så verifierar sig studenten med sin studentmail innan man kopplar på det på sin privata Gmail :)
Jag har det på mitt personliga Gmail konto. Du behöver vara inloggad på din Gmail när kompisen går igenom flödet och verifierar sin studentmail så...
Om man är student (eller känner någon) så kan jag tipsa om att man kan få Google AI Pro (inkl. Gemini 2.5 Pro) kostnadsfritt i 1 år. Ord pris 255...
30% på Daystyle om någon är intresserad Kod: DAY30
Bra deal på mobiltillbehör på Ideal of Sweden med 50% rabatt + 10% extra om du mar Mecenat eller Mecenat Alumni. Alumnirabatt hos IDEAL OF...
Gäller alla deras kort, även för Platinum där de höjt bonusen
Ni som växlar Membership Rewards points till flygpoäng, vilket program brukar ni flytta till? BA har ju bäst konvertering och man kan ju flytta...
Någon som hört/läst något om hur växklingskursen är till flygpoäng? Spontant känns det ju som att det inte är lika värt om man samlar det.
Förr fanns det ju alltid rabatter via ICA/ Coop/ Mecenat mm som gjorde att man kom rätt billigt undan men de ser inte ut att vara lika frikostiga...
Riktigt bra deal på Amex Platinum just nu. Kortet har en årsavgift på 9 000 kr, men man får tillbaka 8 400 kr i värde första året – vilket innebär...
Beror på, du får mellan 2-8 poäng per krona (ICA/Coop 2p, Alla andra svenska butiker 4p och om du handlar i annan valuta 8p)