Separate names with a comma.
Obefintligt djup på fickorna?
Inget case. Får plats i alla mina fickor i skinny jeans! [IMG]
Hörde det på radio [emoji23] Detta kommer spåra fullständigt när det är släppt officiellt överallt.
Det är högst relevant. Olika upplevelser i vardagen. Framme i Malmö boys & girls! 15% sjönk batteriet på min Mi Max på 50 mils GPS-körning. Ha...
Som någon annan sa undrar när första dödsfallet kommer. Hahaha fantastiskt roligt ju.
Blev en varm och skön dusch istället. Bättre lycka nästa gång [emoji106]
@Ascii jag fryser nästan lite i min lägenhet får nog ta på mig tröja [emoji16]
Ja fan det var det ju tack för påminnelsen är lite disträ idag haha. Alltså detta Pokemon helt galet vad det har tagit världen med storm. [MEDIA]
Jädra simhallen stängde för övrigt tidigare just denna månad. Så det blev att åka och köpa en pizza direkt istället.
Drain kan driva vem som helst till vansinne! Trevligt hoppas nöjdheten håller i sig för oss båda. Så länge drain håller sig borta älskar jag min...
I know the feeling. Ska bli intressant att se hur länge jag håller mig nöjd med Mi Max.
Det är ju du som är i köpsvängen just nu [emoji6]
Nä till simhallen sen en flottig pizza efter det.
S7 Edge Special Edition, någon? Billigt och bra... http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3734051&ref=192
Så länge man inte gör det som Michael Jackson gjorde. Den kritiken kändes rätt befogad.
Aha vi har en Swedroidare som är med och budar alltså! Trevligt.
Ja, rätt tidigt för sådant pris. Lär stanna av snart till sista timmen ;) Men bra bilder är A och O för en så lyckad annons som möjligt. Samt...
Fullständigt normalt om du frågar mig.
Hmm. Såg lite på reprisen. Fan vilka jävla förhållanden de cyklar i smala gångar med människor som "kladdar" på dem frekvent.
Hmm. Låter dramatiskt. Motorcykelns fel?
What's fappening?
Att en del orkar försöka ens. Tror de man ska göra sig besväret att avbryta en auktion (vilket är en väldigt jobbig process i sig som kanske inte...
Audi ftw!
Du anklagar inte svenskar för att vara smarta nu va? [emoji53]
Kan jag väll.
Nä nu får ni lägga av! Finns viktigare saker att diskutera. Som brexit t.ex.
Glad att jag har en sval lägenhet också [emoji28]
Det är en verklighet som definitivt kan bli sann. Men det är de andra partierna fel i så fall pga hur de agerar mot dem. Tror inte många...
Vi får bilda en klubb. Verkar lugnt idag dock tack och lov. Skulle säga risken är 50/50 på ett ungefär.
Korrekt observation! My brother from another mother.
Vafan?! Du eller? [emoji23]
Vad i helvete säg inte att idiotin ska leta sig fram till Tradera också. [IMG]
Powernap [emoji42]
Haha gissa varför jag inte postade i den tråden...
Ja men enbart pga vad de andra partierna har ställt till med. Ghetton bildas med rasande fart i min stad. Vågar inte tänka på hur det ser ut en...
Eliasson i blåsväder igen. Oväntat. Men han kommer få stå för sina ord i nästa val då SD kommer ta hem det och Jimmie Åkesson med största...
Who needs one when you can be nekid.
Jag är i alla fall öppen med mitt wankande =D
Det är en auktion: http://www.tradera.com/item/340186/261288284/iphone-6s-plus-64gb-space-grey
Den ligger på Tradera sedan 2 nätter tillbaka.