Separate names with a comma.
Jag har för mig att NEE inte längre finns till S serien. Om jag inte missförstått så kom aldrig NEE till S22, utan EUX används inom hela EU numera
Du får gärna skriva om inlägget då det inte är tillåtet att kopiera en hel nyhetsartikel. Jag tar inte bort tråden då den är intressant, men du...
Min far talar in ibland så visst finns det folk som gör det
Om det är fler än bara du på samma ställe så är det nog inget man själv kan lösa. Hade det bara varit hos dig så skulle man kunna tänka att det är...
Ok, ingen jag kände till
Du får gärna länka till Telenors uttalade, det är alltid bra att länka till källan som du skrev om.
Wi-fi? Ingen aning. Med Wi-Fi, menar du RCS eller iMessage? För det är inte SMS
Nu ska problemet med tele2 vara löst. "Problemen ska vara lösta sedan 10.20." enligt Störningar för Tele 2 – växlar slogs ut
Då är nog nätet i ditt område väldigt belastat. Testa i ett annat område.
Man har ju alltid kunnat ta emot SMS på 4G ju?
Plats: Bromma, Stockholm Operatör: Tele2 4G+ (tror B7+B7+B3) Telefon: Redmi Note 10 Pro [ATTACH]
Testat med annan telefon på samma ställe? Kanske är så att nätet i ditt område har hög belastning.
Den funktionen har funnits på Messages sedan RCS kom och är en väldigt trevlig funktion trycker jag. Sedan har ju de flesta andra så som iMessage...
Du menar det som Swedroid rapporterade om för några månader sedan? Google testar nya leveranssymboler i Messages Den har inte kommit till mig
Det går att citera delar av ett inlägg så det ska inte vara något problem
@Sale Tips: skriv allt i ett inlägg och inte 6 inlägg
Nu vet jag att jag är lite sent ute, men den 10 januari 2023 upphörde Telias tjänst "Fri surf i sociala medier" att gälla. Enligt Telia är det...
Du kan också använda Googles säkerhetskopiering om du inte vill vara beroende av att behöva köpa en Samsung telefon
Det behövs inte så, trodde det var du som hade något program :)
Precis. Vad för app är det på bilden?
Utan BankID är det inte möjligt vad jag förstått av denna tråd
Inte i Stock ROM, går på en del custom ROMs
Att batteriets laddningskapacitet har minskat med 20% från när batteriet var nytt. Sedan beror det på hur man använder telefonen om det påverkar...
Fast den där länken säger inget om cycle antal. Står "Maximum battery capacity measures the device battery capacity relative to when it was new. A...
Hur vet du det? Vad jag förstått så går batterikapacitet på hur mycket mAh som batteriet kan laddas upp, så har man 90% så har man tappat 10%....
Nej, men det ger en bra uppskattning. Min telefon (Android telefon) har väsentligt mindre batteritid nu jämfört med när telefonen var ny för 4 år...
Fast Apple valde att slöa ner telefonerna utan att säga om det innan vilket de fick skit för, och det var rätt att de fick skit för det
Why? Jag tycker det är bra och jag hade gärna sett motsvarande på Android i systemet, inte via 3:e parts app
Inte i Stockholm iallafall, snö på marken
Det har dom inte
Japp
Om man har minst TPM 1.2 samt stöd för Secure Boot och UEFI så är det enkelt att installera W11. Då är det bara att göra en clean install av...
Dom har ändrat sina regler om det där. Står "För att använda prismatch behöver du vid köptillfället upplysa säljaren om det lägre priset." numera...
Hur fick du tillbaka pengar från EG?
Du kan själv ändra det under ämnesverktyg, men jag ändrar åt dig denna gång
Det går väl att ha fler än 1 bank-id i appen officiellt? Finns iallafall en knapp som heter Aktivera nytt Bank-ID eller byter man ut det bank-id...
Säljer en Redmi Note 10 Pro i blå färg. 6GB RAM, 128GB Internminne. Lite använd,förmonterat skärmskydd är fortfarande på. Kan skickas med låst...
Och styrning av hans smarta hem :P
Ah, jag tänkte på den som Google släppte för typ 1 år sedan (eller när det nu var?). Synd att din Sony inte klarar av det :/
Bara att byta till Google TV i så fall så får man samma på Android sidan som iPhone kan med Apple TV :)